Mijn tweede poging tot een Streefbedragveiling.
Het gaat om 40 Blu-ray's o.a. steelbooks en box sets.
3 bijzondere dvd paketten en een Pink Panther box
Lees hier de regels.
- er is een 'originele' eerste post die ongewijzigd blijft (deze dus) en een 2e post waarin alle biedingen bijgehouden worden
- de veiling is meteen beëindigd als het streefbedrag gehaald is. Alle posts met biedingen die erna komen, zijn dus niet mee geldig.
De prijzen zijn exclusief verzendkosten, ik hanteer de verzendkosten zoals bekend bij http://www.postnl.nl/.
Verzendkosten voor een pakket zijn €6,95 of 3,95 (kiala).
Verzenden naar België kan, tegen de geldende post tarieven of kiala 7,50!
LET OP: DE BIEDINGEN/WIJZINGEN WORDEN IN DE TWEEDE POST VERMELD!!! DEZE POST WORDT NA PLAATSING NIET MEER DOOR MIJ GEWIJZIGD; ALLEEN DOOR EEN ANDERE MOD DAN IKZELF.
Minimaal startbod van elk item = €1,00
Minimale bedrag van opbod = €1,00
Bieden met hele euro's; geen euro centen.
Het streefbedrag is €240
De aangeboden titels (worden meer uitgebreid besproken in de tweede post):
Blu ray's
Drive angry 3D, Surrogates, mirrormask 2x, public enemies, The Borgias season 1, downtown abbey, Lark Rise to Candleford, Firefly, conan limited edition, dylan dog steelbook, bleach 2 films, The fog, Splice, The thing, where the wild things are, dead snow, rise of the planet of the apes, 2012, universal soldier regeneration, Jonah Hex, Immortals, Ong Bak 3, Ghost rider 2, cowboys and aliens, fake identity, 100 feet, the tattooist, rogue steelbook, Matrix trilogy, Death race duology, Terminator salvation steelbook, Big trouble in little China, I robot, Transformers dark of the moon, predators, Oblivion steelbook, My name is Bruce, Battleship steelbook.
Dvd paketten
- John Carpenter 15 films
- Doosje Science-Fiction en Fantasy 50 titels
- Doosje met 50 Aziatische films
- Pink Panther box