Betekend dus wel dat ze er niks aan gaan doen.
Betekend dus wel dat ze er niks aan gaan doen.
Het bronmateriaal was goed, zeker als ze het uit Duitsland hebben. Dat je als bedrijf dit durft, geen liefde voor het vak. Ik las ergens dat de er in de lift iets ontbreekt, net als bij Amsterdamned. Klopt dat? Weet iemand meer?
Ja maar in deze is het gewoon pertinent NIET WAAR. Als de Duitsers een onversnelde master hebben en ook nog eens een UNCUT master, waar de fuck haalt DFW dan een zogenaamd versnelde master vandaan? Van bij RTL? :')
Ze hebben hoe dan ook geen poot om op te staan. Want als zij feitelijk ook nog eens zeggen 'wij brengen alleen maar uit wat ons wordt aangeleverd' kan je heel DFW wel afschrijven, want dan heb je hun als middleman ook níet nodig. Opbokken met die rotzooi!
En het mooiste van de grap; zoals ik in de reactie lees is hun oplossing GÉÉN oplossing. Gadverdamme. xD
Breng het dan niet uit.
Als een supermarkt rotte tomaten binnen krijgt leggen ze die toch ook niet in de winkel.
UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226
Gewoon met z'n allen goed gaan klagen op FB, via mail, via foon etcetera. Laat er er maar gek door worden, misschien helpt het.
de lift is trouwens ook een film met veel zichtbare fouten, in de scene waarbij de monteur met een stoel langs de liften gaat staat er een grote plant naast de rechterlift en een moment later is de plant spoorloos verdwenen, een geluidsman zichtbaar achter in de auto bij de monteur enz.
Hadden ze die fouten er maar uitgeknipt.
Precies. Johnny38 mist het punt hier, dan nog wordt het oorspronkelijke werk aangepast en aangetast. Dan is het als dat je de Mona Lisa overschildert met een mooiere neus: jij hebt het niet gemaakt, dus jij hebt die keuze niet te maken.
Dit zijn tenminste fouten die hij zelf destijds gemaakt heeft, soms ietwat storend (ook dat totaal vervormde hoofd dat in de liftschacht eindigt) maar in ieder geval niet fouten die achteraf door een uitgever zijn gemaakt.
24 of 25 ik weet zeker dat de meeste kijkers het verschil niet zien ,de meesten doen net alsof er een grote ramp is gebeurd, de techniekfreaks maken zich druk om 24 of 25, de meeste kijkers merken er helemaal niets van.
Dat is wel een heel gemakszuchtige reactie, "Ik weet zeker dat de meeste kijkers het verschil niet zien." Doet niet af aan het feit dat ze de fout niet hoorden te maken; dit gelazer hadden we vroeger al met NTSC->PAL en het zet zich anno 2016 onverminderd voort, dat moet niet kunnen. Zet jij je vinylplaten ook op 45 toeren, zodat je sneller klaar bent met luisteren?
En gewoon voor je beeldvorming; er ís ook een grote ramp gebeurd. Dick Maas' films zijn eindelijk, na járen van gelazer en gezeik, in HD-kwaliteit uit op Blu-Ray. And they fucked it up. En DFW weigert de bende op te ruimen. Prima joh, als jij vindt dat mensen dan overdrijven, als ze gewoon een fatsoenlijk product willen voor een flinke prijs die ze ervoor betalen. Maar ondertussen begin jij over het wegknippen van fouten die al 30 jaar in films zitten.
Een grote flater slaan tijdens het nakijken van het bronmateriaal, het masteren van het bronmateriaal en het uitbrengen van het bronmateriaal beschouwen als "de techniekfreaks maken zich druk". Dat vind ik ook niet bepaald netjes en respectvol tegenover de (in mijn opzicht terechte) klachten staan.
Laatst aangepast door Samba-boy : 10-10-2016 om 20:07
Zullen we het wel een beetje netjes houden. Als we elkaar als liefhebber ook al naar het leven gaan staan is het einde een beetje zoek. Voor de één is de ramp wat groter dan de ander maar je krijgt er geen betere uitgave door als je elkaar gaat afzeiken. Concentreer je ontevredenheid op DFW, daar valt nog genoeg te winnen denk ik zo...
Heeft iemand eigenlijk al een waardige reactie ontvangen van DFW hieromtrent?
We kunnen ze vragen of ze van de originele master een 4K-scan maken en vervolgens de individuele Blu-rays voor 29,99 per stuk aan de man brengen. Als ik lees dat ze nu voor 5 euro per stuk bij de Media Markt liggen, dan denk ik ook, tja, wat mag voor zo'n bedrag dan ook verwachten.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Een prachtige leugen van DFW (zouden zij die zelf geloven en dat de 24p film zo opeens interlaced is geworden met PAL speed-up), HET bedrijf dat dat zich opwerpt voor de Nederlandse film industrie en claimt dat zij zoveel last hebben van downloaden.
Dat DFW zich niet aan de SOAP afspraak houd, laat ik maar even buiten beschouwing.
Het gevolg van hun des respect voor de Nederlandse consument is dan ook gelijk terug te vinden op de torrent sites, die op eens vol staan met de Duitse 24p versies met DTS in mkv vorm ...
Laatst aangepast door Hombre : 12-10-2016 om 11:03
"A man's got to know his limitations", ...
Jammer. Ik had mij verheugd op deze Dick Maas films op BR. Zo te lezen is het niet de moeite waard, ook niet voor 5 Euro per stuk.
Wel een prestatie dat DFW nog steeds bestaat met hun wanprodukten en uitgerekend A-Film bestaat niet meer. Ik weet niet of het aan de verkopen ligt dat DFW nog door kan gaan.
Misschien dat iemand dit weet. Ik zie de DFW logo ook in de bioscoop. M.a.w. ze zijn ook een distributeur voor bioscoopfilms. Dan hebben ze toch goed bronmateriaal voor handen. Of zijn die ook zo van slechte kwaliteit?
Of wordt het uitbesteed aan een externe partij die de DVD's/BR's maakt waarvan de bronmateriaal ergens anders vandaan komt. Daarnaast is het niet de 1e keer dat hun bronmateriaal niet al best was.
Ik vermoed dat diverse leden van deze forum al eerder met DFW in contact waren. Waarom blijven ze er toch mee doorgaan. Van het laatste kan ik denk ik wel een deel antwoord geven.
Over de opmerking johnny38 24/25 fps dat de meeste dat niet zullen merken, dan lijkt het erop dat DFW hier gemakzuchtig achter probeert te schuilen.
Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187
Heeft De Lift dezelfde extras als op de dvd, zoals audiocommentaar ed?
Vanavond zit Dick Maas bij RTL Late night (22.30 Uur RTL 4) ter promotie van zijn nieuwste film ''Prooi''. Misschien zegt ie nog iets over de kwestie rondom de uitgaves van zijn films?
Meer van toepassing is DFW = Dutch FUBAR Works
https://nl.wikipedia.org/wiki/FUBAR
"A man's got to know his limitations", ...
Zojuist heb ik Flodder 3 gezien. Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit best goed vond. Een stuk beter dan dat ik verwacht had na alle berichten in dit topic. Ik heb geen last gehad van de 25p. Later deze week eens kijken hoe de kwaliteit van Flodder 1 & 2 is!
Even een specifiek vraagje, hopelijk kan iemand mij daar antwoord op geven.
Ik heb zojuist de Lift gekocht en ondanks het hele 24/25p verhaal vind ik het beeld een HEEL stuk beter dan bijvoorbeeld mijn duitse Amsterdamned en Flodder blurays. Buiten dat 24/25p verhaal om, zijn de Amsterdamned en Flodder masters gewoon die uit Duitsland? En dan bedoel ik vooral, bevatten zij evenveel grain als die masters ten op zichte van dus de DFW nieuwe uitgaves? Anders ben ik serieus bereidt om deze DFW uitgaves erbij te kopen. Ik ben nog steeds tevreden met mijn duitse uitgaves, maar de grain is nog steeds een enorm minpunt en aangezien de Lift daar geen last van lijkt te hebben ben ik erg benieuwd waarom zij dat dan wel hebben.