Testament_-_The_Brotherhood_of_the_Snake_2016.jpg
Daar kan de nieuwe Metallica niet aan tippen.
Had pas al wat nummers gehoord van dit album.Puur kwa productie kan het niet tippen aan de laatste Metallica.
Bij bepaalde soorten rock muziek moet je juist een rauw randje hebben maar persoonlijk vind ik dat Metal zo strak mogelijk geproduceerd moet worden.
Zo hoop ik dat Iron Maiden nog eens een keer met een echte goede producer/mixer/recording gaat werken want hun laatste album klinkt gewoon matig.
Greg Fidelman is jaren het hulpje van Rick Rubin [werkt nu zonder Rubin] geweest maar die gast weet wel hoe een plaat gemaakt moet worden.al die albums waar hij ook maar iets aan gedaan heeft klinken gewoon strak.[Greg Fidelman:Producer/mixer/audio engineer/recording]
Heb nu al weer zin om straks het nieuwe Metallica album weer te draaien.
Laatst aangepast door jeroeni : 10-12-2016 om 10:07
Ieder zijn eigen smaak maar Metallica heeft al bijna 25 jaar geen echt sterke cd meer gemaakt met als dieptepunten St.Anger en Lulu..
Death Magnetic en de nieuwe zijn dan een kleine opleving.
En wat produktie betreft moet dit soort muziek,naar mijn mening, juist een ruw randje hebben.
WALTER JACKSON
https://www.youtube.com/watch?v=xG2Cn4dyfw4
Iedereen een goed 2017
Een van mijn favoriete bands heeft na jaren weer een nieuwe en hij is machtig.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
De eerste vier nieuwe tracks van John Mayer z'n nieuwe album. Heerlijke muziek weer!
LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield
Inderdaad weer een prachtige plaat van Pain of Salvation! Staat bij mij ook op, afgewisseld met Transcendence van Devin Townsend Project:
LG OLED65E6V / Sony UBP-X800 / Denon AVR-2313 / Denon PMA-1500AE / Front: B&W DM-683 / Center: B&W LCR-600 S3 / Rear: B&W DM-601 S3 / Sub: SVS PB-1000
Epson TW-3200 / Kingpin LMS 210 / PS4 /
Bij mij precies hetzelfde. DTP ga ik in maart naar toe.
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Foxygen - On Lankershim
Oh ja, echt..?
Trouwens, je kan dit album niet zonder Mesmerize luisteren. Dus in theorie is je posting onvolledig.
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
https://www.artiestennieuws.nl/62082...wn-nieuw-album
las net een ander artikel dat een opname nog niet gepland staat.
Laatst aangepast door jeroeni : 17-03-2017 om 08:05
Road games soundtrack (Brian May) Je weet wel die film met Stacy Keach als truck driver in Australie 1981
spotify:track:4vXQCIpHPbS9dalgidAVXV
Na zeven luisterbeurten ben ik er toch wel uit dat Josh weer een uiterst creatieve plaat heeft avgelverd.
Of hij voor mij persoonlijk Era Vulgaris gaat toppen weet ik nog niet.