Pagina 41 van 55 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1371 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Waterworld is toch wel een redelijk ondergewaardeerde film, meen ik me te herinneren.

  2. #1002

    Standaard

    Nog steeds geen The Hitcher *zucht*

  3. #1003

    Standaard

    Elvira! Eindelijk! Als ik de trailer(s) op Youtube zo bekijk, is het een en al camp en fun. In deze tijd waarbij films zichzelf vreselijk serieus nemen, kan ik voor een film als Elvira alleen maar heel veel bewondering opbrengen.

  4. #1004

    Standaard

    Ga wel voor Waterworld, ik heb nog niet die lange versie gezien. Elvira pik ik wel een keer op in de sale.

  5. #1005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Waterworld is toch wel een redelijk ondergewaardeerde film, meen ik me te herinneren.
    Waterworld is toch wel een redelijke baggerfilm, meen ik me te herinneren...

  6. #1006

    Standaard

    Bij ons juist andersom, heerlijke pulp dit.
    Ook beter dan veel recente films volledig zij uitgekauwd qua marketing doelgroepen en de verplichte PC invullingen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Waterworld is toch wel een redelijke baggerfilm, meen ik me te herinneren...
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #1007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Bij ons juist andersom, heerlijke pulp dit.
    Ook beter dan veel recente films volledig zij uitgekauwd qua marketing doelgroepen en de verplichte PC invullingen.
    Ik word er zo moe van als mensen steeds maar weer PC ophalen en gebruiken alsof het altijd maar iets slechts is....
    Denk je dan nooit na waarom het nodig is dat er meer divers gecast wordt? Dat de situatie zoals die voorheen was toch misschien niet klopte?
    Eigenlijk is het al gek dat diverse casting opvalt en niet vanzelfsprekend (de norm) is.

  8. #1008

  9. #1009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Waterworld is toch wel een redelijke baggerfilm, meen ik me te herinneren...
    Tsja, nou moet ik 'm wel kopen om mijn herinneringen op te frissen

    Wat was er volgens jou dan zo slecht aan, behalve dat een financiele flop was?

    En Costner had in die tijd ook het vergelijkbare The Postman, dacht ik. Werd ook redelijk afgekraakt. Arme Kevin.

  10. #1010

    Standaard

    Ik weet nog dat ik hem vrienden keek in de jaren '90 en dat we hem zo slecht vonden, dat we hem hadden uitgezet. Soms zag ik later nog wel eens flarden op tv en dat deed mijn oordeel niet veranderen. Het was het allemaal niet. Ik ben ook geen groot fan van Kevin Costner. Met zn schubben in Waterworld. De film duurt ook erg lang, veel te lang. Ik vind het ook een niet geslaagde ripoff van Mad Max.

  11. #1011

    Standaard

    Had je genoeg bier tot je beschikking?

  12. #1012

    Standaard

    Het probleem van Waterworld is dat Costner denkt in een serieuze film te acteren en zijn personage derhalve ook zo speelt. Dennis Hopper weet in ieder geval in wat voor een pulpdraak hij zit.

  13. #1013

    Standaard

    Er zijn zat hedendaagse blockbusters die ik lager aansla dan Waterworld: de Jurassic Park-reboots en Star Wars-sequels bijvoorbeeld. De zogenaamd slechte reputatie van Waterworld was en is wel een beetje een hype. Ik herinner me nog wel de negatieve berichtgeving rondom de budgetoverschrijdingen (die echt heel negatief was) en ik heb de indruk dat het nog steeds daar mee te maken heeft. De film is wat het is en ik kijk er nog steeds met veel plezier naar. De extended edition heb ik heel lang geleden voor het laatst bekeken en ik kijk er naar uit om hem weer eens te zien.

  14. #1014

    Standaard

    Halloween sale t/m 18 oktober:

    https://arrowfilms.com/shop/arrow-vi...een-sale/?pi=1

    Er zitten een paar limited editions bij die "sold out" waren. Ook de Gangster VIP collectie voor slechts 20 pond.
    De twee Takashi Miike trilogy sets zijn nu ook slechts 7,50!! Dat is spotgoedkoop, tijdens de vorige sale waren ze nog 10 (wat ik al goedkoop vond).

    Voor mij zit er "denk ik" even niets bij. Ik heb de titels al die ik echt graag heb...maar wie weet koop ik toch nog iets....

  15. #1015

    Standaard

    Ik heb de 2-disc van Donnie Darko besteld. Heb de US versie al, maar het beeld schijnt erg verbeterd te zijn. Prima deal.

  16. #1016

    Standaard

    Heb er maar weer 6 gehaald

    Dead or Alive Trilogy
    Phenomena
    Dr Phibes Rises Again
    Madman
    Eaten Alive
    The Incredible Shrinking Man

  17. #1017

    Standaard

    Binnenkort weer naar Londen.. ga ik weer inslaan. Al ben ik tegenwoordig meer van de BFI en Artifical Eye reeksen... ander soort films. Maar zal zeker een paar Arrowtjes meepikken

  18. #1018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Binnenkort weer naar Londen.. ga ik weer inslaan. Al ben ik tegenwoordig meer van de BFI en Artifical Eye reeksen... ander soort films. Maar zal zeker een paar Arrowtjes meepikken
    5 voor 30 pond bij HMV
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1019

    Standaard

    Nou, een dag later nadat ik aangaf even niets te bestellen:

    Dead or Alive trilogy (voor 7,50 kon ik dit niet laten liggen).
    Carrie
    Suspicious death of a Minor
    Death Smiles on a Murderer (eigenlijk kan ik ook wachten totdat deze ook 7,50 is maar ik wil van deze graag het boekje)

  20. #1020

    Standaard

    Ik had deze aanbieding eigenlijk ook niet willen zien :P Vijf stuks voor mij:

    JD's Revenge
    Day of Anger
    The Hired Hand
    Cemetary without Crosses
    Rabid Dogs

  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb de 2-disc van Donnie Darko besteld. Heb de US versie al, maar het beeld schijnt erg verbeterd te zijn. Prima deal.
    Deze plus To Live and Die in L.A.

  22. #1022

    Standaard

    Shinjuku Triad Society - Takashi Miike - 1995

    Ik heb de trilogy op dvd van Tartan. De beeldkwaliteit is niet al te best en gedeeltes worden niet vertaald/ondertiteld. Nu keek ik gisteren de Blu-Ray van Arrow en dat is een wereld van verschil. Het zal nooit de beste BD zijn qua beeldkwaliteit maar ik vond het fantastisch. En je kon het nu echt veel beter volgen. Echt een dikke aanrader. Ik waardeerde de film nu nog hoger. De upgrade dus meer dan waard.

    8,5

  23. #1023

    Standaard

    Nieuwe voor januari:



    Meer info
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #1024

    Standaard

    Forbidden photos is een geweldige giallo, aanrader!

  25. #1025

    Standaard

    Die heb ik op zeker op het oog inderdaad Jammer dat ze niet iets mooiers voor de cover hebben bedacht. Maar goed, die is eventueel om te draaien. Dat dan weer wel.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 41 van 55 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •