Pagina 328 van 484 EersteEerste ... 228278318324325326327328329330331332338378428 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.176 tot 8.200 van 12077 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #8176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Filmpje waarin ik het hele vijandige team uitroei in de multiplayer van The Last Of Us: https://youtu.be/ZMrxItNNd3Q

    Aan een ieder die ter zijner tijd (2026???) TLOU 2 gaat spelen kan ik van harte aanbevelen om de multiplayer eens te proberen. Als ie net zo goed als die van deel 1 ben ik een blij kind
    Ik hoop toch echt uiterlijk 2020, maar puur voor de solo.

  2. #8177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik hoop toch echt uiterlijk 2020, maar puur voor de solo.
    De kans is vrij groot dat het 2019 wordt, maar zeker geen garantie.

    Nooit de multiplayer geprobeerd? Ik speel nooit multiplayer shooters (nog nooit COD oid gespeeld) en ik was alleen aan deze mp begonnen vanwege de trophies, maar het is enorm verslavend. Ook opvallend hoe veel mensen het nog spelen, aangezien het al vrij oud is.

  3. #8178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    De kans is vrij groot dat het 2019 wordt, maar zeker geen garantie.

    Nooit de multiplayer geprobeerd? Ik speel nooit multiplayer shooters (nog nooit COD oid gespeeld) en ik was alleen aan deze mp begonnen vanwege de trophies, maar het is enorm verslavend. Ook opvallend hoe veel mensen het nog spelen, aangezien het al vrij oud is.
    Op de PS3 ooit, maar niet mijn ding.

  4. #8179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    De kans is vrij groot dat het 2019 wordt, maar zeker geen garantie.

    Nooit de multiplayer geprobeerd? Ik speel nooit multiplayer shooters (nog nooit COD oid gespeeld) en ik was alleen aan deze mp begonnen vanwege de trophies, maar het is enorm verslavend. Ook opvallend hoe veel mensen het nog spelen, aangezien het al vrij oud is.
    Met 90 miljoen verkochte PS4 consoles is de player base natuurlijk enorm.

    Ik denk dat Sony TLOU 2 of Death Stranding voor het najaar heeft.

    Tja ik vind de Naughty Dog games op gameplay gebied nooit zo boeiend.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-01-2019 om 21:06

  5. #8180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Met 90 miljoen verkochte PS4 consoles is de player base natuurlijk enorm.

    Ik denk dat Sony TLOU 2 of Death Stranding voor het najaar heeft.
    Waarschijnlijk beide...? Ze hebben nog 4 of 5 grote exclusives te gaan als ik me niet vergis, en ik acht het vrij waarschijnlijk dat 2020 het jaar van de volgende generatie consoles wordt.

  6. #8181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Waarschijnlijk beide...? Ze hebben nog 4 of 5 grote exclusives te gaan als ik me niet vergis, en ik acht het vrij waarschijnlijk dat 2020 het jaar van de volgende generatie consoles wordt.
    Ghost of Tsushima en Days Gone bedoel je neem ik aan ?
    Ik verwacht de nieuwe Xbox & PS5 ook ergens in 2020.

    Dit jaar komen er sowieso nog genoeg leuke games uit.

  7. #8182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ghost of Tsushima en Days Gone bedoel je neem ik aan ?
    Ik verwacht de nieuwe Xbox & PS5 ook ergens in 2020.

    Dit jaar komen er sowieso nog genoeg leuke games uit.
    Ja, die. Dat zijn vier grote exclusives die ze vrij ruim voor de ps5 verscheept willen hebben. Tenzij één of meerdere van die titels een ps5 titel wordt.

  8. #8183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ja, die. Dat zijn vier grote exclusives die ze vrij ruim voor de ps5 verscheept willen hebben. Tenzij één of meerdere van die titels een ps5 titel wordt.
    Je weet dat Sony dit jaar geen E3 persconferentie houd ?
    Na die vier grote games hebben ze simpelweg niets meer voor de PS4.

    Los van de Sony games ben ik bang dat Cyberpunk 2077 deze generatie niet meer haalt.

  9. #8184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je weet dat Sony dit jaar geen E3 persconferentie houd ?
    Na die vier grote games hebben ze simpelweg niets meer voor de PS4.

    Los van de Sony games ben ik bang dat Cyberpunk 2077 deze generatie niet meer haalt.
    Yup. En ook al geen PSX afgelopen jaar.

    Zoals je zegt, genoeg nieuwe games de komende tijd, dus laat Cyberpunk 2077 maar lekker op de next-gen draaien.

    Ben erg benieuwd wat Sony en MS gaan doen om de gamer voor zich te winnen. MS zal nu toch wel iets meer inzetten op games, Sony zal op z'n minst Backwards Compatibility moeten hebben.

  10. #8185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Yup. En ook al geen PSX afgelopen jaar.

    Zoals je zegt, genoeg nieuwe games de komende tijd, dus laat Cyberpunk 2077 maar lekker op de next-gen draaien.

    Ben erg benieuwd wat Sony en MS gaan doen om de gamer voor zich te winnen. MS zal nu toch wel iets meer inzetten op games, Sony zal op z'n minst Backwards Compatibility moeten hebben.
    Backwards Compatibility is iets wat Sony nu zeker gaat doen lijkt me.Als je ziet waar Xbox deze generatie staat lijkt het me verstandig dat zij wel als eerste met een next-gen komen.

    Dit Microsoft scenario zou ik geniaal vinden:Met E3 2019 een aankondiging doen en dan in november wereldwijd uitbrengen.

  11. #8186

  12. #8187

    Standaard

    Days Gone [PS4]

    Nieuwe trailer:https://www.youtube.com/watch?v=Wk6HmMBquV0

    Deze exclusieve Sony game heeft mij nog steeds niet volledig weten te overtuigen.[Re 26 April]

  13. #8188
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Laat maar komen......

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #8189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Laat maar komen......

    Ziet er goed uit.


    De jongens van SwitchForce bespreken MK11:https://www.youtube.com/watch?v=DTuXRj6oCQw

    Omdat MK een van de weinige fighters is die in het verleden wel op de Ninendo consoles in verschenen denk ik dat dit deel het op de Switch heel goed gaat doen.

    Gerucht gaat wel dat de Switch versie naar mei is verzet.Sowieso ben ik benieuwd hoe die versie zich staande weet te houden tov de PS4 & XO versie.

  15. #8190

    Standaard

    Travis Strikes Again: No More Heroes [Switch]

    Wist even niet dat deze game deze maand al een release kreeg.

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/swit...no-more-heroes

    Dit is geen vervolg op No more Heroes 2 maar meer een spin-off die kleiner van opzet is.

    De Suda51 games vind je heel tof of juist heel verschrikkelijk.

    UPDATE
    Launch trailer:https://www.youtube.com/watch?v=KG24TTOhg_A

    Gekocht bij MM € 39,99

    [Inc Season pass]

    UPDATE
    Ondanks dat er echt wel wat aan te merken is aan deze game heb ik geen moment spijt dat ik hem gekocht heb.Het scheelt denk dat ik al bij de eerste gameplay video zag dat dit geen AAA productie ging worden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-01-2019 om 15:29

  16. #8191

    Standaard

    Red Dead 2 uitgespeeld en net verkocht aan een kennis.

    Raar aan deze game vind ik dat ze je los laten in die prachtige wereld maar zodra je een missie doet moet je die ook spelen zoals Rockstar het wil.
    Heb nu ook echt geen zin meer om nog terug te gaan naar die wereld voor toekomstige DLC of multiplayer.

    Game is dus net niet goed genoeg om in mijn collectie te houden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-01-2019 om 15:23

  17. #8192

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Game is dus net niet goed genoeg om in mijn collectie te houden.



    Ik vind deze echt geweldig. Nu wel even iets anders, want was praktisch de hele tijd met enkel dit spel bezig.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #8193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht



    Ik vind deze echt geweldig. Nu wel even iets anders, want was praktisch de hele tijd met enkel dit spel bezig.
    Tja ik heb in 2018 toch echt betere games gespeeld dan Red Dead 2.

  19. #8194

    Standaard

    Death Stranding [PS4]

    Kojima laat zijn game aan Guerrilla Games zien hier in NL:https://www.youtube.com/watch?v=QPYuukRIpuk

    Ben heel benieuwd wat deze game nou precies gaat zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-01-2019 om 15:18

  20. #8195

    Standaard

    Gekocht:


    Ik had de hoop op een goede Ace Combat game na een paar missers al lang opgegeven tot ik deze DF video zag:https://www.youtube.com/watch?v=1iDQEf5CHrU

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...critic-reviews

    Als ik mensen op forums moet geloven is dit zelfs een van de betere.Ace Combat 5: The Unsung War uit 2005 is de laatste die ik gespeeld heb.

    Straks aan beginnen.

    En ik had nog zo gezegd dat ik minder games ging kopen.

    UPDATE
    Eerste indruk: Na de eerste paar missies ben ik verkocht aan deze game.

    Prettig is wel dat Bandai-Namco niet gebrobeed heeft de game soort van hip te maken.Verder is er veel te unlocken waardoor de replay value enorm is.

    Let op: Staar je niet blind op het VR gedeelte want dat zijn maar een stuk of drie missies.[zelf geen ervaring met VR]

    Misschien is de vergelijking raar maar de gameplay van Ace Combat doet mij altijd heel erg aan die van StarFox/Lylat Wars denken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-01-2019 om 21:45

  21. #8196

    Standaard

    Metro en Metro: Last Light geplatinummed.

    Nu begonnen aan Alien Isolation. Het begin valt me wat tegen. Vrij saai. Hopelijk wordt het beter.

  22. #8197

  23. #8198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gekocht:


    Ik had de hoop op een goede Ace Combat game na een paar missers al lang opgegeven tot ik deze DF video zag:https://www.youtube.com/watch?v=1iDQEf5CHrU

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/play...critic-reviews

    Als ik mensen op forums moet geloven is dit zelfs een van de betere.Ace Combat 5: The Unsung War uit 2005 is de laatste die ik gespeeld heb.

    Straks aan beginnen.

    En ik had nog zo gezegd dat ik minder games ging kopen.

    UPDATE
    Eerste indruk: Na de eerste paar missies ben ik verkocht aan deze game.

    Prettig is wel dat Bandai-Namco niet gebrobeed heeft de game soort van hip te maken.Verder is er veel te unlocken waardoor de replay value enorm is.

    Let op: Staar je niet blind op het VR gedeelte want dat zijn maar een stuk of drie missies.[zelf geen ervaring met VR]

    Misschien is de vergelijking raar maar de gameplay van Ace Combat doet mij altijd heel erg aan die van StarFox/Lylat Wars denken.
    Ik wist niet dat jij VR had?
    Is dat wat?

    ik Heb er een liggen maar nooit gebruikt.. voor de ps4

  24. #8199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ik wist niet dat jij VR had?
    Is dat wat?

    ik Heb er een liggen maar nooit gebruikt.. voor de ps4
    Heb ik ook niet en wil ik ook niet.
    Ik wil mensen alleen waarschuwen dat dit geen volledige VR ervarng is.En of die paar missies goed zijn weet ik niet want ik heb geen VR.

    Wat Sony voor op de hoes zet kan behoorlijk misleidend zijn voor hen die geen game nieuws volgen.

  25. #8200

Pagina 328 van 484 EersteEerste ... 228278318324325326327328329330331332338378428 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •