De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Flying Doctors, voor het eerst in Nederland compleet op DVD!!!

    Vorig jaar bracht Just Entertainment, de miniserie + de 1ste 4 seizoenen uit in 'n dikke box.
    21 Mei dit jaar komt de 2e box uit, met daarin seizoen 5 t/m 9.

    Deze 2 boxen vormen de COMPLETE SERIE. Voor het eerst COMPLEET uitgebracht met NL ondertiteling!
    Grote pluim voor Just Entertainment, want had nooit verwacht dat deze serie nog ooit compleet zou verschijnen in NL.
    Laatst aangepast door oranje boven : 16-03-2019 om 11:12

  2. #2

    Standaard

    Hoe is de beeldkwaliteit? Ik heb nog de eerste volumes, maar die hebben slechte beeldkwaliteit. Zijn de afleveringen nu geremastered?
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 10-03-2019 om 12:44
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Ik heb verdraaid vorige maand nog gemaild met de vraag of seizoenen 5-9 nog zouden uitkomen en het antwoord was toen nee!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Just heeft destijds de rechen overgenomen van Mephis Belle, dus seizoen 1 t/m 4 is een exacte kopie van Mephis Belle destijds.
    Hoe het zit met seizoen 5 t/m 9 weet ik niet, want is nog nooit eerder uitgebracht. Zal wel vergelijkbaar zijn. Niet de beste kwaliteit, maar voor mij acceptabel en ben
    blij dat de serie nu eindelijk compleet uitkomt.

  5. #5

    Standaard

    Ik kan er volledig mee akkoord gaan met wat je zegt. TFD is volgens mij nog deels op video geschoten dus veel beter dan wat we te zien krijgen zal het allicht niet meer worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik kan er volledig mee akkoord gaan met wat je zegt. TFD is volgens mij nog deels op video geschoten dus veel beter dan wat we te zien krijgen zal het allicht niet meer worden.
    IMDb geeft aan 35mm?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    IMDb geeft aan 35mm?
    Mijn oude dvd’s laten veel grain zien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Mijn oude dvd’s laten veel grain zien.
    Dat kan met 35mm, ligt aan de mastering. En op wat voor filmstock er gedraaid is natuurlijk.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    IMDb geeft aan 35mm?
    Ik zie in TFD duidelijk verschillen tussen binnen-en buitenopnamen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zie in TFD duidelijk verschillen tussen binnen-en buitenopnamen.
    Dat kan, dat kan toch meerdere oorzaken hebben? Naast de mastering kan het ook de situatie bij de opnames zijn, bijvoorbeeld belichting, type camera, instelling camera enz enz. Dat wil nog niet zeggen dat de opnames op video hebben plaatsgevonden...

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    De hoes:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  13. #13

    Standaard

    Ik heb 'm gekocht, maar ai ai ai, wat is dat me weer voor een kl*te-release met de schijven op elkaar gestapeld! Dringend vervangdozen kopen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    De serie is op 35mm opgenomen, maar ook alle buitenlandse DVD uitgaven zijn niet gemastered van het filmmateriaal, maar van de oude videomasters. En Memphis Belle wist van iedere DVD de beeldkwaliteit nog meer omlaag te brengen, Hopelijk is box 2 van redelijke kwaliteit.

  15. #15

    Standaard

    Inmiddels is er ook een complete box verschenen. Box inmiddels binnen- heb ook de 2 losse boxen.

    De complete box is een dikke kartonnen doos, met daarin de 4 dikke plastic dozen. Zo 1 complete box, vind ik veel mooier dan 2 losse boxen.
    Ben blij dat ik hem besteld heb voor de verzameling, mooie vormgeving!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •