Ik ging The Art of Alita Battle Angel bestellen, en zag dat op amazon.de Marvel's Avengers: Endgame - The Art of the Movie nu te bestellen was.
Zoals altijd loont het om dit nu al te doen, zodat je eventuele prijsverlagingen meepikt....
Op amazon UK kun je 'm nog niet bestellen (staat wel een placeholder).
Endgame ook net als pre-order gekocht.
Spider-man: Far from home blijft prijzig momenteel.
Ik denk dat Marvel zoveel mogelijk winst wil maken en geef ze eens ongelijk.
Want sinds enkele maanden komen er via Titan Books ook Marvel movie boeken uit en daar komt voorlopig Endgame wel uit rond de cinéma release datum namelijk 30 april..
Het zjin eerder dunne hardcover boeken met papier dat iets steviger is dan tijdschriftenpapier.
Deze heb ik ook en is best leuk om even vlug vast te nemen tijdens een Marvel tv marathon:
Geen MCU boek, maar Spider-Man: Into the Spider-Verse - The Art of the Movie is een echte aanrader hoor. Echt een prachtig boek!
Ik zag vanmiddag dat de releasedatum van the art of Spider-Man: Far from home nu 1 oktober is.
Net zoals Endgame weer uitstel voor dit boek.
SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1
Net besteld bij amazon.nl voor €34,99: - Marvel's Black Widow: The Art of the Movie.
Duurt nog een jaar, maar je kunt beter voorbestellen, dan profiteer je van eventuele dalende prijsschommelingen.
Goed nieuw: voor deze series op Disney+ komt er ook een boek uit! Zeker Wandavision verwacht ik veel van. Ik hoop dat de prijzen nog zakken, maar voor de zekerheid ( ze geven de laagste prijs als deze zakt) is het verstandig om ze alvast te bestellen.
Het gaat om:
Marvel's Wandavision: The Art Of The Series (aangekondigd: 4 januari 2022)
Marvel's The Falcon & The Winter Soldier: The Art of the Series (aangekondigd: 22 februari 2022)
Marvel's Loki: The Art of the Series (aangekondigd: 3 mei 2022)
Ik ben benieuwd naar de toekomst van de MCU boeken. De datum voor Black Widow fluctueert op de diverse websites (van volgende maand tot volgend jaar) en voor Shang-Chi (toch al even uit) is er nog helemaal niets. Ik hoop niet dat ze hiermee gaan stoppen.
Vorig jaar werd er een grote boekenset omtrent de ontwikkeling van de MCU aangekondigd. Release zou nu pas zijn en morgen lijkt het te gebeuren. De prijs is echter wel aan de hoge kant. Zijn hier mensen die de boeken gaan bestellen? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar de bevindingen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/marvel-s...2.ProductImage
The future is Blu
Wandavision is binnengekomen! Ergens had ik 'm niet meer verwacht, na uitstel en gezien dat de films van Phase 4 geen boeken meer hebben, maar ik ben er blij mee!
Tot mijn grote verbazing was er gisteren opeens een preorder van Marvel Studios' Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings: The Art Of The Movie op amazon.nl en amazon.de. En, er staat een nieuwe datum bij Art of Black Widow. Zouden ze dan toch doorgaan.......
Nog wel wat vreemde dingen: What if stond er (had ik ook besteld), maar die is nu overal verdwenen (tenminste, de datum) en niet meer te bestellen. Mijn preorder is ook geannuleerd. Ben benieuwd of die nog doorgaat.
Het lijkt erop dat wat boeken een herdruk krijgen onder het kopje "Marvel Studios The Infinity Saga". Ik zie bijvoorbeeld al Iron Man, Iron Man 2 en Thor al staan. Goed nieuws voor degene die deze gemist hebben. Ze zijn ook een stuk goedkoper (rond de €33).