De vaste cinematograaf van de Russo’s (en Neill Blomkamp), Trent Opaloch, heeft mogelijk de titel van Avengers 4 ‘gelekt.’
https://mcuexchange.com/avengers-4-t...gers-end-game/
De vaste cinematograaf van de Russo’s (en Neill Blomkamp), Trent Opaloch, heeft mogelijk de titel van Avengers 4 ‘gelekt.’
https://mcuexchange.com/avengers-4-t...gers-end-game/
Laatst aangepast door tmvde : 07-12-2018 om 17:26
Zou logisch en corny tegelijk zijn.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Trailer en de officiële titel is bekend en het is inderdaad Avengers: Endgame. Mocht je Facebook hebben, de trailer staat op de FB pagina van AllesOverFilm!
Zeer interessant en mooi dat er niks wordt weggegeven van het plot.
Marantz Cinema 40
Marantz MM7055
Sony UBP-X800
Sony DVP-NS900V QS
Pro Ject Debut III Esprit
Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II
Height - Jamo 28
Subwoofers - Jamo Sub 360 (x2)
Mooie trailer.
Marantz Cinema 40
Marantz MM7055
Sony UBP-X800
Sony DVP-NS900V QS
Front - Jamo Concert VII
Center - Jamo Concert II
Height - Jamo 28
Ik heb even spoilertags geplaatst, ik vind de opmerking te flauw voor woorden. En voor wie de comics ed verder niet kent is er nu dan heel veel lol van af.
Laatst aangepast door Rogier Burghout : 03-04-2019 om 11:32 Reden: Tekst in kleur ivm dat de opmerking vanuit de rol van crewlid komt
Het kostte me gisteren een paar uur om kaartjes te kopen bij Pathé (website en app waren super buggy vanwege de drukte), maar ze zijn binnen
Woensdag 24 april 12:30, Pathé Arena IMAX.
182 minuten, kom maar op!
Haha, mijn zoon die er bovenop zat (marvelforums) zorgde ervoor dat we er als de kippen bij waren en totaal geen moeite hadden met bestellen (Pathe app). Pathe Arena IMAX-laser woensdag 24 april om acht uur en nog hele goede plekken ook. Loveseats... Even later was het al uitverkocht.
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Ik moest vanwege de kinderen wachten tot het weekend maar zondag is vroeg genoeg .
Is dit dan echt het laatste deel? Of blijft deze serie maar eeuwig doorgaan?
Dat laatste waarschijnlijk
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Het is het laatste deel van Phase 3. Tevens het laatste deel dat Chris Evans Captain America speelt en zeer waarschijnlijk het laatste deel dat Robert Downey Jr Iron Man speelt; beide zijn er vanaf het begin bij, dus toch ook een soort afsluiting.
Ze gaan natuurlijk daarna lekker door, ze gaan niet stoppen met films die miljarden opleveren. Disney stopt nooit op een hoogtepunt .
Niemand stopt op een hoogtepunt.
Nog nooit meegemaakt. Normaal was het bestellen van tickets op de website en/of de app binnen 5 minuten gebeurt.
Maar het bleek anders te verlopen. Het koste een uur om tickets te bestellen voor een voorstelling op 24 april bij Arena IMAX. Het was dankzij Facebook berichten die Pathé had geplaatst dat ik wist dat de voorverkoop was begonnen. De mail vanuit de Pathé watchlist kwam drie kwartier later dan de aankonding op sociaal media. Met een excuus van Pathé dat ze het niet eerder konden vermelden.
Pathe had dat niet slim aangepakt. Niet alleen vanwege de grote vraag waardoor Pathé platlag, zowel website als app. Maar ook vanwege de mailing watchlist dat deze niet om 14.00 werd verzonden.
Dat was ook al bekend gemaakt via Facebook
De start van de verkoop van Avengers: Endgame heeft gisteren bij Pathé alle records gebroken. Niet eerder werden er op dat moment zoveel tickets verkocht! Dat aantal ligt 53% hoger dan bij het vorige record (Star Wars: The Last Jedi).
Die drukte kon onze website niet aan. Onze excuses daarvoor! Om het goed te maken krijgt iedereen die online tickets heeft gekocht (ook Unlimited), of dat vandaag (woensdag 3 april) voor 18:00 uur nog doet, van ons per e-mail een voucher voor gratis popcorn!
Let op: deze mail wordt vóór maandag 8 april verzonden en je krijgt per e-mailadres maximaal 1 voucher.
Vanmiddag gezien en wat een geweldige afsluiter!
Eens...
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Wat een fantastisch geweldige film.....Oook wel even slikken af en toe...
Marantz Cinema 40
Marantz MM7055
Sony UBP-X800
Sony DVP-NS900V QS
Front - Jamo Concert VII
Center - Jamo Concert II
Height - Jamo 28