Ik verwacht dat de Yamaha als centrale fungeert, anders heb je ook weer meer kans op geluid dat uit sync is.
Ik verwacht dat de Yamaha als centrale fungeert, anders heb je ook weer meer kans op geluid dat uit sync is.
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Ik heb in mijn geval mijn LG 4k speler met een hdmi op de tv aangesloten voor beeld en een 2e hdmi voor audio naar versterker gedaan voor geluid. Dit omdat de mn tv LG OLED 55C8 idd geen Atmos doorstuurt naar de versterker via ARC. No biggie, werkt perfect zo
Mijn gehele installatie TV+ versterker + blu ray speler + focal sib evo dolby atmos speakers heb ik laten aansluiten door het bedrijf waar ik het gekocht heb. De medewerker van het bedrijf(De Klein audio visuals , Ewijk) had echt wel verstand van zaken, dus ik mag ervanuit gaan dat hij ook een aparte hdmi kabel van de audio hdmi poort naar de receiver heeft aangesloten
@Xenomoph: zou je in de toekomst je afbeeldingen alsjeblieft wat kleiner willen maken?
Deze zijn 'huge' en trekken het forum uit z'n verband.
Niet meer dan 900 pixels breed graag.
Dank je wel!
Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011
En op de grootte...
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Beschikbaar voor pre-order en dus gepre-ordered:
Avengers: Endgame - Zavvi Exclusive 3D Steelbook (Includes 2D Blu-ray)
4K UHD Steelbook http://tidd.ly/a0bfb9cc
3D Steelbook http://tidd.ly/becf7cd0
New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
Coming ASAP: -
mijn nieuwe aanwinst
Antman 3D+2D zavvi lenticular steelbook
weer een mooie aanwinst op mijn marvel lenticular verzameling
binnenkort ontvang ik avengers assemble lenticular, vandaag Black panther lenticular bestellen
Marvel steelbooks in pre order
Captain Marvel 3D +2D zavvi
Avengers Endgame 3D +2D zavvi
Mijn Antman is ook onderweg, maar dan de niet-lenticular editie
ik had al een Antman steelbook, de blu fans versie
ik probeer zo weinig mogelijk te dubbel dippen en van de steelbooks waarvan ik de lenticular versie opnieuw koop, verkoop of ruil ik de originele die ik dan heb maar deze 2 Antman versies (lenticular en blu fans issue ) blijven allebei in mijn collectie
Mooi!
en vandaag ontvangen,
Avengers assemble lenticular zavvi steelbook
en de gehele lenticular collectie aangevuld met avengers
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
mijn nieuwste steelbook aanwinst
The Incredible Hulk (2008) - Zavvi Exclusive Limited Edition Lenticular Steelbook
gekocht via 2e hands.be met een 4K blu ray disc erbij
en mijn gehele lenticular Marvel serie: Antman and the Wasp is in pre order
Phase I
Phase II
Phase III
20190705_152906.jpg
De originele Spider-man trilogy in steelbook met lenticular.
Zien er in het echt toch wel erg spectaculair mooi uit!
Net zoals Scorpius heb ik ook de originele Spiderman trilogie lenticular steelbook gekocht, zijn echt prachtige steelbooks
Screenshot_20190817-164901_WhatsApp.jpg
Ant-man and the wasp met lenticular
@xenomorph heb je ook de 2 Amazing Spider-man met lenticular? Zal straks foto posten.
@scorpius
nee ik heb de 2 Amazing Spiderman lenticular niet, ze zien er wel mooi uit, maar discs zijn alleen 2D , mocht ik deze willen aanschaffen dan zou ik er toch "Hybride " steelbooks van moeten maken en de 2D disc vervangen met een 3D disc