Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avengers: Endgame (Blu-ray, UHD)

    Uitgaande van de backcover van de Finse 3D release ben ik bang dat de 3D uitgave geen NL subs zal hebben, maar wel de veel kleinere taalgebieden Zweeds, Deens, Noors en Tsjechisch. Het geluid voor de 3D staat als DD+ 7.1 English, misschien vanwege de lengte van de film en de beschikbare schijfruimte.

    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 09-07-2019 om 13:51

  2. #2

    Standaard

    Er staat ook geen NL 3D uitgave gepland, dus mijn verwachtingen zijn laag . Ik heb een mail gestuurd naar zoom (op de website staat wel Dutch subs bij de 3D uitgave, maar dat kan alleen slaan op de 2D) of zij hier meer info over hebben of misschien een scan van de backcover.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er staat ook geen NL 3D uitgave gepland, dus mijn verwachtingen zijn laag . Ik heb een mail gestuurd naar zoom (op de website staat wel Dutch subs bij de 3D uitgave, maar dat kan alleen slaan op de 2D) of zij hier meer info over hebben of misschien een scan van de backcover.
    Toch staat er bij de groothandel vermeld dat er een 3D-versie uitgebracht gaat worden.
    Zijn verder geen details bekend (alleen dat de adviesprijs zo'n 3-4 euro lager is dan in de links die TifKag geeft )
    Dus wie weet
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Ik hoop het. Alleen vind ik info van forummers als Frank en Wedlock meer betrouwbaar dan sites als Mediamarkt en bookspot. Van de sites sla ik bol nog het hoogste aan, en daar is de 3D ook niet te vinden (en bol is er meestal erg $nel bij....).

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er staat ook geen NL 3D uitgave gepland, dus mijn verwachtingen zijn laag . Ik heb een mail gestuurd naar zoom (op de website staat wel Dutch subs bij de 3D uitgave, maar dat kan alleen slaan op de 2D) of zij hier meer info over hebben of misschien een scan van de backcover.
    HMV geeft hetzelfde aan als Zoom, zou dus wel eens kunnen kloppen.

    https://store.hmv.com/film-tv/blu-ra...rs-endgame-(1)
    Laatst aangepast door tmvde : 09-07-2019 om 16:36

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    HMV geeft hetzelfde aan als Zoom, zou dus wel eens kunnen kloppen.

    https://store.hmv.com/film-tv/blu-ra...ers-endgame-(1)
    Maar ook dat kan alleen slaan op de 2D. Wat erg vreemd is, is dat er meestal wel ergens een scan van de backcover op één van de sites staat. En nu dus niet.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar ook dat kan alleen slaan op de 2D. Wat erg vreemd is, is dat er meestal wel ergens een scan van de backcover op één van de sites staat. En nu dus niet.
    Lijkt me niet, want de Finse 2D heeft NL subs en daarvan wijken alle andere subs heel erg af van de lijst van Zoom en HMV.

    Inderdaad gek dat er nergens backcovers te vinden zijn. Afwachten maar.

  9. #9

    Standaard

    Op de franse amazon site staat de coverart met een nederlands vlaggetje, en nederlandse tekst.

  10. #10

    Standaard

    Ik hoop ook dat Endgame nog in 3D uitgebracht gaat worden met Nederlandse ondertiteling. Aangezien ik alles in 3D al bezit (op de eerste 3 films na uiteraard) was ik van plan om pas vanaf phase 4 de films op UHD te kopen. Maar het zal wel weer echt een Disney-actie zijn om er bij de laatste film mee te stoppen, zoals we ook al vaker de dupe zijn met UHD-uitgaves. Maar het blijft nog even afwachten helaas...

  11. #11

    Standaard

    De tweede Spiderman is pas echt het laatste deel van phase 3 dus wat dat betreft moet je ook nog tot die uitgave wachten. Maar ik denk dat die ook niet in NL uitkomt.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De tweede Spiderman is pas echt het laatste deel van phase 3 dus wat dat betreft moet je ook nog tot die uitgave wachten. Maar ik denk dat die ook niet in NL uitkomt.
    Denk het wel, want die is van Sony.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Denk het wel, want die is van Sony.
    oh ja das waar, nou dan zal Endgame waarschijnlijk de enige worden.

  14. #14

    Standaard

    Van Spider-man: Far from Home komt er in de UK geen 3D uit, dus dat is ook weer afwachten.....

  15. #15

    Standaard

    De UK back covers staan op blu-ray.com. En inderdaad geen Nederlandse ondertiteling. Misschien dus nog op de Franse uitgave, maar dan hebben we misschien een lossy audio track in het Engels. Het ziet er niet best uit voor de 3D liefhebber pfff. Zou toch wel vreemd zijn dat ze het 1e deel van de film wel uitbrengen, en het directe vervolg niet.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    De UK back covers staan op blu-ray.com. En inderdaad geen Nederlandse ondertiteling. Misschien dus nog op de Franse uitgave, maar dan hebben we misschien een lossy audio track in het Engels. Het ziet er niet best uit voor de 3D liefhebber pfff. Zou toch wel vreemd zijn dat ze het 1e deel van de film wel uitbrengen, en het directe vervolg niet.
    Joh, dat het een opvolgende film is interesseert ze echt geen reet hoor Ze bekijken elke release afzonderlijk. Wel ben ik benieuwd naar de reden ervan. Misschien is de Benelux markt wel bijna volledig afgestoten. Wel een snelle beslissing, want Captain Marvel wordt wel uitgebracht, en is maar een maand eerder.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    De UK back covers staan op blu-ray.com. En inderdaad geen Nederlandse ondertiteling. Misschien dus nog op de Franse uitgave, maar dan hebben we misschien een lossy audio track in het Engels. Het ziet er niet best uit voor de 3D liefhebber pfff. Zou toch wel vreemd zijn dat ze het 1e deel van de film wel uitbrengen, en het directe vervolg niet.
    Als ik moet kiezen tussen NL subs of lossless geluid, dan gaat mijn voorkeur naar het geluid.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    De UK back covers staan op blu-ray.com. En inderdaad geen Nederlandse ondertiteling. Misschien dus nog op de Franse uitgave, maar dan hebben we misschien een lossy audio track in het Engels. Het ziet er niet best uit voor de 3D liefhebber pfff. Zou toch wel vreemd zijn dat ze het 1e deel van de film wel uitbrengen, en het directe vervolg niet.
    Dat is echt vervelend. Nog vervelender is, nu alle backcovers op amazon uk staan, het blijkt dat zelfs de blu-ray EN de UHD geen NL subs hebben! Alleen de bonusdisc heeft NL subs (geeft wel al dat er een grote kans is dat die ook in Nederland uitkomt).
    Erg, erg jammer. Bestelling bij zoom ga ik annuleren. Ze maken het niet makkelijker voor de koper vam fysieke media....

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als ik moet kiezen tussen NL subs of lossless geluid, dan gaat mijn voorkeur naar het geluid.
    Als ik moet kiezen tussen Nederlandse ondertitels of een fractie beter geluid, dan kies ik voor de ondertitels...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    De UK back covers staan op blu-ray.com. En inderdaad geen Nederlandse ondertiteling. Misschien dus nog op de Franse uitgave, maar dan hebben we misschien een lossy audio track in het Engels. Het ziet er niet best uit voor de 3D liefhebber pfff. Zou toch wel vreemd zijn dat ze het 1e deel van de film wel uitbrengen, en het directe vervolg niet.
    Wel vreemd, de bonus disc heeft wel Nederlandse ondertiteling op de UK back cover. Beetje kanzloze actie om zowel de Blu-ray als de 3D Blu-ray dan zonder Nederlands ondertiteling te releasen. Wellicht worden we toch nog prettig verrast door de UK release. Gebeurd wel eens vaker dat er meer ondertitels op de schijven staan dan dat er op de hoes vermeld staat. Fingers crossed....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  21. #21

    Standaard

    Ik heb hem gewoon bij bookspot besteld.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb hem gewoon bij bookspot besteld.

    dvdoutlet.nl is weer paar euros goedkoper.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    Opvallend: nu staat er wel een 3D versie bij bol.
    Lekkere prijs ook (€44), maar die zal nog wel zakken.

    Ik weet nog niet wat ik ga doen, wacht nog in ieder geval de ondertiteling van andere buitenlandse uitgaves af

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Opvallend: nu staat er wel een 3D versie bij bol.
    Lekkere prijs ook (€44), maar die zal nog wel zakken.

    Ik weet nog niet wat ik ga doen, wacht nog in ieder geval de ondertiteling van andere buitenlandse uitgaves af
    Aan de EAN code te zien, is dit dezelfde als de Franse release, zoals gebruikelijk.

  25. #25

    Standaard

    Zou maar straf zijn dat de UHD geen nl subs heeft want sinds ant man and the wasp zijn de mcu films incl nl subs

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •