staan er weer zat. misschien een idee om registratie niet voor iedereen, maar op aanvraag?
Was even hopeloos ja. 55 spammers account aanmeldingen in de laatste 24 uur
Allemaal verwijderd.
Heb de captcha-vragen (weer) veranderd, maar nu ook aangezet dat alleen goedgekeurde aanmeldingen worden toegelaten.
kijken of dat werkt.
Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011
Wordt toch tijd om er vaart achter te zetten & om het proces van aanmelding eens goed te doorlopen en met goede beveiliging tegen spammers te komen. Goede Captcha's, goede beveiligingsvragen etc, zouden er voor moeten zorgen dat het bijna onmogelijk wordt voor spammers.
En ik zou persoonlijk het wel serieus nemen, en niet zoals vaker het geval was met een excuus komen, van dat het maar een enkele keer gebeurd en meevalt.
Dit soort spammers zijn zwaar irritant!!!
Precies, afgelopen dagen was het ff druk, maar daarvoor niet meer dan een handje vol op jaarbasis. Dus dat is geen excuus, maar een feit. Desondanks is er al aangegeven dat er een forumupgrade komt binnenkort.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011
Dit is een twijfelgeval...
https://allesoverfilm.nl/forum/showt...=1#post2075082
Toch maar even melden, want ik denk dat het een prospector is. De voertaal op dit forum is tot nader orde nog altijd niet Spaans.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Ik heb 'm even 'on hold' gezet. Zien wat er gebeurt. Het is overigens Portugees, blijkt, en niet Spaans...
maar ik spreek het ook niet...
Laatst aangepast door Johan1967 : 27-03-2020 om 06:34
Hij is al weg.