Pagina 8 van 15 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 355 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

  1. #176

    Standaard

    Qua prijzen zijn ze ook aardig duur. Bestel liever bij Amazon UK, scheelt ook inclusief verzendkosten alsnog geld als je importeerd.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht

    Na 30 dagen kost Amazon Prime slechts EUR 2,99/maand! Misschien Prime bij Amazon DE maar opzeggen
    Als je inlogt op de NL site kan je je Duitse abbo omzetten naar de Nederlandse. Staat zelfs dat je geld terugkrijgt. Ik heb voor een jaar betaald, geen idee wat je dan terugkrijgt. Maar die 2,99 is stukken goedkoper als de 50 euro per jaar wat ik eerst betaalde ervoor.

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Als je inlogt op de NL site kan je je Duitse abbo omzetten naar de Nederlandse. Staat zelfs dat je geld terugkrijgt. Ik heb voor een jaar betaald, geen idee wat je dan terugkrijgt. Maar die 2,99 is stukken goedkoper als de 50 euro per jaar wat ik eerst betaalde ervoor.
    Let wel: de 2,99 is tot 6 maanden, daarna wordt het 5,99 staat er ergens op de site.

  4. #179

    Standaard

    De site oogt mij ook nog erg onvolledig. Precies of ze een oude versie van Amazon vertaald hebben en die maar Amazon NL genoemd hebben. Zoals al eerder vernoemd heb je inderdaad nog DVD en HD Dvd filters maar geen blu-ray filter. De films lijken inderdaad ook nog import versies te zijn. Ik ben eens benieuwd hoe de site de komende weken/maanden gaat evolueren.

  5. #180
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vooralsnog niet interessant. Zou pas interessant zijn als de Engelse titels via .nl verkrijgbaar zijn, maar dat is niet zo. Eén UHD en dan Duits. Maar we houden het in de gaten. Hopelijk dat het wat met de prijzen elders gaat doen nu er iets van concurrentie is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #181
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Voor de prijzen hoef je het nog niet te doen. Maar er zijn wel Duitse 4K/Blu-ray's met een levertijd van een dag. Dat scheelt.

  7. #182

    Standaard

    (mag weg; bij nader inzien overbodig).
    Laatst aangepast door martwout : 10-03-2020 om 15:03

  8. #183

    Standaard

    Niet in de e-mail:
    Door je aan te melden ga je akkoord met de algemene voorwaarden van Amazon Prime. Na je proefperiode van 30 dagen wordt je lidmaatschap automatisch omgezet in een betaald lidmaatschap. Je geeft ons toestemming om een bedrag van € 2,99/maand in rekening te brengen door middel van een opgegeven betaalmethode in je account. Je Prime-lidmaatschap wordt maandelijks automatisch verlengd totdat deze wordt geannuleerd. Indien je je lidmaatschap niet wilt voortzetten voor € 2,99/maand, kun je deze op ieder moment annuleren door de instellingen van je lidmaatschap te wijzigen in je 'Account'.
    Ik heb het eerder ook niet erbij zien staan. Maar het zal ongetwijfeld dan via de voorwaarden omhoog gaan.

    De webshop is nog wat rommelig. Alleen zonder filters zie je 4K staan maar op andere terreinen mis ik nog produkten die via Amazon.de wel te verkrijgen zijn.
    Zie hier: https://www.primevideo.com/help/ref=...4263XHAGWBSC8R

  9. #184

    Standaard

    Ik heb nog een lopende jaarabonnement bij amazon Duitsland, ben wel benieuwd als ik overstap of ik verzendkosten moet betalen? Ik bestel ook op amazon Italie, Frankrijk, Spanje, Engeland dan vind ik het logisch dat ik voor de verzendkosten betaal, het is tenslotte een stuk verder dan Duitsland. Zullen wij met amazon Nederland ook "gratis" bezorging krijgen als je het koopt op de site van Amazon Duitsland?
    Laatst aangepast door Dai : 10-03-2020 om 17:08

  10. #185

    Standaard

    Op de website staan een aantal UHD, maar alleen aangemerkt als bluray: Brightburn, Spiderman: Far from home, etc
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #186

    Standaard

    Gelijk wat besteld. Fijn dat ze ook Duitse en Engelse uitgaven hebben. Vooralsnog kun je nog niet direct via je IBAN betalen zoals op de Duitse en Franse Amazon, maar wel met iDeal. De site oogt idd nog wat rommelig; Vooral bij het sorteren van films kun je vaak geen blu-ray kiezen, terwijl die er wel tussen staan.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik heb nog een lopende jaarabonnement bij amazon Duitsland, ben wel benieuwd als ik overstap of ik verzendkosten moet betalen? Ik bestel ook op amazon Italie, Frankrijk, Spanje, Engeland dan vind ik het logisch dat ik voor de verzendkosten betaal, het is tenslotte een stuk verder dan Duitsland. Zullen wij met amazon Nederland ook "gratis" bezorging krijgen als je het koopt op de site van Amazon Duitsland?
    Ik verwacht dat je dan weer verzendkosten moet betalen, tenzij je boven een minimumbedrag komt. NB. Net The Flash 5 en Supergirl 4 besteld bij amazon.de, met nl-ot. Veel goedkoper dan bij amazon.nl.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #188

    Standaard

    Laat ze eerst maar eens duidelijk op de website zetten, welke ondertitels er op de discs staan.

    Ford v Ferrarii komt volgende week uit, maar ik zie op de nederlandse Amazon geen nederlandse retease staan (Wel een release met het nederlandse EAN nummer, maar daar staat niet bij dat er NL subs op staan)

  14. #189

    Standaard

    Als ik een bestelling doe, deze betaal en een ordernummer krijg en ik later op de dag weer een bestelling doe, worden deze 2 bestellingen dan gebundeld, of apart verstuurd?

  15. #190

    Standaard

    Hoop maandag of dinsdag hier iets over te kunnen zeggen, als mijn bestellingen binnenkomen.

    Correctie: wordt vermoedelijk 1 pakket. Zie 3 bestellingen met zelfde dhl nummer.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #191

    Standaard

    Bedankt, dat moet ik dus juist niet hebben. Komen pakketbezorgers uberhaupt nog wel aan de deur, met al die corona-maatregelen, of gaat het direct naar een ophaalpunt?

  17. #192

    Standaard

    DHL gaat in mijn ervaring eerst aanbieden en dan daarna direct naar ophaalpunt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bedankt, dat moet ik dus juist niet hebben. Komen pakketbezorgers uberhaupt nog wel aan de deur, met al die corona-maatregelen, of gaat het direct naar een ophaalpunt?
    Ik had, vanuit mijn werk, wel een mail van PostNL. Pakket en post bezorging gaan voorlopig door, kan niet worden overgedragen door de pakketten zelf. Indien je als ontvanger akkoord bent met de levering zal de bezorgen (indien nodig) namens jou tekenen zodat er zo weinig mogelijk contact is. Maar dat was vanmorgen, wellicht dat hier n.a.v. de laatste ontwikkelingen nog wel verandering in komt.

  19. #194

    Standaard

    Amazon.nl heeft ondertussen ook een levertijd van een week voor dingen die op voorraad zijn.

    Zojuist een item besteld wat op voorraad zou zijn volgens Amazon, maar de levertijd in de bevestigingsmail staat op volgende week dinsdag.

  20. #195

    Standaard

    Sluit je Prime af bij Amazon.nl, dan kan je nooit meer Prime afsluiten bij Amazon.de.
    Dan is voor mij de keus makkelijk: Klant blijven van Amazon.de, en de nl site laten voor wat het is!!!

  21. #196
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    zondag besteld met de melding dinsdag geleverd. Maar helaas is het al verzet naar 28 april omdat heel Frankrijk op slot zit.

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    zondag besteld met de melding dinsdag geleverd. Maar helaas is het al verzet naar 28 april omdat heel Frankrijk op slot zit.
    Is dit wel bij Amazon.nl? Dacht dat ze vanuit een distributiecentrum nabij de Nederlandse grens sturen. Ik heb zelf 2 stuks van een artikel besteld. 19-3 besteld. Eerste kwam gisteravond aan en ander exemplaar vanavond.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is dit wel bij Amazon.nl? Dacht dat ze vanuit een distributiecentrum nabij de Nederlandse grens sturen. Ik heb zelf 2 stuks van een artikel besteld. 19-3 besteld. Eerste kwam gisteravond aan en ander exemplaar vanavond.
    In Europa werkt Amazon met een Europees distributiesysteem. Het ligt denk ik ook aan wat voor product je bestelt. Ik had een US boek besteld bij NL en dat werd geleverd via Frankrijk.

  24. #199

    Standaard

    Een eerder besteld pakketje zou vandaag om/voor 20:00u moeten worden afgeleverd, maar ik heb nog geen enkele bevestiging gehad dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren. De T&T zit al een week vast op hetzelfe punt en er wordt vooralsnog niks geüpdate bij zowel Amazon als de pakketbezorger. Voorlopig maar even niks meer uit het buitenland bestellen.

  25. #200

    Standaard

    Alle bezorgdiensten hebben momenteel grote logistieke problemen omdat opeens iedereen via webshops goederen gaat bestellen. Kwestie van gewoon geduld hebben. Kan nog wel een week (of langer) duren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 8 van 15 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •