Pagina 9 van 32 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 793 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    En wat denken we hier van? :

    Chinezen lappen coronamaatregelen massaal aan hun laars



    Grote groepen Chinezen zijn er dit weekend massaal op uitgetrokken. Er zijn foto’s opgedoken van een natuurgebied in Anhui waar grote drommen mensen veel te dicht op elkaar aan het wandelen zijn.

    Voor meer tekst & filmpjes, klik op deze link!!! (Bron: Telegraaf.nl)

    Zijn deze mensen nu echt zo stom? of willen ze niet beter worden?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-04-2020 om 17:37

  2. #202
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En dat is waarom daar een volledige lockdown echt strikt noodzakelijk is en hier minder, alhoewel ik begrepen had dat daar helemaal geen gehele lockdown was, alleen in Wuhan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En wat denken we hier van? :

    Chinezen lappen coronamaatregelen massaal aan hun laars
    Verkeerde berichtgeving! Fake News, zou Trump zeggen.
    De overheid had de maatregelen in Anhui versoepeld, waarbij nationale parken en attracties weer werden geopend.
    Dus men mocht van de lokale overheid weer naar deze plek. Alleen had men niet op zo'n grote toeloop gerekend en heeft men na een uur, na 20.000 bezoekers, de boel alsnog gesloten.
    Er is dus geen sprake van 'aan hun laars lappen'. Dat het misschien niet verstandig is, is wat anders.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #204

    Standaard

    Waarom plaats je deze onzin dan?

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Waarom plaats je deze onzin dan?
    Omdat dit topic over deze nare tijd gaat, en ik vind dat daar info uit de medici in hoort, info vanuit je eigen omgeving, info vanuit de media, maar ook dingen zoals dit die toch Corona gerelateerd te zijn. Je hoeft niet met alles eens te zijn om iets te plaatsen-te zien of te lezen. Dus wat ik bedoel is dat ook een artikel als dit, laat zien dat er ook mensen zijn die zich de narigheid naar zich toe willen trekken. Ook dat hoort bij een berichtgeving (openheid).

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Omdat dit topic over deze nare tijd gaat, en ik vind dat daar info uit de medici in hoort, info vanuit je eigen omgeving, info vanuit de media, maar ook dingen zoals dit die toch Corona gerelateerd te zijn. Je hoeft niet met alles eens te zijn om iets te plaatsen-te zien of te lezen. Dus wat ik bedoel is dat ook een artikel als dit, laat zien dat er ook mensen zijn die zich de narigheid naar zich toe willen trekken. Ook dat hoort bij een berichtgeving (openheid).
    Deze site is natuurlijk geen officieel nieuws-kanaal, dus we hoeven niet alles te vermelden of een evenredige hoeveelheid vanuit alle segmenten. Wat ik ook wel grappig vond aan je post is dat je iemand verwijt aandacht te vragen en tegelijkertijd die persoon dankzij die post extra aandacht geeft

  7. #207
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wat er ook bij hoort in deze tijden is humor, ook belangrijk om hier door te komen, dus ...


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #208

  9. #209

    Standaard

    Kabinet wil Corona-app gaan gebruiken:https://www.parool.nl/nederland/kabi...orgd~bb8334ba/

    Zien jullie dit zitten ?

    Moet er niet aan denken dat de overheid mij gaat verplichten om m'n telefoon mee te nemen.Vind het juist heerlijk om van huis te gaan zonder telefoon.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-04-2020 om 21:55

  10. #210

  11. #211

    Standaard

    Wat te denken hier van :

    DAT IS SNEL! EERSTE CORONA-HORRORFILM KOMT ER AAN MET... ZOMBIES



    Wanneer de wereld met een crisis te maken krijgt die genoeg bekendheid geniet, kan je erop wachten dat filmmaatschappijen er commercieel op in gaan haken. Full Moon Pictures maakt het echter wel heel erg bont wat betreft het coronavirus.

    Online verschenen afgelopen weken documentaires en korte filmpjes en diverse grote projecten staan in de startblokken, maar de studio van exploitationfilms (snel in elkaar gedraaide B-producties die een slaatje willen slaan uit de actualiteit) heeft de primeur en kondigt een full feature aan met de weinig verhullende titel Corona Zombies.

    Kritiek
    Je zou kunnen twisten of het moment van release niet een beetje ongelukkig is (de halve wereld is volop aan het 'strijden'), maar de makers hebben in ieder geval niet stilgezeten, aangezien deze film in slechts 3 maanden uit de grond gestampt is, plus het feit dat de titel nog niet op IMDB is terug te vinden én ook nog geen trailer heeft.

    Over een cast of verhaal is niets bekend, maar iedereen met een beetje voorkennis snapt natuurlijk dat dit geen zorgvuldig opgebouwd integer drama is. Niettemin schijnt er wel een kleine boodschap in te zitten: De virusuitbraak is namelijk vooral de schuld van overheidsinstanties die veel te laat reageren met ingrijpen. Dat klinkt ergens bekend...

    Corona Zombies is vanaf aanstaande vrijdag 10 april op verschillende streamingsites in de VS te bekijken.

    Bron: Filmtotaal.nl

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Kabinet wil Corona-app gaan gebruiken:https://www.parool.nl/nederland/kabi...orgd~bb8334ba/

    Zien jullie dit zitten ?

    Moet er niet aan denken dat de overheid mij gaat verplichten om m'n telefoon mee te nemen.Vind het juist heerlijk om van huis te gaan zonder telefoon.
    Als je daardoor eerder kans maakt om gecontroleerd wat losser te worden, vind ik het geen probleem. Telefoon heb ik altijd bij me (stel dat er wat gebeurt).

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Als je daardoor eerder kans maakt om gecontroleerd wat losser te worden, vind ik het geen probleem. Telefoon heb ik altijd bij me (stel dat er wat gebeurt).
    Het zijn tering dingen die niets toevoegen in mijn leven.leuk dat andere mensen er veel plezier mee hebben maar ga mij het niet verplichten.

  14. #214

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Als je daardoor eerder kans maakt om gecontroleerd wat losser te worden, vind ik het geen probleem. Telefoon heb ik altijd bij me (stel dat er wat gebeurt).
    Dan zou ik dit toch eerst eens gaan lezen : https://privacyfirst.nl/aandachtsvel...s-privacy.html

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan zou ik dit toch eerst eens gaan lezen : https://privacyfirst.nl/aandachtsvel...s-privacy.html
    ik denk, weet wel bijna zeker, dat iedereen het wel eens is met de conclusie van dit artikel, ook martwout.
    "privacy first" is in principe tegen maar als er toch van deze apps gaan komen moet de privacy keihard worden gewaarborgd.

    Ik ben tegen dit soort middelen omdat dit tot onnodige paniek kan leiden bij de zwakke groepen in onze samenleving.
    Daarbij horen de ouderen, maar voornamelijk de groepen die toch al moeten hebben met nuanceren.

    Ik zie om me heen dus onrust en angst bij deze mensen, ze sluiten zich op en zitten de hele dag informatie te vergaren.
    We moeten er natuurlijk niet te licht over denken maar er ook niet te zwaar aan tillen, de waarheid ligt in het midden maar vele van hen hebben moeiten om hier genuanceerd mee om te gaan, en juist deze groep dreigt nu tijdelijk buiten beeld te vallen van de hulpverleners.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #217

    Standaard

    Los van de privacy gaan mensen straks 100% van hun info op mobieltje uit.Alles wat we de laatste weken geleerd hebben zal dan bij veel mensen gaan afzwakken ben ik bang want ja je hebt je mobieltje[corona-app].

    Geen mondkapjes maar wel een app er binnen een paar weken kunnen uitstampen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-04-2020 om 08:09

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan zou ik dit toch eerst eens gaan lezen : https://privacyfirst.nl/aandachtsvel...s-privacy.html
    Via de 2e video van https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/232...ale-media.html (vanaf 11.30) wordt de werking uitgelegd. Maar zo'n app werkt nooit goed als er niet eerst goed getest wordt. Want degene die in de app zegt besmet te zijn, moet het wel zeker weten en niet bij een griep gaan drukken. Er zal dus een goed evenwicht moeten komen tussen testen en de app.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Geen mondkapjes maar wel een app er binnen een paar weken kunnen uitstampen.
    Ik snap niet waarom je dat vreemd vindt. Met de kennis kun je bij wijze van spreken binnen een uur een app ontwikkelen die je binnen een dag over de hele wereld kunt uitrollen. Miljoenen aantallen mondkapjes produceren en vervolgens distribueren zal veel langer duren.

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik snap niet waarom je dat vreemd vindt. Met de kennis kun je bij wijze van spreken binnen een uur een app ontwikkelen die je binnen een dag over de hele wereld kunt uitrollen. Miljoenen aantallen mondkapjes produceren en vervolgens distribueren zal veel langer duren.
    Misschien een soort Pizza app ja maar dit moet serieus goed getest worden dacht ik zo.Het uitrollen van de app zal idd geen probleem zijn.

    Als iedereen gewoon die afstand blijft houden en een beetje nadenkt dan gaan we er zonder die app ook wel weer komen.

    Trieste zaak kerel dat niets meer zonder dat mobieltje kan.

  21. #221

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Misschien een soort Pizza app ja maar dit moet serieus goed getest worden dacht ik zo.Het uitrollen van de app zal idd geen probleem zijn.

    Als iedereen gewoon die afstand blijft houden en een beetje nadenkt dan gaan we er zonder die app ook wel weer komen.

    Trieste zaak kerel dat niets meer zonder dat mobieltje kan.
    “Als iedereen gewoon die afstand blijft houden en een beetje nadenkt dan gaan we er zonder die app ook wel weer komen.”

    Ik weet niet of je de laatste paar weken nog buiten bent geweest, maar zeer veel mensen kunnen duidelijk niet nadenken. Ik zie iedere keer dat ik naar de supermarkt ga nog gewoon mensen die met z’n tweeën naar binnen gaan. Of volwassen mensen die in de supermarkt rond staan te kijken alsof ze er voor het eerst zijn. Mensen zijn ongelooflijk irrationele wezens.

    “Trieste zaak kerel dat niets meer zonder dat mobieltje kan.”

    Dat is ook hoe mensen lang spraken over het internet.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    “Als iedereen gewoon die afstand blijft houden en een beetje nadenkt dan gaan we er zonder die app ook wel weer komen.”

    Ik weet niet of je de laatste paar weken nog buiten bent geweest, maar zeer veel mensen kunnen duidelijk niet nadenken. Ik zie iedere keer dat ik naar de supermarkt ga nog gewoon mensen die met z’n tweeën naar binnen gaan. Of volwassen mensen die in de supermarkt rond staan te kijken alsof ze er voor het eerst zijn. Mensen zijn ongelooflijk irrationele wezens.

    “Trieste zaak kerel dat niets meer zonder dat mobieltje kan.”

    Dat is ook hoe mensen lang spraken over het internet.
    Nou hier in de buurt[beetje achterstandswijk] gaat alles vrij netjes moet ik zeggen.

    Ik zit trouwens puur voor m'n hobby[films & games] op internet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-04-2020 om 17:27

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik weet niet of je de laatste paar weken nog buiten bent geweest, maar zeer veel mensen kunnen duidelijk niet nadenken. Ik zie iedere keer dat ik naar de supermarkt ga nog gewoon mensen die met z’n tweeën naar binnen gaan. Of volwassen mensen die in de supermarkt rond staan te kijken alsof ze er voor het eerst zijn. Mensen zijn ongelooflijk irrationele wezens.
    Je moet niet panisch worden, je zult elkaar ook wel eens moeten passeren in de supermarkt of op straat waarbij niet altijd 1.5 meter mogelijk is.
    Gelukkig weet de meeste hier wel mee om te gaan maar soms zie ik ook wel mensen die zich erg zenuwachtig gedragen, ze vermijden gangpaden waar al andere personen zijn en lopen weg als er ook maar iemand beetje in hun buurt komt,...dat is juist irrationeel gedrag, en niet andersom

    Ik doe nu ook boodschappen voor mijn moeder en ook wel eens voor de bejaarde buurvrouw en wat ik voor hun moet meebrengen weet ik niet altijd te liggen dus moet ik ook zoeken
    Als dat bij andere overkomt als "rondkijken alsof ze voor het eerst in de supermarkt zijn",... het zij zo.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #225

    Standaard

    En laten we wel wezen dat niemand deze situatie gewend is.

Pagina 9 van 32 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •