Ik heb alleen het eerste segment met Abby tot nu toe gehad, dus ik heb nog geen schokkende actie o.i.d. gezien. Maar zij zat al in de 2e(?) trailer.
Ik vind haar postuur vervelend omdat het niet past in een semi-realistische post-apocalyptische wereld waarin voedsel schaars is. Ik zou een overdreven gespierde man in deze setting ook afleidend vinden, laat staan een vrouw die nou eenmaal van nature minder gespierd is. Het past simpelweg niet.
Als in DOOM Doomguy een vrouwelijke metgezel had gekregen die enorm gespierd was had ik het geen probleem gevonden, maar in deze game leidt het af (of beter gezegd, het valt op).
Maar ik vermoed niet dat het mijn spelplezier gaat bederven - alhoewel ik nog eenmaal in het begin van het spel zit.
Maar toch jofel om weer terug te zijn in de wereld van TLOU
Jammer genoeg heb ik last van een verstopt oor waardoor ik de muziek momenteel nauwelijks hoor. Maar dat gaat wel weer over.
Oh, en gisteravond een half uur voor het spel speelbaar werd ging mijn tv opeens uit en wilde in eerste instantie niet meer aan gaan. Waarschijnlijk een probleem met de voeding. Later ging hij wel weer aan, maar ben nu iedere keer zenuwachtig als ik de tv aan zet