Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TOM-TEC dolby surround speakerset (aanbieding kruidvat)

    Zou dit de moeite kunnen zijn voor 79 eurotjes?




    alvast bedankt sander

  2. #2

    Standaard

    nee
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  3. #3

    Standaard

    Nee
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    dat is duidelijk

    wat is dan wel de moeite in de goedkope prijsklasse? (ik ben een arme student)

  6. #6

    Standaard

    Mijn advies: geld in knip houden, effe doorsparen... en dan iets (veel) beters kopen..

    Klinkt niet echt prettig om te horen, maar helaas.... Goedkoop is (al te vaak) duurkoop....

    Enne... in Duitsland schijnen de prijzen nogal behoorlijk prettiger te wezen.
    Misschien je budget ff vermelden in de thread, dan zal er ongetwijfeld tips/adviezen en zo naar voren komen!

    Gegroet,

  7. #7

    Standaard

    Wat ik heb gehoord zijn Eltax ook best redelijk voor in hun prijsklasse

    Greetz
    Robert

  8. #8

    Standaard

    NEE

    tis troep.

    ik heb t gister al zien staan,en als daar goed geluid uit komt,da kan gewoon nie! 10 watt pcspeakers zijn nog beter volges mij.

    niels
    T2: I'll Be Back!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolsinkpower
    Wat ik heb gehoord zijn Eltax ook best redelijk voor in hun prijsklasse

    Greetz
    Robert
    Eltax is TOP voor het geld wat ze kosten!!
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  10. #10

    Standaard

    Onzin dat ding is hartstikke geschikt als klokradio.

  11. #11

    Standaard

    dan gaan we maar voor de digitale oor thermometer...
    neej maar serieus...
    dit kan gewoon NIET veel wezen....
    probeer dan maar ff door te sparen !!!
    --> hum.. hier moet ik ff over na denken...

  12. #12

    Standaard

    En als je nou als arm studentje zijnde, toch een leuk surround-geluidje in je kamertje van 15 vierkante meter wilt hebben, is dan de "TOM-TEC dolby surround speakerset" toch geen leuk setje?

    Ik begrijp wel dat je als echte liefhebber jezelf belachelijk maakt met zoiets in je huiskamer, maar voor een kleine kamer kan deze set toch wel voldoen?

  13. #13

    Standaard

    TomTec is een bekende leverancier van hoogwaardige audio artikelen. Voor hun sets worden alleen de de beste chips, filters, luidsprekers en andere onderdelen gebruikt die op de markt verkrijgbaar zijn. Het geluid staat bekend als zacht, sprankelend en toch vooral helder. Met tegelijkertijd bassen die zo zwaar zijn, dat zij die menig huis op zijn grondvesten doet schudden. En Schilderijen die spontaan van de muren vallen. Kortom een set die elke audiofiel in zijn huis moet hebben die ook graag DVD afspeelt.
    Dat de genoemde watts die zo zo laag uitvallen komt omdat het een klasse A versterker is die wordt gebruikt.

    Tomtec maakt ook minder klinkende maar goedkopere luidprekers die onder de naam B&W worden verkocht.

  14. #14

    Standaard hahhhahhaahahhahhaah

    of je hebt een beetje te diep in het glaasje gekeken maar tomtec
    is naar mijn weten echt een merk (vergelijk het maar met supertech cq lenco etc


    dit is echt lachwekkend ik plaste bijna in mijn broek!

    je kunt voor 79 euro natuurlijk echt geen top kwaliteit verwachten

    dit is voor de slaapkamer mischien leuk maar het zou naar mijn weten gaan klinken als een 5.1 wekker radio



    greets floris
    floris franken

  15. #15

    Standaard

    laat maar zitten....

  16. #16

    Standaard

    Kijk dan even op marktplaats.nl of 2dehands.nl naar een leuk 2dehands setje. Voor een €tje of 100-150 moet toch wel een leuk setje te koop zijn denk ik. Maar Tom-Pech...nah!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  17. #17

    Standaard

    Mooi man, zo'n 5.1 wekkerradio
    Diepe basss 'en

  18. #18

    Standaard

    Als je dit ding wil kopen, let er dan wel even op dat dit ding volgens mij ( ik heb er eventjes naar staan kijken in een Kruidvat) geen digitale ingang heeft voor 5.1. Er zitten dus inderdaad netjes twee sets ingangen op, namelijk twee tulpjes voor stereo en 6 tulpjes voor 5.1.

    Ondanks het suggestieve lampje "AC-3" voorop kan dit setje dus volgens mij helemaal geen Dolby Digital AC-3 aan.

    Als je echte surround wilt heb je dus een DVD speler met een DD decoder of een losse decoder nodig ! Anders is het gewoon een stereo-setje met galm op de achterspeakertjes, en of je daar nou op zit te wachten....

  19. #19

    Standaard

    Je kunt de set dus wel analoog op b.v. een sounblaster audigy aansluiten zodat je het setje bij de ps kan gebruiken. De Audigy heeft een decoder onboard.
    Of heb ik het dan mis

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KHdV
    Of heb ik het dan mis
    Nee, je hebt het niet mis, dat kan inderdaad ook. Als je maar iets hebt dat Dolby Digital en/of DTS voor je decodeert naar 6 analoge kanalen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Kranendonk

    Als je echte surround wilt heb je dus een DVD speler met een DD decoder of een losse decoder nodig ! Anders is het gewoon een stereo-setje met galm op de achterspeakertjes, en of je daar nou op zit te wachten....
    Als ik het goed begrijp kun je dus niet echt een fatsoenlijk surround geluidje uit dit setje kan toveren, wat er dan op neer komt dat zelfs €79,- teveel is voor dit setje...

  22. #22

    Standaard

    ja.. dat zie je misschien verkeerd...
    Als je een geluidskaart hebt met 5.1 analoge uitgangen (6 tulpjes ofzo) dan kan je deze aansluiten op deze speakerset en als je geluidskaart DD en DTS decodeerd werkt dit oke.
    Of het setje goed klinkt weet ik niet.... eigenlijk moet je ze dan gaan beluisteren, maar ik weet niet of dat mogelijk is...
    Upgrading is a neverending story...

  23. #23

    Standaard

    Nou, ik heb hem net even gekocht om aan mijn SB Audigy te hangen. Omdat je er alleen maar achter komt door de set te beluisteren moet je hem dus gewoon ff kopen. Als tie niet bevalt dan breng ik hem gewoon morgen weer terug. Simpel.

  24. #24

    Standaard goedkoop alternatief

    Goedkoop is vaak duurkoop, dus dat van kruitvat, lijkt me niet veel soeps.

    In Duitsland zijn er goedkopere en betere sets te halen. Voorbeelden zijn te vinden op www.guenstiger.de daar is bijvoorbeeld een 5.1 set van jensen momenteel rond de 90 euro excl verzendkosten.

    De set is in verschillende hifi magazines als goed getest (goed in de goedkopere prijsklasse). Dus mocht je een keer in duitsland zijn (waarschijnlijk niet als je een laag budget hebt ) of het ervoor over hebben om het naar NL te laten opsturen dan is het het overwegen waard. 't is natuurlijk nog steeds geen topklasse, maar acceptabel.

  25. #25

    Standaard

    De set is voor mijn pc en ik zal vanavond wel kijken of het "acceptabel" is voor me. Je geeft zelf al aan dat goedkoop vaak duurkoop is. Dan moet je niet aankomen met een advies seje van 90 euro. In mijn woonkomer zou ik zo'n setje niet neer zetten, maan bij mijn pc wil ik het wel proberen. Bevalt het niet dan gaat de set morgen terug.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •