Bekijk uitslag poll: Wat wordt de vakantiebestemming dit jaar?

Stemmers
53. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Eigen land (geen vakantie maar DVD's)

    16 30,19%
  • Italie

    6 11,32%
  • Frankrijk

    2 3,77%
  • Griekenland

    5 9,43%
  • Portugal

    1 1,89%
  • Turkije

    5 9,43%
  • Spanje

    7 13,21%
  • "Verre" Bestemming

    11 20,75%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 56 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is jullie vakantiebestemming?

    Misschien een keer leuk om te horen te krijgen naar welke vakantiebestemming je medeforumleden dit jaar gaan (of gaat het vakantiegeld op aan DVD's of apparatuur ).

    Ik begin vast:
    gisteren een vakantie geboekt naar de Dominicaanse Republiek, 16 dagen all inclusive aan de caribische zee.... Dat wordt tien kilo zwaarder terugkomen
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  2. #2

    Standaard

    Idee was om net als vorig jaar naar Turkije af te reizen voor 14 dagen zon, zee, strand, eten en drinken.

    Nu met de dreiging van een oorlog kijken we het nog even aan.

    Griekse eilanden zijn een optie maar circa 200 euroos p.p. duurder.

    Misschien dit jaar iets anders: Bulgarije, Hongarije, Kroatië zijn denk ik aardige (en betaalbare) alternatieve.
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  3. #3

    Standaard

    In mei naar Turkije op kosten van mijn schoonouders, die zijn dan 35 jaar getrouwd. Verders zit er dit jaar niet veel in omdat we een huis gekocht hebben. Wordt dit jaar dus klussen zonder kijkers.

  4. #4

    Standaard

    Ik ga dit jaar niet op vakantie. Anders heb ik niet genoeg geld voor de vakantie van volgend jaar (Japan)

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  5. #5

    Standaard

    Denemarken Dat is mijn vakantiebestemming dit jaar
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  6. #6

    Standaard

    Ik ga dus naar Italie (met 2 vrienden)...daar gaan we stappen en fietsen door de bergen.

  7. #7

    Standaard

    Naar good ol' Spain met school, voor de zomer zijn we er nog niet helemaal uit...
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  8. #8

    Standaard

    Ik blijf in eigen land dit jaar (net als vorig jaar en dat jaar ervoor). Ik ga dit jaar naar Texel met m'n vriendin en m'n schoonouders.

    Dus geen dvd's maar gewoon lekker niksen op 't wad
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  9. #9

  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik ga met mijn broer, mijn neef en nicht van de zomer naar Noorwegen of naar Zweden, daar kun je lekker nog rustig fietsen en in de vrije natuur je tentje opzetten. heerlijk. Lekker geen regeltjes wat je bij luxe vakanties wel hebt

  11. #11

    Standaard

    Ik ga met nog een vriend van mij naar Chersonissos Kreta. Lekker uitgaan daar en beetje je kater uitzweten op het strand .

  12. #12

    Standaard

    het is de bedoeling om voor een maand of langer door de VS te trekken. Zal afhangen van het feit of ik ander werk heb of niet.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    het is de bedoeling om voor een maand of langer door de VS te trekken. Zal afhangen van het feit of ik ander werk heb of niet.
    Van Oost naar West?
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  14. #14

    Standaard

    Achter mijn vakantie bestemming zit een lang verhaal. We wilden naar Lloret gaan en dachten dat makkelijk kon maar we kwamen op hele hoge prijzen uit of het hotel was al vol dus gingen we voor Salou. Bij Salou bleek ongeveer hetzelfde aan de hand te zijn. Toen hadden we zaterdag een leuke aanbieding Gran Canaria gezien en we kwamen maandag terug, konden wij en de reisleidster de aanbieding niet meer terugvinden. Dus toen hebben we nog een hele tijd daar gezeten en toen kwamen we bij Rimini uit. Mijn idee omdat ik daar al eens ben geweest. We gaan dus nu naar Rimini in Italië. Dat wordt stappuh. Natuurlijk gaan we ook steden bekijken.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Achter mijn vakantie bestemming zit een lang verhaal. We wilden naar Lloret gaan en dachten dat makkelijk kon maar we kwamen op hele hoge prijzen uit of het hotel was al vol dus gingen we voor Salou. Bij Salou bleek ongeveer hetzelfde aan de hand te zijn. Toen hadden we zaterdag een leuke aanbieding Gran Canaria gezien en we kwamen maandag terug, konden wij en de reisleidster de aanbieding niet meer terugvinden. Dus toen hebben we nog een hele tijd daar gezeten en toen kwamen we bij Rimini uit. Mijn idee omdat ik daar al eens ben geweest. We gaan dus nu naar Rimini in Italië. Dat wordt stappuh. Natuurlijk gaan we ook steden bekijken.
    Ik ben ook een keer in Rimini geweest (nou ja, ernaast, in Ricchione), tot nu toe de leukste vakantie met (4) vrienden! De hele week geen wolkje gezien (letterlijk) en 50 graden op het strand ( en dan gewoon stug gaan liggen bakken he? )

    nee, dit jaar gewoon met de vrouw lekker hierheen ,ook best lekker
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  16. #16

    Standaard

    ik ga in mei een weekje naar Edinburgh, en van de zomer heb ik ook nog wat plannen. misschien zo'n cruise reisje naar york of newcastle of een weekend London, of Glasgow. En ik ben nog aan het spitten voor een goedkoop reisje naar Barcelona of Praag. Dus dat wordt even inhouden op het aanschaffen van dvds...

  17. #17

    Standaard

    Ik weet het eerlijk gezegt nog niet

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Op huwlijksreis hier naartoe
    Goede Keus!! Prachtig land, Malta. Vergeet zeker niet om een dagje (of langer!) naar Gozo te gaan. Heerlijk rustig en heel vriendelijke mensen.

    Zelf ga ik naar Ierland, voor het derde jaar op rij (en er zullen nog vele jaren volgen )

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Na Ibiza, Salou & Blanes is nu Lloret aan de beurt :] (en ik ben pas 18 )

    Gewoon met stel vrienden, de rest kan je wel raden


    ga trouwens ook nog naar Italie, maar die telt nie, da's met mn ouders :]

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout

    ga trouwens ook nog naar Italie, maar die telt nie, da's met mn ouders :]
    Hoezo telt dat niet ?

    anyway
    ik ga dit jaar weer niet op vakantie, al 5 jaar lang niet

  22. #22

    Standaard

    Met de krokus naar Turkije, en in Juni fietsen in de franse alpen.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Ik ga dit jaar niet op vakantie. Anders heb ik niet genoeg geld voor de vakantie van volgend jaar (Japan)
    Oeoeoeoe japan; mooiste en veiligste land ter wereld!
    Ik zou er morgen naartoe emigreren als ik de kans kreeg. Fantastisch land.

    Ik mis de optie; geen vakantie. Ik blijf thuis.

  24. #24

    Standaard

    Ik weet nog niet zeker of ik dit jaar nog echt op vakantie ga (ik moet ff beter weten of ik het financieel een beetje trek) maar ik was van plan om, als ik ga, een weekje in Barcelona en omgeving te gaan rondkijken OF weer een weekje naar Engeland te gaan (wat ik vorig jaar gedaan heb en heel leuk vond). Ik ben niet echt een 'heavy' vakantieganger maar ik ben gek op steden, dus een van beiden wordt het: zoals het er nu uitziet pas in de nazomer of herfst.

  25. #25

    Standaard

    Ik ga sowieso naar New York dit jaar voor een dag of 10. I will be staying in the Edison Hotel (waar enkele scenes voor The Godfather zijn opgenomen )
    Verder nog een weekje naar de zon met een kennis en misschien nog op wintersport volgende maand.
    Genoeg te doen nog dus
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •