Pagina 344 van 450 EersteEerste ... 244294334340341342343344345346347348354394444 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.576 tot 8.600 van 11237 worden weergegeven.
  1. #8576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    2 voor 15:
    Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn
    Parasite
    Bohemian Rhapsody
    Richard Jewell

    En over de 3500 films! Volgend doel is 3650 (10 jaar lang elke dag een film zonder dubbeling (even los van schrikkeljaren)
    Mooi aantal! Bevat Parasite ook de zwart-wit versie?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #8577

    Standaard

    Zavvi:

    3 voor 27,99 euro:



    4K Steelbook 13,60 euro (15% korting + geen verzendkosten)

    Samen 41,58 euro incl. verzending
    Laatst aangepast door BigLebowski : 21-11-2020 om 16:40
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #8578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Mooi aantal! Bevat Parasite ook de zwart-wit versie?
    De NL release heeft geen extras.

  4. #8579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Mooi aantal! Bevat Parasite ook de zwart-wit versie?
    Nee. Dan moet je echt de criterion pakken. Die heeft ook een mooie digipack. Beeldkwaliteit zal nagenoeg hetzelfde zijn.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #8580

    Standaard

    Via marktplaats (€20 incl totaal)
    Dark Crystal
    Labyrinth

    Beide op 4k. Tot mijn schande nog nooit gezien. Kwam er op toen ik eerder deze week de film Dave Made a Maze zag en ik las dat die film o.a. verwijst naar Labyrinth.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #8581

    Standaard

    Coen foei
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #8582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nee. Dan moet je echt de criterion pakken. Die heeft ook een mooie digipack. Beeldkwaliteit zal nagenoeg hetzelfde zijn.
    Much obliged, ga ik daar wellicht nog achteraan, al is 7,5 voor de nl versie ook wel aardig.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #8583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nee. Dan moet je echt de criterion pakken. Die heeft ook een mooie digipack. Beeldkwaliteit zal nagenoeg hetzelfde zijn.
    Of de komende UK release heeft de UHD en de zwart wit versie.

  9. #8584

    Standaard

    Zavvi

    Planet Of The Apes Trilogy Boxset - 4K Ultra HD 28,49

    Three Amigos! 8,49

  10. #8585

    Standaard

    Bol.com:
    Matrix trilogie 4K, € 35,99
    Gemini Man 4K, € 14,99
    The Gentlemen, € 9,99

    Bookspot:
    Tenet 4K, € 26,99
    The future is Blu

  11. #8586

    Standaard

    Gremlins (4K Ultra HD + Blu-ray + Digital) met Nl subs - 15.49 Amazon.com


  12. #8587

    Standaard

    Net besteld bij Bol voor €22,99 (alleen vandaag):


    Hoe maak je een afbeelding iets kleiner??

  13. #8588

    Standaard

    Jammer dat Doctor Sleep in deze samenstelling niet de director's cut bevat, of wel? Ik lees er niks over in elk geval.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #8589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Hoe maak je een afbeelding iets kleiner??
    Sla de afbeelding van de website locaal op op je eigen computer
    Klik in het forumbericht op de knop Voeg afbeelding toe
    Selecteer vervolgens het tabblad Vanaf computer en klik op Bestand kiezen
    Selecteer het zojuist opgeslagen bestand en klik op Uploaden bestand(en)
    Vervolgens dubbelklik je op de afbeelding en kun je bij Size kiezen uit de opties Thumbnail. Medium, Large of Full Size
    Onderstaand heb ik voor Medium gekozen.

    550x741.jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #8590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Jammer dat Doctor Sleep in deze samenstelling niet de director's cut bevat, of wel? Ik lees er niks over in elk geval.
    Klopt. De Director's Cut staat alleen op de Limited Edition Blu-ray.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 23-11-2020 om 12:58
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #8591

    Standaard

    Bol.com

    Matrix Trilogy 4K 35,99
    Interstellar 4K 14,99
    Bad Boys For Life 4K 14,99

  17. #8592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Sla de afbeelding van de website locaal op op je eigen computer
    Klik in het forumbericht op de knop Voeg afbeelding toe
    Selecteer vervolgens het tabblad Vanaf computer en klik op Bestand kiezen
    Selecteer het zojuist opgeslagen bestand en klik op Uploaden bestand(en)
    Vervolgens dubbelklik je op de afbeelding en kun je bij Size kiezen uit de opties Thumbnail. Medium, Large of Full Size
    Onderstaand heb ik voor Medium gekozen.

    550x741.jpg
    Das te veel werk, je kan het veel makkelijker doen: Titel intikken bij Bol.com en vervolgens Enter, dan zie je de titels en daar staat ie dan tussen. Vervolgens er op gaan staan, rechtermuisknop en ''linkadres kopieren'' selecteren & vervolgens hier plakken bij afbeelding. Voila. Dan hoef je niks op te slaan & heb je ook gewoon een normaal formaat.

  18. #8593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Das te veel werk, je kan het veel makkelijker doen: Titel intikken bij Bol.com en vervolgens Enter, dan zie je de titels en daar staat ie dan tussen. Vervolgens er op gaan staan, rechtermuisknop en ''linkadres kopieren'' selecteren & vervolgens hier plakken bij afbeelding. Voila. Dan hoef je niks op te slaan & heb je ook gewoon een normaal formaat.
    Dat kan ook, maar dat werkt alleen bij de (kleine) afbeeldingen in lijstformaat, niet met de (grote) afbeelding op de pagina van het product zelf. Bovendien: als de link (ooit) gewijzigd wordt, zie je in het bericht de afbeelding niet meer. 'Mijn' methode is bovendien maar een minuutje werk, dus zoveel tijd kost dat niet, hoor.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #8594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat kan ook, maar dat werkt alleen bij de (kleine) afbeeldingen in lijstformaat, niet met de (grote) afbeelding op de pagina van het product zelf. Bovendien: als de link (ooit) gewijzigd wordt, zie je in het bericht de afbeelding niet meer. 'Mijn' methode is bovendien maar een minuutje werk, dus zoveel tijd kost dat niet, hoor.
    Als je de titel intoetst bij Bol, dan komt ie gelijk op het goede formaat. Op de pagina zelf idd krijg je een megagrote afbeelding. Je moet dus ook nooit naar de pagina zelf gaan, maar alleen de titel intikken. Dan zit je gelijk goed!

  20. #8595

    Standaard

    RAMBO: FIRST BLOOD PART II 4K Ultra HD + Blu-ray + Digital

    RAMBO III 4K Ultra HD + Blu-ray + Digital

    2 steelbooks samen voor 22 euro , incl verzending bij amazon.com
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #8596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Klopt. De Director's Cut staat alleen op de Limited Edition Blu-ray.
    Dank je, daar ben ik van op de hoogte. Maar die blu ray zit dus niet bij de 4K in deze set? Ik zie namelijk dat deze wel bij de losse 4K versie zit, volgens de cover althans. Het zijn dus blijkbaar niet dezelfde 4K-uitgaves? Dat is meer mijn vraag
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #8597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    RAMBO: FIRST BLOOD PART II 4K Ultra HD + Blu-ray + Digital

    RAMBO III 4K Ultra HD + Blu-ray + Digital

    2 steelbooks samen voor 22 euro , incl verzending bij amazon.com
    Zijn volgens mij geen steelbooks, maar keep cases met een slipcover.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #8598

    Standaard

    Bedankt voor de tips voor de afbeeldingen.
    Wist niets van een Director's Cut dus ook daarvoor dank.
    Ken de film nog niet dus kijk eerst de UHD wel...

  24. #8599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Das te veel werk, je kan het veel makkelijker doen: Titel intikken bij Bol.com en vervolgens Enter, dan zie je de titels en daar staat ie dan tussen. Vervolgens er op gaan staan, rechtermuisknop en ''linkadres kopieren'' selecteren & vervolgens hier plakken bij afbeelding. Voila. Dan hoef je niks op te slaan & heb je ook gewoon een normaal formaat.
    Volgens mij kun je zelfs gewoon rechts klikken voor kopieren kiezen en dan in het bericht plakken, is nog minder werrk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #8600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij kun je zelfs gewoon rechts klikken voor kopieren kiezen en dan in het bericht plakken, is nog minder werrk
    Dat kan inderdaad ook, maar dan heb je geen schaalmogelijkheid, je kunt de afbeelding dan niet kleiner maken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 344 van 450 EersteEerste ... 244294334340341342343344345346347348354394444 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •