DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
hier niks binnen, 17 september verzonden.. heb gemaild en respons is dat ik nog moet wachten, geven een limiet aan van 60 dagen
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Ik heb nog maar 1 bestelling gedaan bij cdwow, en toen was het na verzending 5 weken wachten, maar uiteindelijk aangekregen.
Ik heb nog maar 1 bestelling gedaan bij wowhd, en toen was het na verzending, 5 weken wachten, maar uiteindelijk aangekregen.
Ik wordt hier toch zo vreselijk moe van. Wat een irritante winkel (als iets mis gaat). Om onbegrijpelijke redenen sturen ze de BD niet op (was niet meer op voorraad, inmiddels allang weer wel) maar kiezen ze voor een refund. Dat zou binnen 2-5 werkdagen op mijn rekening staan. Dat werd op 15-10 beloofd. Nog niets terug gehad. Regel dat gewoon. Ugh….weer mailen, weer wachten op een antwoord. Er kan iets fout gaan maar stort dan gewoon het geld terug zoals beloofd. Nog even en ik moet PayPal weer inschakelen maar dat is toch van de zotte.
Tja, er is maar één manier om dit soort ellende te vermijden en dat is: gewoon niet meer bestellen bij deze tent. Er zijn zoveel klachten over dit bedrijf en toch laten jullie je steeds weer verleiden. Waarom toch?
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Bij WOWHD betaal je bij het afrekenen meteen 21% btw, dus geen inklaringskosten.
Goed om te weten.Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke;[URL="tel:2089894"