Typisch Zavvi: om 19.00 uur (25 minuten geleden) een e-mail versturen dat The Lord of the Rings Trilogy 4K in de steelbook-uitgave weer beschikbaar is. Wat denk je? Klik je op de link: uitverkocht! Je zult er maar als fan op zitten te wachten en met een dooie mus blij gemaakt worden... Dat waren dus wel heel weinig exemplaren, denk ik zo.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Momenteel nog te koop (Pre-order?) voor € 110,99 : https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-lor...get_id=2353187
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Ik heb zojuist de LOTR 4K ontvangen:
https://www.bol.com/nl/p/the-lord-of...8.ProductImage
Iemand die kan bevestigen dat het 3 losse hoezen/uitgaves zijn of is het 1 grote 'map' met de 9 discs erin? Anders haal ik het plastic er namelijk niet af en gaat het retour.
Hobbit zou dan hetzelfde hebben gezien de hoezen identiek op het plaatje overeen komen.
Dan maar wachten tot ze de uitgaven los gaan verkopen.
Ik vermoed gewoon de grote keepcase met 9 discs, net zoals de andere buitenlandse versies.
Grote keepcase.
Heb ze ook vandaag alletwee gekregen.
Je kon de steelbooks in december zelfs bij Bol.com pre-orderen. Ik heb even lopen twijfelen tussen de twee sets, maar uiteindelijk voor de gewone UK-versies gekozen. Kort daarna waren de steelbooks uitverkocht.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Wellicht dat ze opnieuw uitkomen daar omdat de eerste uitgave wellicht snel was uitverkocht?
Op 26 oktober verschijnt in Amerika de Middle-earth Ultimate Collector's Edition. Deze uitgave bestaat uit 31 discs en bevat zowel de bioscoopversies als de extended editions van The Hobbit en The Lord of the Rings-films op zowel 4K als Blu-ray. De Blu-ray's zijn geremastered. De uitgave bevat een bonus disc en ook de audiocommentaren zijn overgenomen, maar alle andere extra's zoals de appendices zitten er NIET bij. Dus zo ultiem is deze uitgave niet. Verder zit er nog een boekwerk en een aantal art cards bij.
Amazon.com vraagt er $ 249,99 voor.
Ik hou het wel bij mijn bestaande boxsets van de TC en de EE's van LOTR, alle 3D uitgaven (TC en EE) van The Hobbit, naast de kale 4K uitgaven. Dat zijn ook al hoeveel-weet-ik-niet-eens discs bij elkaar met een stortvloed aan extra's. En dan heb ik ook nog de aparte LOTR Symphony en Gollum DVD's die bij de DVD giftsets zaten. Dat is wel genoeg voor mij zo
Ik heb de vorige 4K-discs bewust overgeslagen, dus ik hoop dat deze toch ook wel in Nederland uit gaat komen.
Deze komt ook uit in de UK maar dan met een ring en zonder digitale codes.
Heb ik een jaar gewacht voor dat gedrocht. Hoe zijn we in godsnaam van die mooie edities zoals de Extended DVD's of Middle Earth Collector's Edition naar dit gegaan? Zegt Ultimate en is het verre van. Idiote beslissing van Warner. Zijn dan zelf nog niet eens, buiten Fellowship, deftig geremasterd.