Pagina 36 van 49 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Na een vraag waarom ze (en dan heb ik het over die Limited Total Recall box die inderdaad uitverkocht is & ik dus ook besteld heb) niet verstuurd zijn met Track n Trace, kreeg ik vandaag dit mailtje:

    Beste .........

    Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen met de vraag met betrekking tot deze box.

    Waarom het niet verstuurd is met Track 'n Trace weet ik niet. Maar ik heb een vervanging kunnen regelen voor u. Dit is verwerkt en zodra de vervanging is verstuurd dan zullen we je een bevestiging email sturen. Raadpleeg de bevestigingsmail voor geschatte levering tijdschalen.

    Als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    ...........
    Zavvi Klantenservice

    Dus wellicht kan jij er ook een mailtje aan wagen? Nu maar hopen dat deze wel verstuurd wordt met Track n Trace & dat deze goed mag aankomen. Uiteraard heb ik gevraagd dat ze dit keer wel Track n Trace erbij doen.
    wow top! ga er achteraan!!

  2. #877

    Standaard

    Bepaalde links werken niet bij ZAVVI. Heb dit al een paar keer gemeld maar ze lijken het niet te snappen. Wanneer je iets wil bestellen werkt de doorlink niet meer. Dit geldt ook als je het probeert bij UK of USA. De titels die NIET werken zijn alle 4K versies. En Elvira steelbook en American Werewolf met sleeve. Hebben jullie dit ook??
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  3. #878

    Standaard

    Ik heb nergens last van. Misschien je cookies legen?

  4. #879

    Standaard

    Ook nergens last van. Misschien proberen of het lukt met een andere browser?

  5. #880

    Standaard

    Okay ga het proberen .........
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    wow top! ga er achteraan!!
    Waar ik benieuwd naar ben: Was het nog gelukt met de Total Recall box?

  7. #882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waar ik benieuwd naar ben: Was het nog gelukt met de Total Recall box?
    Die is ineens toch nog binnen gekomen! Ik had mijn geld al terug gehad dus een enorme meevaller!

  8. #883

    Standaard

    Het gaat hard tegenwoordig met die Arrows op Zavvi. Beyond Re-Animator en JSA zijn al uitverkocht voordat ze uberhaupt live gingen! Ik zie een hoop mensen op bv Blu-Ray.com die meerdere blu-rays van 1 film opkopen, om ze daarna weer elders met winst te verkopen. Beetje jammer, want zo word je wel gedwongen tot pre-orderen. Dit soort praktijken zouden eigenlijk niet moeten mogen.

  9. #884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Die is ineens toch nog binnen gekomen! Ik had mijn geld al terug gehad dus een enorme meevaller!
    Fijn om te horen dat je hem ook binnen hebt gekregen + je geld terug hebt. Ga maar goed van de mooie box genieten!!!

  10. #885

    Standaard

    ZAVVI heeft nog steeds problemen op de site. Sommige items zin niet te bestellen. Ik ben ICT'er dus alles netjes geleegd. Cache andere browser. PC laptop, werk tablet mobiel. Allemaal hetzelfde probleem. Dit moeten jullie ook hebben kan niet anders. Vanmorgen kwam ik er weer eentje tegen. Nieuwe steelbook van Moana 4K is NIET te openen.

    Gevonden resultaten voor "moana" | Zavvi.nl
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  11. #886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    ZAVVI heeft nog steeds problemen op de site. Sommige items zin niet te bestellen. Ik ben ICT'er dus alles netjes geleegd. Cache andere browser. PC laptop, werk tablet mobiel. Allemaal hetzelfde probleem. Dit moeten jullie ook hebben kan niet anders. Vanmorgen kwam ik er weer eentje tegen. Nieuwe steelbook van Moana 4K is NIET te openen.

    Gevonden resultaten voor "moana" | Zavvi.nl
    kan hem gewoon vinden en openen
    https://www.zavvi.nl/blu-ray/disney-.../12799913.html

  12. #887

    Standaard

    Bij mij ook geen probleem.

    Misschien even je router resetten?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #888

    Standaard

    Hier ook geen probleem

  14. #889

    Standaard

    For what it's worth, hier ook geen probleem om die link te openen.

  15. #890

    Standaard

    Met Firefox op mijn Android tablet, kan ik de detailpagina openen, op mij pc (ook Firefox) niet, dan krijg ik de inlogpagina ??

  16. #891

    Standaard

    Ja kon nu ineens wel Moana openen. Alleen bij Werewolf in London met slipcase kan het nog steeds niet. Had de router ook al gereset. Altijd een goede tip
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  17. #892

    Standaard

    Probeer het eens via een andere DNS. Google, Cloudflare, OpenDNS hebben gratis DNS servers en werken vaak beter en sneller dan die van je provider.

    American Werewolf met slipcase is niet op voorraad en daarom word je naar de hoofdpagina terugverwezen.

  18. #893

    Standaard

    zie dat de verzendkosten flink omhoog zijn gegaan; zavvi.com is nu 2.99 pond (was 1.99) en zavvi.nl is 2.99 euro (was 1.49 euro)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #894

    Standaard

    Mijn account is verwijderd van Zavvi, kan er niet meer in. Dus ik een ander account gemaakt om contact te maken, want de enigste manier om dat te doen is via je account, kreeg ik terug dat er teveel pakketjes kwijt zijn geraakt en ze dus niks meer naar me versturen. Lekker dan. Zal wel met het black friday debacle te maken hebben waarbij er van alles niet of te veels te laat aan kwam. Ik had een andere account aangemaakt maar die werd ook meteen geblokkeerd.
    Zal als ik volgend jaar verhuis wel weer een account maken aangezien ik dan een ander adres heb, eens kijken of dat werkt. Voor nu zal ik dus mijn spul van amazon en de webshops van de uitgevers moeten halen wat mij wel extra import zal gaan kosten denk ik. Maar goed het is niet anders.
    Ik kocht altijd via Klarna bij Zavvi en daar staan nog wel wat betalingen uit waarvan ik niet weet of de items verzonden zijn want het is gebeurd vlak voordat ze werden verzonden maar de Klarna betalingen wel al waren gestuurd. Hopelijk kan Zavvi die wel cancellen want ik ga echt niet betalen voor spul dat niet verzonden is.

  20. #895

    Standaard

    Ja Goregrind als je de box van Total Recall toch binnen heb gehad en niet betaald kan ik het begrijpen..
    Je had je geld terug gekregen en naderhand toch de box nog per post gekregen.
    Een enorme meevaller voor jou maar niet voor Zavvi dus ik snap dan dat je geblokkeerd bent.

  21. #896

    Standaard

    Als je voor al die pakketjes die te laat zijn geleverd je geld terug hebt gevraagd dan snap ik Zavvi wel ja. Dat is gewoon diefstal.

  22. #897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als je voor al die pakketjes die te laat zijn geleverd je geld terug hebt gevraagd dan snap ik Zavvi wel ja. Dat is gewoon diefstal.
    Te laat geleverd bestaat niet. Daar heeft ook Zavvi geen invloed op en dat geeft ook geen recht om een teruggave te vragen. Als je een verzonden product na de door de webshop aangegeven wachttijd nog steeds niet hebt ontvangen, pas dan kun je een verzoek om teruggave van het aankoopbedrag doen. Lijkt me logisch. In al die jaren dat ik bij Zavvi besteld heb is het maar één keer voorgekomen dat ik een verzonden product niet ontvangen heb omdat het zoekgeraakt was. Ik heb toen een nieuw exemplaar besteld en dat toen wel binnengekregen. Maar ja, je moet bij Zavvi soms heel erg geduldig zijn. Heb je 'haast', bestel dan gewoon bij Amazon UK. Je betaalt iets meer, maar je hebt het ook veel sneller in huis.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #898

    Standaard

    Klopt, zie hier toch veel mensen die ongeduldig zijn, maar dan toch buiten de EU bestellen, terwijl je weet dat dat een eeuwigheid kan duren. Ik heb in de 20 jaar dat ik online bestel slechts heel sporadisch gehad dat iets nooit geleverd is, minder dan 1x per jaar denk ik. Bij tientallen dvd's, blurays en cd's per jaar. Maar soms duurt het langer dan 2 maanden, maar komt het wel. Staat vaak ook in de voorwaarden. Ik klaag dan soms wel hoor als het heel erg lang duurt, vooral om "recht" te hebbenop eventuele teruggaaf, zodat ze niet later zeggen dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken. Doorgaans geven ze aan of ik nog even wil afwachten, wat ik prima vindt, en dan komt het vaak in de week erna inderdaad binnen.

    Er is buiten de EU gewoon geen peil op te trekken hoelang het duurt. Bestel ook vaak klein kabelgrut bij Aliexpress dat uit China moet komen. Soms ligt dat na 4 dagen op de mat, soms meer dan 3 maanden later en ben ik alweer vergeten dat ik het besteld heb. Maar de kosten zijn er dan ook naar.

    BPost heeft een slechte naam blijkbaar, ligt dus niet zozeer aan de webwinkel maar aan het niet functioneren van de Belgische posterijen. Ik zelf ben doorgaans erg tevreden over PostNL, DHL en DPD, hooguit soms ergernis dat ze het bij een ander afhaalpunt afgeven dan ik opgegeven had ofzo. En ook tevreden over zavvi, alle amazons, wowhd en dodax. En die laatste twee zijn al eens failliet gegaan ook, toch bestel ik er nog gewoon.
    Laatst aangepast door Oakey : 17-02-2021 om 13:02

  24. #899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Te laat geleverd bestaat niet. Daar heeft ook Zavvi geen invloed op en dat geeft ook geen recht om een teruggave te vragen. Als je een verzonden product na de door de webshop aangegeven wachttijd nog steeds niet hebt ontvangen, pas dan kun je een verzoek om teruggave van het aankoopbedrag doen. Lijkt me logisch. In al die jaren dat ik bij Zavvi besteld heb is het maar één keer voorgekomen dat ik een verzonden product niet ontvangen heb omdat het zoekgeraakt was. Ik heb toen een nieuw exemplaar besteld en dat toen wel binnengekregen. Maar ja, je moet bij Zavvi soms heel erg geduldig zijn. Heb je 'haast', bestel dan gewoon bij Amazon UK. Je betaalt iets meer, maar je hebt het ook veel sneller in huis.
    Ja, maar goregrind zegt een paar posts terug dat hij die Total Recall box uiteindelijk wel binnen heeft gekregen, nadat Zavvi al zijn geld had teruggestort. Dat is dus diefstal als hij Zavvi niet heeft ingelicht. Als hij dit met meerdere orders heeft gedaan, of daar te vaak heeft geroepen dat 'ie niks heeft gehad, dan snap ik dat Zavvi er op een gegeven moment genoeg van heeft. Dat komt namelijk nogal dubieus/frauduleus over.

    Ik heb 195 bestellingen gedaan bij Zavvi in 6,5 jaar en er is pas 1 echt kwijtgeraakt.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 17-02-2021 om 00:05

  25. #900

    Standaard

    Eerlijk gezegd snap ik de beslissing wel van Zavvi. Het adres van Goregrind is gewoon te risicovol voor ze, en die blokkeren ze dan. Daarnaast heb je vaak verschillende accounts aangemaakt, en dat maakt je profiel ook niet echt betrouwbaar. Veel oplichters van webwinkels doen dit namelijk ook. Niet dat jij dat bent, maar ze kennen je niet en nemen gewoon de meest veilige beslissing. Misschien niet de meest klantvriendelijke optie, maar vanuit een zakelijk oogpunt snap ik het wel.

Pagina 36 van 49 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •