Seizoen 8 is ook al heel lang uitverkocht op bol viel mij laatst op.
nice catch Samba-boy. Fijn dat 21 toch nog te verkrijgen is.
Ben benieuwd of ze na seizoen 26 ook nog rap doorgaan of dat het weer een jaar duurt.
Hoes van seizoen 26. Wederom een prachtige hoes!
Waarom is dat GTST-logo Ludo's oor aan het uitspuiten?
Ik zag het één keer en nu kan ik dat niet meer ontzien. XD
Gelukkig een mooi exemplaar van seizoen 21 weten te scoren. Ik ben voorlopig 'compleet'.
Binnenkort alweer de release van seizoen 26
Ik ben benieuwd of we dan wat gaan horen over een eventuele release van 27.
Nou we horen nog niks over een uitgave van dvd van 27, 28, 29, van gtst vind het echt balen
Er komt een moment dat de markt voor GTST op dvd gewoon klaar is. Met het grootste deel van de markt nu naar streaming en Videoland verplaatst, waar ze al zijn begonnen met het heruitgeven van oude seizoenen GTST als classics, kun je alvast jezelf erop voorbereiden dat ze niet meer van ieder seizoen een box gaan uitbrengen, of de serie moet tussen nu en 1-2 jaar stoppen.
Zijn er mensen die zo'n seizoensbox meerdere malen kijken? Als we uitgaan van 210 delen maal 22 minuten, is een seizoen ergens tussen de 190 en 200 uur, best een flinke tijdsinvestering.
En dan moet je de reguliere GTST-afleveringen ook nog volgen.
Ben zelf gestopt met GTST kijken ergens in 1993 ofzo
Weten jullie of seizoen 27 van goede tijden slechte tijden uitkomt op dvd krijg maar geen reactie van just entertainment
Je hebt op dit forum drie hele posts gemaakt en alledrie zijn een vraag of seizoen 27 en verder nog op dvd uitkomen. Nee, nein, njet. We don't know squat. En doe anders eens de moeite wat andere posts in ditzelfde topic te lezen, zoals de mijne van eerder op deze zelfde pagina:
Ze zullen vast wel weer verder gaan met uitbrengen. Dit is niet de eerste keer dat het een jaar of langer stil blijft met releases.
Daarbij is het nu rondom coronatijd ook niet ideaal om boxen uit te brengen. Mediamarkten e.d. die ook te boxen inkopen staat nu natuurlijk stil.
De tijd zal het leren.
Dat is dus ook 't grootste probleem van dergelijke diensten als Videoland. Je bent altijd afhankelijk van hetgeen hun aanbieden en ze kunnen 't er ook weer afgooien. Een DVD box kun je pakken en kijken wanneer jij wilt. Sowieso staan niet alle seizoenen op Videoland van GTST.