Ik heb 2 spelers op de One Connect box aangesloten, waarvan ik de ene alleen via HDMI op de One Connect Box heb aangesloten. De andere (Panasonic) had ik aangesloten via de HDMI (Video/Audio aansluiting) van de speler op de One Connect Box. & de Audio HDMI aansluiting op de soundbar & De andere HDMI aansluiting van de soundbar (ARC) was aangesloten op de (eARC) aanluiting op de soundbar. Deze heb ik er nu uitgetrokken (zowel uit de One Connect Box, als wel uit de Soundbar), dus kijk ik nu via de Speler (aangesloten op de One Connect Box) met geluid van HDMI aansluiting op speler naar Soundbar, zonder de aansluiting van Soundbar op One Connect Box.
Ik ben nu een film aan het kijken (''Skyfire'' = gewone Blu-ray met normaal geluid) en dat is niet weggevallen. Ik zal morgen na mijn werk hem testen met een Dolby Atmos 4K film & dan zal ik het hier even laten weten hoe het gegaan is. Ik doe dat morgen, omdat ik zo Veronica Inside ga kijken, en daarna ga slapen, omdat ik vroeg op moet.
Maar toch blijf ik het raar vinden dat die ARC/eARC verbinding er uit moet, om goed geluid te krijgen.