Staat ook in pre-order. Heb ooit een stuk gespeeld op de WII, maar vond het er echt niet uitzien en toen gestopt. Altijd jammer gevonden want ik vond het wel een leuk verhaal. Erg benieuwd om deze nu te kunnen spelen in HD.
Het is echt een erg leuke game... een top 5 Zelda game... maar ik als Zelda fan ben niet echt objectief wat dat betreft.
Gestopt mmm ok Welke Wii versie heb je gekocht toen de ene met de gouden Wii mote controller?
Die heb ik dus...
Ow ik heb ook laatst een Wii converter gekocht maar nog niet uitgeprobeerd.
Zal ik toch eens gaan proberen.
Wow zoveel is die van mij niet meer waard maar toch nog wel een 125 euro of zo.
Een vroege versie van het eerste deel uit de Legend of Zelda-gamereeks is voor 870.000 dollar (730.000 euro) geveild via veilinghuis Heritage Auctions. De game verbreekt daarmee het piepjonge record voor gameveilingen van april dit jaar.
Een NES-exemplaar van Super Mario Bros. werd toen voor 660.000 dollar (555.000 euro) geveild. Dat was weer een veelvoud van de vorige recordhouder, die voor 156.000 dollar werd afgehamerd.
Dit exemplaar van gameklassieker The Legend of Zelda (1986) is volgens het veilinghuis zeer zeldzaam, "het enige exemplaar van een van de eerste productiereeksen die we ooit hebben kunnen aanbieden".
Deze reeks werd slechts enkele maanden verkocht, in het najaar van 1987. Vanaf 1988 werd deze NES R-editie namelijk vervangen door de Rev-A-reeks.
Op een na oudste editie.
Er is slechts een editie die nog eerder op de markt werd gebracht, de NES TM. Volgens het veilinghuis is er vermoedelijk slechts een exemplaar van de NES TM die nog in de verpakking zit in omloop, en is het volgens Heritage Auctions hoogst onzeker dat die ooit geveild wordt.
Het geveilde exemplaar van de NES R-editie zit nog in de verpakking en heeft een WATA-score van 9.0. Deze score is een indicatie van de fysieke staat van een game. De WATA-schaal loopt tot 10.
Het record is al verbroken.
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...-64-op-veiling
1,3 miljoen euro voor Super Mario 64.
Release video van Skyward Sword..
Op de Wii was hij helemaal in het Engels ook de teksten.
Zou dat nu in het Nederlands zijn... lijk me wel leuk.
Skyward Sword HD + steelbook en de Zelda Joy Cons zijn ook net toegekomen!
Waar hebben de heren het spel besteld, als ik vragen mag?
Meer tijd om een PS5 te scoren: https://www.ign.com/articles/horizon...t-delayed-2022
Vandaag zowaar via bol een ps5 kunnen bestellen. Zou vrijdag al binnen moeten zijn.
ben heel erg benieuwd of ik mezelf nu ook tot de gelukkigen mag rekenen.
TV: LG OLED65G36LA
Sound en Beeld: Samsung HW-Q990C
Een erg leuke platform game is nu gratis te downloaden op Epic Games, het spel Yooka-Laylee.
Is tot en met de 26ste gratis te downloaden.
Ja echt een bizar fijn apparaat. hij is stil en snel. en de nieuwe controller voelt ook echt wat meer robuust.
ben meer dan tevreden.
Ja was ook echt heel veel geluk, was lid van zo'n telegramgroep. en het geluk was denk ik dat er een push kwam om 06.30 in de ochtend en ik toevallig wakker was.
TV: LG OLED65G36LA
Sound en Beeld: Samsung HW-Q990C
Sinds zaterdag op Iki Island aan het vertoeven en het is weer geweldig (expansion van Ghost of Tsushima).
Gisteren was er een Playstation event. Aangekondigd zijn Marvel's Spider-man 2 en Marvel's Wolverine van Insomniac, er komt een Star Wars: Knights of the Old Republic Remake en er was een eerste trailer voor de nieuwe God of War: