Eind augustus brengt The Searchers de eerste Austin Powers op blu-ray uit ontdek ik net. Dat is nieuw voor Nederland.
Eind augustus brengt The Searchers de eerste Austin Powers op blu-ray uit ontdek ik net. Dat is nieuw voor Nederland.
The future is Blu
The Searchers hebben een deal gesloten met Resurgence, hopelijk volgen er nog meer catalogus-titels na Austin Powers.
Dit lijken me de eerste catalogus-titels te zijn van The Searchers in samenwerking met Resurgence Media:
Dances with Wolves 25/08/2021, blu-ray 11,99€
Austin Powers - International Man of Mystery, 25/08/2021, blu-ray, 11,99€
Legionnaire 25/08/2021, blu-ray, 11,99€
Volgende keer Point Break?
The Searchers heeft haar catalogus gevoelig uitgebreid, nadat het zopas een library deal sloot met Resurgence Media. Onder de vleugels van Resurgence bevinden zich onder meer de legendarische collecties van Capitol Library, Franchise Library en RKO Pictures. Het betreft de eerste grote library deal in het intussen zesjarig bestaan van The Searchers tijdens dewelke het aan een catalogus bouwde met moderne klassiekers als ‘Hell or High Water’, ‘Wind River’, ‘I Tonya’, ‘Jackie’, ‘Promising Young Woman’ en ‘Greenland’. Deze reeks wordt nu dus uitgebreid met een aantal all-time favorites.De samenwerking met Resurgence omvat bijna honderd films waaronder actie-klassieker ‘Point Break’, zevenvoudig Oscarwinnaar ‘Dances With Wolves’, Ryan Gosling’s grote doorbraak ‘Half Nelson’, Spike Lee’s box-office hit ‘Malcolm X’ en Kirsten Dunst evergreen ‘Drop Dead Gorgeous’.
Availability en release dates zijn op te vragen bij je gebruikelijke contactpersoon bij The Searchers.
The Searchers doen blijkbaar ook de distributie van een aantal Amazon Prime-producties.
El Cid Seizoen 1 & 2 mogen ze alvast ook op blu-ray uitbrengen.
Geen 4K editie van de Sergio Leone westerns bij ons?
Hallo, kan iemand mij vertellen wanneer No time to die een keer verschijnt op blu ray? Bij voirbaat dank!
Lang wachten nog dus bedank voor de info
De nieuwe Blu-Ray releases van week 31:
04-08-2021 Batman : The Long Halloween Part 02 (WB Blu-Ray)
06-08-2021 In The Mood For Love (EYE Blu-Ray)
HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB
Blijft wel vreemd hé? In Frankrijk is er wel een 3 disc versie met 4K, Blu-ray 3D en Blu-ray discs in een steelbook versie van deze film en al gereleased ook. Alle 3 de schijven zijn Nederlands ondertiteld, en er staat een Nederlandse Overview en text op de opgeplakte slipcover.
Blijft toch een beetje raar die release strategie van WB....
Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!
Iemand enig idee wanneer DC's Legends of Tomorrow Seizoen 5 en DC's Stargirl Seizoen 1 bij ons gereleased worden?
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
In Benelux? Nog nooit stargirl gevonden...
Legends of Tomorrow - seizoen 5 komt op 31 December uit (op DVD!) : https://www.tvserieshop.be/nl/legend...seizoen-5.html & Stargirl - seizoen 1 is al uit op DVD: https://www.tvserieshop.be/nl/stargirl-seizoen-1.html
Geen van beiden op blu-ray meer?
Blijkbaar niet, maar in Engeland zijn beide bv wel uitgebracht op Blu-ray.
Stargirl - Season 1: https://www.amazon.co.uk/Stargirl-Th...A3P5ROKL5A1OLE
Legends of Tomorrow - The Complete Fifth Season: https://www.amazon.co.uk/Legends-of-...A3P5ROKL5A1OLE
Toevallig zag ik net op de Warner pers site dat DC Legends Of Tomorrow Seizoen 5 op 22 September op Blu-Ray uit komt.
BX%20fake%20packshot%20DC%20Legends%20of%20Tomorrow%20S5%20BD.jpg
HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB
Was jij niet met vakantie?
Geniet ervan, na de vakantie reageren mag ook
Maar ik ben wel heel blij met het Legends nieuws, laten we hopen dat Stargirl ergens in Europa toch nog een release krijgt met NL ondertitels.
ik ben met vakantie maar ik dacht laten we ff snel wat mensen blij maken met dit nieuws