Was er iets meer dan een week geleden op zondag nog in de MM Arena, er waren meer personeelsleden dan klanten in de winkel.
Het voorlaatste bezoek was denk ik een jaartje ervoor geweest, de schok bij het laatste bezoek was dan ook groot, er stond hoegenaamd bijna helemaal niets meer in het rek. Er waren nog 2 vakjes en die waren nog slecht bezet ook. Wel waren er in het gangpad 2 van die grote bakken waar ze de handel in hadden gepleurd, er stonden wat teksten op de zijkant van die 2 bakken, maar zonder deze teksten te lezen dacht ik begrepen te hebben dat er bedoeld werd, ga hier maar graven hond die je bent, wij van de MM hebben schijt aan de filmliefhebbers en schijfjesverzamelaars.
Dan 2 dagen geleden, was samen met Pascal(ja,de eigenaar van de red cinema) in Nordhorn, net over de grens in Duitsland. Daar was het aanbod nog zodanig dat je je er nog wel een paar uurtjes kon vermaken, dat hebben we dan ook gedaan. Tussendoor de buit even afgerekend en in de auto gelegd, tijdens deze pauze bij een tentje vlak bij de ingang van de MM, waaruit verlokkende geuren kwamen, een lekker broodje Bratwurst genomen. Hierna zijn we verder gaan shoppen, hier was de hifi afdeling de benaming ook niet meer waard, maar ze hadden nog wel een redelijk aanbod van 4K/BR/DVD spelers, iets dat je hier in Nederland ook wel bijna kunt vergeten. Ja, daar hebben we ons best vermaakt.
De MM in Nederland, koop er eigenlijk helemaal niets meer, leuke showroom als je een idee wilt opdoen, voor de rest denk ik dat ze geen lang leven meer zijn beschoren, als er meer personeel dan klanten rondlopen lijkt me dat niet erg levensvatbaar meer.
Een paar jaar geleden was ik al in de winkel geweest.... nu is het me niets eens de moeite meer waard om de folder van een MM in te kijken.