Daar zie ik (nog) geen uitgave van op blu-ray.com. Ook nog geen aankondiging gezien. Mag toch aannemen/hopen dat die wel komt
Daar zie ik (nog) geen uitgave van op blu-ray.com. Ook nog geen aankondiging gezien. Mag toch aannemen/hopen dat die wel komt
Laatst aangepast door BigLebowski : 12-09-2021 om 11:38
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Eindelijk na 2 maanden binnen gekregen.
De eerste was als vermist op gegeven en nu de tweede binnen een week ontvangen, zonder problemen.
John Wick - Boekenvoordeel - €2,99
Lucky Day - Amazon.nl - €10,-
Near Dark, The Reckoning - Amazon.de - €27,5
Gekocht bij MM Eindhoven:
''Let Him Go'' € 16,99
Mijn pakket vanuit Zuid-Korea met Beasts Clawing at Straws: Limited Edition is gearriveerd! Wat een snelheid heeft die wdpung! Amper 13 dagen onderweg. Daar kan amazon met hun 1,5 maand wel iets van leren.
Deze nog op amazon.it gevonden.
https://www.amazon.it/gp/product/B093R5TJWT
True Romance Limited Edition UHD - €49,50 inc. verzending
Net the Shawshank Redemption steelbook van BOL binnen. Kan weer retour. Onder papieren omslag zat een deukje.....Nieuwe is alweer onderweg.
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Amazon UK ging nu ook als een speer. Dit keer geen Europese reis en binnen drie dagen in huis. Black Widow overigens.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Idd , geen extra inklaringskosten, maar de verzendkosten waren redelijk hoog. Ik dacht iets van een 20 USD.
Is via B2C Europe verzonden. Het is nog maar mijn 4e bestelling bij deze ebayer, maar de verzendingen duurden tot nu toe allemaal minder dan 3 weken.
De Koreaanse uitgave van Beasts Clawing at Straws bevat een heel mooi fotoboekje en een koreaans scenarioboekje. De extra's zijn helaas niet engels ondertiteld, maar ik wou echt deze uitgave.Die uitgave is trouwens ook regio B compatibel.
Laatst aangepast door jurgen42u : 15-09-2021 om 23:44
Mijn laatste bestelling van Amazon US heeft er meer dan 1.5 maand over gedaan. En ik spreek van nog geen enkele weken dat ik ze ontvangen heb. Wel mooi van Amazon, dat ik van hun wegens de enorme vertraging een korting krijg van iets meer dan 10 USD op mijn volgende bestelling.
Nog eens een muziek-Bluraytje gekocht.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Mooi stukje muziek, hoor.
Hier ook wat muziek Blu-ray's besteld bij Amazon voor 15 euro, ik had nog wat tegoed van retour amazon dus vandaar de lage prijs. Normaal zitten de prijzen rond de 20 euro per Blu-ray.
Pink Floyd Delicate Sound of Thunder
David Gilmour Live at Pompeii
930x1200.jpg
€37,37 Special edition bol.com
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Vanochtend de notificatie dat 'ie eindelijk te pre-orderen was op amazon....en direct gedaan.
$ 50 + verzenden en importtax maakt $ 70..... en dan komen er nog 2 seizoenen aan.....
Carpenter kwintet:
Alles bij elkaar komt dat afgerond op zo'n €55,- euro, via Amazon.nl.
Die van Pink Floyd Delicate Sound of Thunder beluisterd en bekeken de Remastered DTS HD Master track klinkt erg goed. Volgende week even Live at Pompeii beluisteren, de muziek maakt altijd zo'n indruk op me, moet er altijd weer even van bij komen haha. Die video belooft veel goeds
Mijn nieuwe aanwinsten van deze week:
Via bol.com:
Scarface UHD
V for Vendetta UHD
Inception UHD
Gekocht via marktplaats:
Donnie Brasco
Any given Sunday
The blindside
MOonlight
Johnny mad dog
Harry Potter and the Philosopher's Stone 4k uhd steelbook
En eindelijk zonder beschadiging binnen van Amazon.fr:
The Shawshank Redemption 4k uhd steelbook
Kreeg Bol niet voor elkaar, leveren in goede staat.....