Pagina 300 van 330 EersteEerste ... 200250290296297298299300301302303304310 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.476 tot 7.500 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zou zeggen: zet hem op!
    Je kunt op blu-ray.com per land de nieuwe releases zien.

  2. #7477

    Standaard

    Vraag over Warner Bros. en dan specifiek hun DC releases (animatie). Ik zie namelijk dat ze ineens vanaf Batman: The Long Halloween ook hier in NL hun animatie films op Blu-ray uitbrengen. Ik zag in de lijst The Batman Complete Series staan en ook Catwoman Hunted. Klopt het dat deze titels echt in NL verschijnen op blu-ray? Ik ben eerlijk gezegd nogal verbaasd hierover (net zoals ik dat was met Smallville), aangezien ik hiervoor altijd mijn DC animatiefilms op Blu-ray moest laten importeren van Zavvi. Enig idee of voortaan meer/alle DC animatiefilm releases hier gaan verschijnen op Blu-ray?

  3. #7478

    Standaard

    Ik kan even niet meer volgen. Is Old nu wél of niet uitgekomen op 4K bij ons? dvdcompare.net zegt van wel, maar ik kan 'm nergens vinden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #7479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik kan even niet meer volgen. Is Old nu wél of niet uitgekomen op 4K bij ons? dvdcompare.net zegt van wel, maar ik kan 'm nergens vinden.
    Nee, niet dat ik weet en zoals hij is aangekondigd in het persbericht. Ik denk een overenthousiaste mod van dvdcompare.net die de Franse uitgave heeft gekopieerd.

  5. #7480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee, niet dat ik weet en zoals hij is aangekondigd in het persbericht. Ik denk een overenthousiaste mod van dvdcompare.net die de Franse uitgave heeft gekopieerd.
    Dat wordt dan bestellen in La Douce France.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #7481

    Standaard

    Er komt GEEN 4K release van Old in Nederland uit….en dat geldt ook voor Candyman 2021.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7482

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 50 :


    15-12-2021 Druk (SEPT Blu-Ray)
    17-12-2021 The Ice Road (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #7483

    Standaard

    Hallo Wedlock, met Peter. Is er iets bekend of en wanneer das Boot seizoen 2 in Nederland beschikbaar komt?
    Alvast bedankt.

    Groeten, Peter

  9. #7484

    Standaard

    Hoi Peter,

    voorlopig geen release van Das Boot : Seizoen 2 aangezien er momenteel geen distributie tak is van Sony in Nederland.
    Dit heeft invloed op alle Sony releases helaas
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #7485

    Standaard

    Dank! En oh, ja. Dit is een Sony uitgave.

    Groeten, Peter


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Hoi Peter,

    voorlopig geen release van Das Boot : Seizoen 2 aangezien er momenteel geen distributie tak is van Sony in Nederland.
    Dit heeft invloed op alle Sony releases helaas

  11. #7486

    Standaard

    Gezien de achterkant van de Australische 4k editie van the Pirates of the Carribbean is het mogelijk dat die ook in NL wordt uitgegeven door Disney (zoals gezien op het blu-ray.com forum). Er staan in ieder geval NL ondertitels op.
    PXL-20211214-225925590-MP.jpg

  12. #7487

    Standaard

    Alles kan maar ook niet.....er zijn genoeg voorbeelden van buitenlandse releases waar Nederlandse ondertitels op staan en die nooit in Nederland zijn uitgebracht.
    Grootste voordeel van deze release is dat mensen hem kunnen importeren als ze graag Nederlandse ondertitels willen hebben.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #7488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miliomiliano Bekijk bericht
    Gezien de achterkant van de Australische 4k editie van the Pirates of the Carribbean is het mogelijk dat die ook in NL wordt uitgegeven door Disney (zoals gezien op het blu-ray.com forum). Er staan in ieder geval NL ondertitels op.
    PXL-20211214-225925590-MP.jpg
    Je plaatje is niet groot genoeg. Staan bij alle vijf de films er Nederlandse ondertitels op? Lijkt me dan wel interessant.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #7489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Je plaatje is niet groot genoeg. Staan bij alle vijf de films er Nederlandse ondertitels op? Lijkt me dan wel interessant.
    Op de laptop hier kan ik het net goed genoeg lezen om te zien dat er inderdaad op alle vier "Dutch" staat bij subtitles (als laatste genoemd in het rijtje).

  15. #7490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Op de laptop hier kan ik het net goed genoeg lezen om te zien dat er inderdaad op alle vier "Dutch" staat bij subtitles (als laatste genoemd in het rijtje).
    Vier?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #7491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Vier?
    Excuses, alle vijf.

  17. #7492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Je plaatje is niet groot genoeg. Staan bij alle vijf de films er Nederlandse ondertitels op? Lijkt me dan wel interessant.
    https://i.ibb.co/YNKbDpt/PXL-20211214-225925590-MP.jpg

    Zou heel mooi zijn als het waar is, want dan koop ik ze gelijk, maar....

    Er is een Duitse Atmos track aanwezig en er worden geen Duitse ondertitels vermeld.
    Ook Deense ondertitels ontbreken bij het gebruikelijke Scandinavische rijtje.
    En het zal niet de eerste keer zijn dat Dutch word verwisselt met een andere taal.
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #7493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    https://i.ibb.co/YNKbDpt/PXL-20211214-225925590-MP.jpg

    Zou heel mooi zijn als het waar is, want dan koop ik ze gelijk, maar....

    Er is een Duitse Atmos track aanwezig en er worden geen Duitse ondertitels vermeld.
    Ook Deense ondertitels ontbreken bij het gebruikelijke Scandinavische rijtje.
    En het zal niet de eerste keer zijn dat Dutch word verwisselt met een andere taal.
    Er staat wel degelijk Danish tussen hoor. Ik ben alvast hoopvol.
    Voorlopig lijkt het om een exclusieve uitgave van JB Hifi te gaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #7494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Er staat wel degelijk Danish tussen hoor. Ik ben alvast hoopvol.
    Voorlopig lijkt het om een exclusieve uitgave van JB Hifi te gaan.
    Ja, je heb gelijk mbt de subs.

    Maar komt ook uit in Japan... op 19-01-2022, dus exclusief is relatief.

    Amazon.co.jp: ?????????????? 4K UHD 5??????????? [Blu-ray] : ????????, ??????????, ??????????, ?????????, ??????????, ???????????: DVD

    Aanvulling van Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl 4K UHD (2003) - Page 25 - Blu-ray Forum

    ALLEEN deel 1 t/m 4 hebben Nederlandse ondertitels en deel 5 NIET (deel 5 is gelijk aan de oude US disc).

    Dit heeft wsl te maken met dat deel 5 een andere sub-titel heeft in de EU.
    Laatst aangepast door Hombre : 18-12-2021 om 11:26
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #7495

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 51 :


    22-12-2021 Reminiscence (WB Blu-Ray)
    22-12-2021 Reminiscence UHD (WB Blu-Ray)
    22-12-2021 After We Fell (BELGA Blu-Ray)
    24-12-2021 Paw Patrol : The Movie (PAR Blu-Ray)
    24-12-2021 Dangerous (DFW Blu-Ray)
    24-12-2021 One Shot (DFW Blu-Ray)



    De nieuwe Blu-Ray releases van week 52 :


    29-12-2021 The Courier (BELGA Blu-Ray)



    De laatste releases van het jaar 2021 !
    Ik wil iedereen fijne Kerstdagen en een goed en filmvol 2022 toewensen....

    Tot volgend jaar

    Wedlock
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #7496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Vanwaar het weinige vertrouwen?

    Ik had het juist veel sinds ik zag dat kleinere films als Unbreakable en Who Framed Roger Rabbit hier komende maand in 4K uitkomen.
    Er is een (temp) beeld geweest op Amazon.fr. Nu weer weg. Dus lijkt ook in Europa te komen. Zal wel een exclusive worden, zoals in Australië.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  22. #7497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De laatste releases van het jaar 2021 !
    Ik wil iedereen fijne Kerstdagen en een goed en filmvol 2022 toewensen....

    Tot volgend jaar

    Wedlock
    Jij ook fijne feestdagen en een heel mooi 2022 Quint! En super bedankt weer vanuit de crew van AOF voor je tomeloze inzet en bijdragen!

    Tot volgend jaar!

  23. #7498

    Standaard

    Bedankt voor je inspanningen doorheen het jaar, alhoewel het meestal een aanslag op mijn portefeuille betekent.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #7499

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem Werner


    Dank je wel Rogier, jij ook hele fijne dagen en een goed 2022 !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #7500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht


    Dank je wel Rogier, jij ook hele fijne dagen en een goed 2022 !
    Thanks!

Pagina 300 van 330 EersteEerste ... 200250290296297298299300301302303304310 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •