Allesoverfilm.nl wenst iedereen een hele fijne jaarwisseling en een hoopvol 2022!
Een bijzonder jaar is het wel geweest voor iedereen en zeker voor Allesoverfilm.nl. Een jaar waarin we in het duister tastte over de toekomst van ons forum en de website en er was nog iets van een voortdurende pandemie en een Brexit. Allemaal dingen die filmliefhebbers en verzamelaars niet in de koude kleren gaan zitten. Toch zijn we erg blij met ons vaste groep trouwe leden, ook al liep het hier soms niet helemaal soepel. Dat hebben jullie natuurlijk ook gemerkt en tot op de dag van vandaag is er niet veel meer duidelijkheid. Wij hopen dat we de bijna oudste film- en DVD-website nog lang voort te kunnen zetten en dat zal ook door jullie komen. Nog steeds is contact met de eigenaar niet goed mogelijk en - eerlijkheid gebied mij te zegge - ikzelf ben ook maar sporadisch actief. Ik lees nog wel om de dag alles, maar erg actief ben ik helaas niet. Dat de website nog immer bijgehouden wordt, topics en vragen worden voorzien van antwoord en nieuwe recensies en artikelen nog frequent verschijnen op de website komt simpelweg door één iemand. Hij steekt er heel veel vrije tijd in en daar ben ik hem heel dankbaar voor, want ondanks dat ik niet heel veel doe voor Allesoverfilm.nl, blijft het een speciaal plekje in mijn hart hebben. Dus naast dat ik alle leden wil bedanken, wil ik graag een lans breken voor Rogier, want zonder hem was het een stille dood gestorven en dat vind ik wel heel bijzonder. Dank Rogier en laten we hopen dat gemankeerd of niet we nog lang de website en het forum levend kunnen houden. Wie weet wordt er in 2022 wat meer duidelijkheid.
Nogmaals, Rogier bedankt en iedereen een fijne jaarwisseling en een mooi 2022.