Allemaal offtopic natuurlijk, maar het origineel is ook alleen maar leuk als je 10 bent
Die 2016 remake krijgt op imdb een 6,9, dus idd genoeg mensen die hem vermakelijk vonden
Laatst aangepast door Oakey : 26-02-2022 om 10:44
Ben ook gestopt met doubledippen. Zo onlogisch; geldverspilling en doet ruimtegebrek niet ten goede. Recent een groot deel van mijn collectie gepurged. Ben nu veel selectiever in wat ik koop en behoudt. Heb mijzelf een plafond van 2000 unieke titels gegeven. Elke keer als ik dat aantik, gaan de laagst gewaardeerde titels eruit. Doel is om een zo intentioneel en persoonlijk mogelijke collectie te behouden en niet een collectie dat het resultaat is van doubledips en aanschaf van alles wat X boutique label uitbrengt.
--
Die 6,9 is een berucht geval van IMDB die de boel probeert te flessen. Ergens op de IMDB-pagina van deze film staat het volgende:
De IMDB-score van deze film is dus niet betrouwbaar. Volgens een van de reageerders op Moviechat sprong ie in een dag tijd van een 5.2 naar een 6.7. En die 5.2 lijkt me ook een veel gepastere score.NOTE: Our rating mechanism has detected unusual voting activity on this title. To preserve the reliability of our rating system, an alternate weighting calculation has been applied.
Ach ja, ieder zijn smaak.
Als film een beleving is kan een score nooit generiek zijn.
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
www.santulli.nl
Waarschijnlijk overmoedig geworden door mijn laatste verkoopsuccessen op Marktplaats heb ik weer eens een hele zwik blurays, dvd's en serieboxen op MP gezet, keurig met foto's van voor- en achterkant, zonder vraagprijs (alleen bieden, mag weg voor wat men biedt). Maar helaas, de interesse is 0.... de advertenties zijn door 2-5 mensen in de afgelopen week bekeken. Het ligt er dus echt aan welke titels je aanbiedt. En het feit dat het zonnetje nu weer schijnt en HBOmax net gelanceerd is zal denk ik ook niet helpen.
Ook hier geldt helaas: voor de prijs van een tweedehands bluray of dvd van een euro plus verzendkosten kijk je een maand lang alles wat los en vast zit.
Laatst aangepast door Oakey : 12-03-2022 om 10:51
Vandaag met 2 BR's langs de Cex gegaan en aangegeven dat ik ze wilde inruilen voor winkelkrediet aangezien er 2 titels lagen die ik wel wilde.
Wat ik wilde inruilen was de UK editie van Mad Max 2 (topfilm, maar overbodig sinds ik ook een box heb waar deze in zit) en een duitse editie van The Hole.
Direct antwoord dat The Hole niet werd ingenomen omdat er geen Nederlands kijkwijzer/leeftijdsindicatie op zit. Wel een duitse maar die telt niet.
Op Mad Max 2 stond wel een NL leeftijdsindicatie (op de disc) maar ook deze werd niet ingenomen "omdat de barcode niet in ons systeem is ingevoerd".
Ze zijn natuurlijk niks verplicht, maar ik vond dit wel een rare reden (temeer omdat daar in de schappen soms diverse andere UK importtitels staan)
Wat is 'de CEX'? De plaatselijke kringloopwinkel?
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Dit is CeX: https://nl.webuy.com/
Laatst aangepast door Werner : 14-01-2023 om 18:50
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
De kinderen wilden vandaag met Koningsdag met een kleed in het meest drukke wandelpark van de Lichtstad hun zut aan bieden.... dus greep ik mijn kans en kwam zelf ook met eea aanzetten waaronder een doos DVDs en een enkele BR. Enkel regio 2, omdat 99,999% van wat op zoiets af komt volgens mij geen enkel idee heeft wat regiocoderingen inhouden, laat staan dat ze weten of ze het kunnen afspelen.
Ook hier weinig interesse. Een enkeling flipte even door de titels heen en dat was het dan weer.
Desondanks toch nog 4 BR's voor € 2 ps en 4 DVDs voor € 1,50 ps weten te slijten.
Hier op de Koningsmarkt slecht een handjevol verkopers gezien met dvd's. Geen enkele blu-ray gezien.
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K