Pagina 45 van 45 EersteEerste ... 354142434445
De resultaten 1.101 tot 1.105 van 1105 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Aangezien ik binnenkort naar Londen ga, zal ik de komende tijd even niets bestellen. Uitzonderingen zijn mogelijk, zoals een mogelijke Japanse 3d uitgave van Doctor Strange of een sale van Indicator .

  2. #1102

    Standaard

    Sinds ik een nieuwe pc heb koop ik al een stuk minder films. Wel meer games...

  3. #1103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aangezien ik binnenkort naar Londen ga, zal ik de komende tijd even niets bestellen. Uitzonderingen zijn mogelijk, zoals een mogelijke Japanse 3d uitgave van Doctor Strange of een sale van Indicator .
    Toevallig, ik was vanochtend al aan het kijken op Amazon.JP of ze misschien al een preorder hadden maar helaas…

  4. #1104

    Standaard

    Ik zie dat het inmiddels meer dan een maand geleden is dat ik wat besteld heb (Furiosa UHD). Ik merk ook dat ik de laatste tijd wat terughoudender ben met bestellen, omdat ik laatst weer eens globaal heb gekeken wat ik allemaal heb en wat ik daarvan nog niet heb gekeken of graag wil herkijken. Ik geloof dat ik daarmee al minimaal 3 jaar zoet ben .

    Zo'n release als de collector's edition van The Hitcher had ik bijvoorbeeld vroeger blind gekocht. Nu denk ik er meer over na: ga ik dat dikke boek (de enige meerwaarde t.o.v. de standard edition, of je moet van die artcards houden) nou echt lezen? Het antwoord is waarschijnlijk nee, aangezien ik qua boeken net zo'n achterstand heb als met films.

    Daarnaast ben ik, omdat ik nu eenmaal nieuwsgierig ben op filmgebied (ook door allerlei filmboeken te lezen), in de loop der tijd steeds meer en meer soorten genres en films uit verschillende landen gaan bekijken. En dat kost tijd, veel tijd. Ook hierbij denk ik steeds meer: moet ik mijzelf maar weer wat meer gaan beperken tot hetgeen waarvan ik weet dat ik het waarschijnlijk wel leuk vind? Vroeger keek ik bijvoorbeeld veel meer Zuid-Koreaanse en Japanse films. Of veel meer noir. Toegegeven, met jezelf beperkingen opleggen ga je af en toe ook weleens een juweeltje missen, maar is dat heel erg?

    Ik heb bijvoorbeeld al redelijk wat van mijn Indicator's verkocht. Niet allemaal slechte films, zeker niet, maar wel films waarvan ik denk dat ik ze nooit meer ga kijken. En jaren geleden heb ik al het gros van mijn Criterion's verkocht: nooit gemist. Een label als Radiance had ik vroeger gewoon alles van gekocht om het te proberen. Nu beperk ik mij tot hun Japanse films en af en toe een andere die mij écht wat lijkt. Het doel zou kunnen zijn om een collectie over te houden van films die je nog echt wilt (her)kijken (al is dat over 1 of 7 jaar, dat maakt niet uit) en niet meer films te hebben die misschien wel 'een stukje filmgeschiedenis' zijn maar die je nooit meer gaat kijken.

    Zijn er andere meningen hierover?

  5. #1105

    Standaard

    Ik zit dus met iets vergelijkbaars. In het verleden teveel films en TV-series gekocht die eigenlijk niet op mijn verlanglijstje stonden, maar alleen gekocht omdat ze zo goedkoop waren of in een speciale actie aangeboden werden. En ook een beetje om een soort verzameling op te bouwen. Ik hou gelukkig wel goed bij welke films en series ik al gekeken heb, maar dan nog komen om de één of andere reden bepaalde titels nooit aan de beurt om bekeken te worden. Waar dat aan ligt, geen idee. Van TV-series wou ik altijd alle seizoenen hebben, maar dat idee heb ik inmiddels losgelaten. Bij veel series zakt het namelijk na het derde seizoen in, een enkele uitzondering daargelaten. En van de films die ik gezien heb zijn er dermate veel die ik nog een tweede keer wil kijken dat het gewoon niet verstandig is om maar nieuwe films te blijven kopen, Gelukkig worden er de laatste tijd maar weinig films uitgebracht die mij kunnen boeien of bekoren, dus dat helpt wel. Bovendien wil ik niet iedere dag / avond doorbrengen met het kijken naar films of TV-series. Ik heb zoveel andere interesses, activiteiten en hobbies die ook tijd vragen, los van het sociale leven. Dus:eerst maar eens wat kijkachterstand wegwerken en zo min mogelijk nieuws kopen. En dat lukt mij tot nu toe aardig.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 45 van 45 EersteEerste ... 354142434445

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •