Hallo vrienden, onlangs heb ik een probleem dat de dvd-speler niet kan lezen. Kan iemand me alsjeblieft helpen wat te doen?
Hallo vrienden, onlangs heb ik een probleem dat de dvd-speler niet kan lezen. Kan iemand me alsjeblieft helpen wat te doen?
Welke speler?
Welke dvd?
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Hallo @Werner, Het is mijn LG DP132 dvd-speler. Maar ik heb het probleem opgelost met een beetje hulp van dit artikel https://silicophilic.com/what-are-dvd-region-codes/. Eigenlijk waren de dvd-regio's daar vergrendeld. dus na het ontgrendelen van de dvd-regio is het probleem opgelost.
That explains a lot...
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Bij de meeste dvd-spelers kun je maar een beperkt aantal keer de regio wijzigen. voordat 'ie zichzelf locked op laatstgebruikte regio.
Opletten dus.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Het gaat dan om niet-regiovrije spelers. Die kun je vaak maar een paar keer aanpassen voordat hij zichzelf lockt. Bij dvd-romspelers is dat bijv altijd zo. Bij een regiovrije dvd-speler speelt dit niet natuurlijk. Het gaat ook niet om een regiovrije blurayspeler bij TS (dat moet altijd hardwarematig gebeuren).
Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II