Pagina 408 van 450 EersteEerste ... 308358398404405406407408409410411412418 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.176 tot 10.200 van 11237 worden weergegeven.
  1. #10176

    Standaard

    Vandaag besteld in pre-order bij Amazon.co.uk :

    81H1G+CnvtL._AC_SL1500_.jpg


    Red Sonja 4K UK € 21,00 (incl. verzenden) met kortingscode van 5 pond !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #10177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Gewoon die kosten terugvragen als het gebeurt... Helemaal onderaan de Zavvi-site, onder het kopje 'bezorginformatie':



    Ik heb zelf al meermaals de importkosten teruggekregen van ze nadat ik ondanks deze belofte tóch moest betalen, en bij de laatste SteelBook die ik van ze ontvangen heb leken ze het eindelijk écht geregeld te hebben dat de kosten door de koerier zijn afgehandeld, m.a.w. ik hoefde niks te betalen (en dus ook niet terug te vragen). Even afwachten of dat zo blijft natuurlijk bij toekomstige zendingen, en zo niet, dan ga ik de kosten gewoon weer terugvragen.

    Oke dank je voor de informatie !
    Heb zelf al een aantal Steelbooks en pakketjes met meerdere titels ontvangen waar normaal ook al douane kosten voor hadden moeten worden betaald en ik geen rekening voor heb gekregen dus ik heb er vertrouwen in dat dat nu ook weer zonder rekening zal worden bezorgd
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #10178

    Standaard

    Eens even op Zavvi rondgekeken, maar de meeste prijzen zijn nog steeds achterlijk hoog.

    En ze waren vroeger zo goedkoop...

  4. #10179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Eens even op Zavvi rondgekeken, maar de meeste prijzen zijn nog steeds achterlijk hoog.

    En ze waren vroeger zo goedkoop...
    tja dat zal met die belastingsituatie tussen VK en EU te maken hebben.....ik neem aan dat ze nog wel winst willen maken dus indirect betaal je mee aan dat belastingverhaal ook al is het niet het volledig bedrag.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #10180

    Standaard

    Net besteld via Amazon.de:

    - Ambulance 4k

    Via Amazon.nl:

    - King kong (1976 editie) (Spaanse versie met NL subs)

  6. #10181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Net besteld via Amazon.de:

    - Ambulance 4k
    Met nl subs?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #10182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Met nl subs?
    Werner heeft hem en heeft dit gemeld :

    Duitsland:

    Ambulance heeft NL ondertitels, er zit geen Blu-ray bij. Bron: in bezit.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #10183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Met nl subs?
    Yep, ik heb 'm hier liggen. Ik ben gisteren in Duitsland gaan shoppen...
    Overigens: het is niet alleen de informatie op de hoes, ik heb 'm in het toestel gestoken en er staat wel degelijk Nederlands op.
    Voor wie het mocht interesseren: op de gewone Blu-ray stond ook Nederlands op de cover, maar die heb ik niet gekocht.
    Laatst aangepast door Werner : 12-06-2022 om 18:00
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #10184

    Standaard

    Dit is overigens mijn haul van gisteren in Duitsland (enkel Ambulance is 4K)



    En ik heb de laatste weken nog wat uit de States laten overkomen ook



    maar die laatste is terug naar afzender want er zat een kras op de disk waardoor het beeld bevroor. Ik ben in blijde verwachting van een nieuw exemplaar.


    En van de Free Shipping bij wom.de:

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De laatste tijd ook meedere zendingen ontvangen, waaronder wat dure Arrow boxen, en allemaal netjes zonder bijkomende kosten.
    Ze lijken het dus eindelijk op orde te hebben.
    dan zal ik wel pech hebben, mijn bestelling, verzonden 12 mei, nog steeds niet binnen...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #10186

    Standaard

    Ik heb net de Franse steelbook van The Untouchables 4K binnen. Grappig, er zitten kogelinslagen in de tin.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #10187

    Standaard

    Verdeeld over 3 verschillende bestellingen op Amazon US:
    (aantal titels zitten/zaten in de 3-voor-2-actie, goedkoopste artikel wordt afgetrokken)









    Ik heb me even laten gaan...

    Je kunt het ook binnen een week aan benzine uitgeven, maar dan doe ik liever dit
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #10188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb net de Franse steelbook van The Untouchables 4K binnen. Grappig, er zitten kogelinslagen in de tin.
    Ik zou hem terugsturen en om een vervangend exemplaar vragen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #10189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Verdeeld over 3 verschillende bestellingen op Amazon US:
    (aantal titels zitten/zaten in de 3-voor-2-actie, goedkoopste artikel wordt afgetrokken)









    Ik heb me even laten gaan...

    Je kunt het ook binnen een week aan benzine uitgeven, maar dan doe ik liever dit
    Ken het gevoel, kan mij eigen soms ook moeilijk inhouden maar aanbiedingen zijn TE verleidelijk om te laten liggen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #10190

    Standaard

    Ik had nog wel een paar andere mooie dingen op het oog, zoals een giallo box, maar gelukkig heb ik me daartoe kunnen inhouden De verzendkosten en btw maken importeren niet erg aantrekkelijk meer tegenwoordig, dus als er dan zo'n aanbieding langskomt waarbij die kosten voor een goed deel worden gecompenseerd, dan moet het maar in éen keer goed dacht ik
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #10191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik had nog wel een paar andere mooie dingen op het oog, zoals een giallo box, maar gelukkig heb ik me daartoe kunnen inhouden De verzendkosten en btw maken importeren niet erg aantrekkelijk meer tegenwoordig, dus als er dan zo'n aanbieding langskomt waarbij die kosten voor een goed deel worden gecompenseerd, dan moet het maar in éen keer goed dacht ik
    hehehe soms moet je gewoon even op de rem trappen
    is het misschien niet interessanter voor jou om een forwarding adres te nemen ??

    Geen Lawrence Of Arabia 4k Steelbook ??
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #10192

    Standaard

    Ik heb geen ervaring met een forwarding adres, dus geen idee of dat ook iets voor mij zou zijn en hoe het werkt. Maar verreweg het meeste dat ik importeer komt uit de UK en grote bestellingen als deze uit de VS zijn een uitzondering.

    Lawrence of Arabia was niet bestelbaar.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #10193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zou hem terugsturen en om een vervangend exemplaar vragen.
    Ach, de kogelgaten zitten niet tot op de schijf...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #10194

    Standaard


    Young Sherlock Holmes and the Pyramid of Fear (1985)

  20. #10195

    Standaard

    vandaag binnen gekomen via Amazon Italië :

    IMG_1128.jpg


    Morbius 4k IT Steelbook € 34,80 incl. verzenden
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #10196

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon Italië :

    IMG_1129.jpg


    Lawrence Of Arabia 4k IT Limited Edition 4-disc Steelbook € 36,50 (incl. verzenden)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #10197
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Thanks Wedlock meteen besteld bij Amazon Italië
    De prijs is al wat gezakt en ik kreeg een promotie code van Amazon voor 10 euro extra korting.

  23. #10198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    vandaag binnen gekomen via Amazon Italië :

    IMG_1128.jpg


    Morbius 4k IT Steelbook € 34,80 incl. verzenden
    Geen NL ondertitels zeker?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #10199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    Thanks Wedlock meteen besteld bij Amazon Italië
    De prijs is al wat gezakt en ik kreeg een promotie code van Amazon voor 10 euro extra korting.
    graag gedaan....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #10200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen NL ondertitels zeker?

    Nee geen Nederlandse ondertiteling Werner
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 408 van 450 EersteEerste ... 308358398404405406407408409410411412418 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •