Omdat je maar een draadje per persoon mag opstarten, voeg ik In De Gloria hier maar even toe! Ik ben op zoek naar de DVD-box met kartonnen, uitklapbare binnenkant in goede staat (EAN nummer 5425015240015, barcode staat op de onderkant van de box). Deze box is ook uitgekomen in een versie waar alle DVD's in een aparte slimcase zitten en deze dan samen in een buitenste box, maar die versie zoek ik dus niet.
Ik ben bereid een héél erg goede prijs te betalen voor een "mint" of "near mint" exemplaar van deze box. Stuur me maar een berichtje als je er ééntje beschikbaar hebt!
--------------------------------------------------
Ik ben nog op zoek naar volgende films uit de "Films From Hell" collectie, om mijn eigen verzameling compleet te maken. Ik zoek deze films MET de "Films From Hell" slipcover, en deze moet nog in perfecte staat zijn (geen gedeukte hoekjes, scheurtjes of krassen op de hoes).
Moest je één of meerdere van deze films beschikbaar hebben, stuur me gerust een PB-tje! Ook in enkel de slipcovers (zonder DVD) heb ik interesse indien echt in perfecte staat. Het zijn namelijk de (onbeschadigde) slipcovers waar vrij moeilijk aan te geraken is op dit moment.
- Cold & Dark
- Desperate souls
- Don't look down
- Dood Eind
- Halloween II
- Jekyll + Hide
- Night of the Living Dead
- Silent Scream
- Skeletonman
- The Bone Snatcher
- The twins effect
- Zombies