Volgend jaar verschijnt deze serie, een gameverfilming van één van de beste games ooit, op HBO (Max). Gisteren was het The Last of Us Day (op 26 september is de uitbraak in de game) en werden we verblijd met de eerste trailer:
Volgend jaar verschijnt deze serie, een gameverfilming van één van de beste games ooit, op HBO (Max). Gisteren was het The Last of Us Day (op 26 september is de uitbraak in de game) en werden we verblijd met de eerste trailer:
De remake van deel 1 was voor mij niet nodig en dit ook niet.Mensen die geen games spelen zullen hier denk wel plezier van hebben want het het is een goed verhaal.
Dat eerste ben ik met je eens, de serie heb ik toch wel zin in, zeker ook omdat ze de wereld verder uit kunnen diepen.
Als TLOU fan heb ik mijn twijfels. Kijken doe ik sowieso al wel, want ik betaal voor HBOMax.
Pedro is een goeie acteur, maar lijkt niet eens op Joel. Dat meisje ook niet. Kon haar alleen van GoT, maar niks bijzonders te vermelden.
Op basis van de trailer, lijkt het alsof er veel scenes in een filmstudio te zijn opgenomen.
Daarnaast is Neil Druckmann veranderd in een over het paard getilde figuur. Zonder Amy Hennig (Uncharted) en Bruce Straley (TLOU part I) stelt Neil echt niet veel voor.
Gelukkig dat Craig Mazin bemoeit met de TV serie, dat is een zeer positieve plusje.
Het review embargo is blijkbaar opgeheven, want de recensies stromen binnen en deze zijn zeer positief. IGN een 9, Collider een A+.
The Last of Us: Season 1 Review - IGN
The Last of Us Review: Everything a Great Adaptation Should Be (collider.com)
HBO’s The Last of Us is gemaakt voor de massa | Review | Gamer.nl
Na 29 recensies op RT 100% met gemiddeld een 8,9.
The Last of Us - Rotten Tomatoes
Maandag de eerste aflevering (van zo'n 85 minuten op HBO Max). In totaal negen afleveringen.
Laatst aangepast door tmvde : 10-01-2023 om 14:29
Vanmorgen een zeer positieve 5 sterren recensie in de Volkskrant (van een niet gamer) en ook 5 sterren van Empire
The Last Of Us Review | TV Show - Empire (empireonline.com)
Op RT is de score nu na 75 recensies 97% positief en certified fresh met een gemiddeld cijfer van 8,7.
Hyped! Ik kan niet wachten tot het maandag is
Wat een geweldige eerste aflevering, gaat dat zien! Ook voor niet gamers.
Intense tweede aflevering, geweldig.
Ik en de games niet maar de serie is tot nu toe genieten. Dat tweede deel binnen was echt enorm spannend.....
Seizoen 2 is aangekondigd!
https://twitter.com/neil_druckmann/s...naG0b-d4ZRDNHA
Zo, wat een aflevering, wat een aflevering.
Zo mooi, zo ontroerend.
Veel beter dan dit wordt tv niet....
Ik ga deze serie wel bingen als ie er compleet opstaat
Aflevering 5 was ook weer erg sterk, kijk nu al uit naar aflevering 7, Left Behind, waarin de DLC aan bod zal komen!
Dat zegt mij niets (DLC) maar ik vermijd graag spoilers . Het is inderdaad wel erg sterk tot nu toe, ik zat weer met samengeknepen billen op het eind. Durf het bijna niet te zeggen maar tot nu toe zit het een beetje op hetzelfde niveau als Game of Thrones eerste seizoen. En dat was hoog.