Pagina 444 van 484 EersteEerste ... 344394434440441442443444445446447448454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 11.076 tot 11.100 van 12087 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #11076

    Standaard

    Dan lijkt dat qua chapters wel wat op FF VII Remake.

    Heb net een pre-order geplaatst bij Amazon NL voor € 59,99. Mooi prijsje.
    Laatst aangepast door tmvde : 31-03-2023 om 16:52

  2. #11077

    Standaard

    FF16: dat de game nu gold is beteken dat hij bij release erg gepolijst gaat zijn.We zitten nog in maart.

  3. #11078

  4. #11079

    Standaard

    FF7 ps4 spel op ps5 maar krijgt geen gratis update naar PS5 blijft gewoon een PS4 game.

    Heb ik al gezegd dat ik mijn PS5 Geheugen heb uit gebreid met 2TB?
    Ik kan nu gewoon weer lekker veel erop zetten.

  5. #11080

    Standaard

    Daar twijfel ik ook niet aan hoor, we hebben maar paar minuutjes gezien, het gaat echt een fantastisch spel worden.
    Waar ik benieuwd naar ben is kan Link ook weer onder water zwemmen?
    En eerlijk gezegd hoop ik niet dat we bijvoorbeeld met Zelda kunnen spelen, dat hoeft voor mij echt niet.
    Link is het hoofd karakter van de Legend Of Zelda games, vind ik.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    [Column]
    Tears of the Kingdom wordt alles wat een BotW-sequel moet zijn: https://www.n1up.nl/special/column/t...e-botw-sequel/

    We gaan het zien.

  6. #11081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    FF7 ps4 spel op ps5 maar krijgt geen gratis update naar PS5 blijft gewoon een PS4 game.

    Heb ik al gezegd dat ik mijn PS5 Geheugen heb uit gebreid met 2TB?
    Ik kan nu gewoon weer lekker veel erop zetten.
    De update is wel gratis, maar de extra chapters met Yuffie niet.

  7. #11082

    Standaard

    En hier is de aankondiging van The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Expansion Pass.
    Er staat ook dat er eren nieuwe Dungeon bij komt, dus met andere woorden er zitten dungeons in het originele spel.


  8. #11083

  9. #11084

    Standaard

    Wel bijzonder om voordat een spel uit is al DLC aan te kondigen. Misschien wacht ik wel met spelen tot alle DLC uit is.

  10. #11085

    Standaard

    Resident Evil 4 remake uitgespeeld.De volgende run gaat een NG+ worden.

    + Zo moet een remake zijn.
    + uitdagender dan het origineel.
    - Iets te veel puzzels die gewoon niet leuk zijn.soms zit ik er lang op en dat haalt dan de vaart uit de game.
    - Bepaalde gebieden zijn zo donker dat ik overdag de rolgordijnen moet dicht doen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-04-2023 om 15:11

  11. #11086

    Standaard

    Ik ben een grote hack/slash liefhebber dus ik ben met de volgende aankoop aan het twijfelen tussen Wo Long Fallen Dynasty & Wild Hearts.Beide game zijn pittig maar net niet het Dark Souls achtige niveau heb ik begrepen.

    God of War Ragnarok ?: heb wat beelden op youtube gezien en dan heb ik toch het gevoel dat deze te mainstream gaat zijn.Dat gezeur van Atreus vond ik in God of War 2018 al minder.

  12. #11087

    Standaard

    Ragnarok is een echt vervolg, dus vond je de eerste leuk, dan zul je Ragnarok ook kunnen waarderen.

  13. #11088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    En hier is de aankondiging van The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Expansion Pass.
    Er staat ook dat er eren nieuwe Dungeon bij komt, dus met andere woorden er zitten dungeons in het originele spel.

    1 april

  14. #11089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ragnarok is een echt vervolg, dus vond je de eerste leuk, dan zul je Ragnarok ook kunnen waarderen.
    Buiten dat gezeur van Atreus vond die idd goed maar ik merk dat voor mij een vervolg niet nodig is.Bij een nieuwe God of War hoop ik dat ze weer naar die oude gameplay gaan.

  15. #11090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    1 april
    Nou die dungeons zijn nog een groot Pfff wat een flauwe grap.

  16. #11091

    Standaard

    Flauwe grap idd, ik dacht eerst ook dat het echt was, omdat Driehuis het niet op 1 april gepost had

  17. #11092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Flauwe grap idd, ik dacht eerst ook dat het echt was, omdat Driehuis het niet op 1 april gepost had
    Toch weer goed opgelet tmvde

  18. #11093

    Standaard

    Gisteren digitaal gekocht 69.95.Omdat ik nog 30 op PSN had staan heb ik hem digitaal gekocht

    [Game is gemaakt door Team Ninja/Koei Tecmo]

    Gisteren het 1e gebied gedaan.Als het gaat om de combat is dit een beetje een mix tussen Ninja Gaiden & Bloodborne.
    Ik had weer honger naar een hack/slash game.

  19. #11094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    1 april

    FUCK niet aan gedacht, Bij het Breath of The Wild hadden we ook al een aankondiging hoor van een DLC want ik heb hem toen gelijk gekocht, en daar had je 3 Kisten die je toen kon vinden. gelijk aan het begin van het spel.

  20. #11095

    Standaard

    @Driekus
    Ik was net ff naar mijn PS5 games aan het kijken en toen moest ik bij een game aan jou denken.Mijn vraag is heb jij Ghost of Tsushima al ooit gespeeld ?
    Deze exclusieve Sony game doet in basis heel erg aan Breath of The Wild denken en dus denk ik dat deze echt iets voor jou is.Deze game kwam in 2020 naar PS4 en heeft daarna ook een PS5 versie gekregen.

    Ik vind het nog steeds apart dat een westerse ontwikkelaar zou goed een Japanse setting kan maken.

  21. #11096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Driekus
    Ik was net ff naar mijn PS5 games aan het kijken en toen moest ik bij een game aan jou denken.Mijn vraag is heb jij Ghost of Tsushima al ooit gespeeld ?
    Deze exclusieve Sony game doet in basis heel erg aan Breath of The Wild denken en dus denk ik dat deze echt iets voor jou is.Deze game kwam in 2020 naar PS4 en heeft daarna ook een PS5 versie gekregen.

    Ik vind het nog steeds apart dat een westerse ontwikkelaar zou goed een Japanse setting kan maken.

    Nee heb ik nog nooit gespeeld, dank voor de tip ik zal er eens op letten.

  22. #11097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nee heb ik nog nooit gespeeld, dank voor de tip ik zal er eens op letten.
    Die game heeft een vibe waar je U tegen zegt.

  23. #11098

    Standaard

    Erg genoten van Ghost of Tsushima, maar los van paardrijden, doet het me niet aan BotW denken
    Laatst aangepast door tmvde : 03-04-2023 om 19:02

  24. #11099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Erg genoten van Ghost of Tsushima, maar los van paardrijden, doet het me niet aan BotW denken
    Op de manier hoe je door die open-wereld gaat gaf mij dat wel een beetje dat gevoel.Tsushima is natuurlijk wel een heel andere setting.

  25. #11100

    Standaard

    Star Wars Jedi: Survivor: De eerste geluiden zijn goed!

Pagina 444 van 484 EersteEerste ... 344394434440441442443444445446447448454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •