Oorspronkelijk gepost door
DVDProfilersFilmgek
Waar ik meer benieuwd naar ben is het delen, kijk er zelf weinig naar, maar houd het aan voor zussielief die er wel regelmatig naar kijkt.
Gaan ze net zo doen als bij Netflix, dan gaat ook Disney+ er hier per direct uit en zal ik het net als Netflix niet heel erg missen. Aantal weken geleden hebben ze hun voorwaarden aangepast en daarin waren ook delen opgenomen over het delen en iets dat ze je er als klant uitgooien als je deelt, wacht wel af wat ze gaan doen, als zussie op zwart gaat, gaan ze er ook per direct uit.
Geen behoefte aan een abbo met reclame, vraag me af hoe ze dat dan doen, je film/serie om de 20 minuten onderbreken en je dan 5 minuten doodgooien met reclame zoals bij de commerciële zenders? Kijk al jaren niet meer naar die reclamezenders en heb al gemeld bij de internetprovider dat ik geld toe wil hebben ipv betalen voor het TV aanbod. Kreeg gelijk korting en betaal er nu bijna niets meer voor en waarom zou ik ook, de NPO zenders, waar ik wel regelmatig naar kijk kun je immers via een app ook gratis volgen.
Ze krijgen steeds meer babbels maar lijken te vergeten dat de betalende klant maar 1 ding tegelijk kan kijken en hoe duurder ze worden, hoe meer de klant eruit gaat gooien/opzeggen. Heb nu nog HBO, Prime, Sky en Disney en 1 minder maakt niet dat ik mijn TV avond niet meer door zou komen, al heb ik ook nu nog wel eens moeite om wat knaps te vinden om naar te kijken.....
Al zouden ze allemaal op zwart gaan....... nog planken vol om in de herhaling te gooien.