Ik vind het geen discussie, ook niet vanuit mezelf. Daarom heb ik het verwijderd, en ook omdat het al niet ontopic was in het topic waarin het werd gepost, maar ook omdat er op een gegeven moment zaken in stonden die niet helemaal binnen de richtlijnen van het forum zijn. Het is dus totaal niet persoonlijk naar jou bedoeld, ofwel sarcastisch of neerbuigend. Jammer dat het zo bij je overkomt, maar dat is niet de bedoeling. Het verwijderen ervan is gericht naar de inhoud van de gehele discussie, en niet persoonlijk naar mensen toe (en dan laat ik de opmerking van crocs even buiten beschouwing).
Dat mag je vinden, maar sowieso hoorde dat niet in het betreffende topic thuis en het uitgebreid hebben over, of linken naar, sites waarin downloaden wordt toegejuicht is nog steeds in strijd met de richtlijnen van dit forum. Dat is al heel lang zo, en dat weet jij ook. In het verleden werd hier ook op gemod, dus dit moet echt geen verrassing voor je zijn.Ik weet niet wat er door crocs werd gezegd in voorgaande bericht, maar de discussie ging eigenlijk tussen mij, jou en rogue over het feit dat ik aangeef dat de huidige wijze waarop de filmwereld momenteel in stand wordt gehouden en het de consument alsmaar moeilijker wordt gemaakt om een fatsoenlijke, legale versie van een film of serie te vinden, dat ik aangeef momenteel helemaal nergens meer voor te betalen. Niet zolang kolossen van producenten onder het kopje 'belastingafschrijving' zulke producties volledig in de ban doen.
Daarnaast vraag ik me dan persoonlijk af wat je dan hier op het forum zo leuk vind, aangezien hier voornamelijk liefhebbers zitten van fysieke content die graag betalen voor mooie uitgaves.
Prima dat je dit vind, maar de opmerking van crocs ging alle perken te buiten. En de ban komt niet uit de lucht vallen, want hij heeft eerder een waarschuwing gekregen voor zijn gedrag. En in het verleden zijn hier leden ook voor geband, dus zo vreemd is dat niet. Omdat het nu veel minder druk is met posts en leden valt het misschien meer op. En ik heb mijn eigen opmerkingen ook verwijderd, dus wat dat betreft heb ik ook hand in eigen boezem gestoken.Het komt natuurlijk erg goed uit dat crocs, die je overigens zélf ondergordels aanviel in een reactie op mij, nu zo uit de band sprong (met een bericht wat ik dus gemist heb), want nu kun je die héle tekst weggummen. Niet alleen weg uit de meer zichtbare topics op een algemener forum, maar nu zelfs uit het offtopic-topic. Chique.
Dat "verwacht" vind ik ook wat neerbuigend overkomen, maar goed. Het is in ieder geval niet mogelijk, want de berichten zijn in zijn geheel definitief verwijderd.Ik verwacht de volledige tekst van mijn berichten graag integraal terug in DM, als dat mogelijk is.
Voor mij is deze kwestie nu in ieder geval afgedaan. Kritiek uiten blijft mogelijk, maar hou het netjes en open er anders een apart topic voor. Dan stoor je niet elk apart topic en dan is er ook plaats voor leden die wel enthousiast zijn over bepaalde titels, uitgaves of distributeurs. En hoe je zelf je content (illegaal) verkrijgt is helemaal prima, maar zoals je weet gaan het dat (downloaden ed) hier op het forum niet aanprijzen. Dat is geen nieuwe regel, dus dat moet je weten. Je kan em flauw vinden en van alles en nog wat, maa zo werkt dit forum nu eenmaal al jaren.