Oorspronkelijk gepost door
rogue
Ik wilde eigenlijk gewoon helemaal niet meer reageren op crocs, want uit het verleden blijkt dat het niet de gemoedelijkheid van het forum ten goede komt
.
Maar in dit geval wil ik het toch even opnemen voor Rogier.
Er zijn 22 reacties in dit draadje en 5 daarvan (allemaal negatief) zijn van crocs. Dat lijkt mij een schoolvoorbeeld van trollen. Iedereen is vrij om te reageren in elk topic, maar wat is de zin om dit 5 keer te doen in een topic over een film die je (op voorhand, want niemand hier heeft 'm al gezien) haat? Mij lijkt alles boven de 1x reageren zonde van je tijd, want dan kun je beter reageren bij iets dat je wel leuk vindt. Of nog beter: maak eens zelf een topic aan van een film die je wel goed vond.
Al die negatieve energie, met enkel de bedoeling om reacties uit te lokken, want meer is het niet. Als je geen enkele postieve bijdrage aan het forum hebt, waarom kom je hier nog? Kijk maar eens naar zijn postgeschiedenis bij de topics over Disney/Marvel/Star Wars: waarom? Waarom ga je niet meer tijd besteden aan films/series die je wel leuk vindt i.p.v. alleen maar te posten wat je ruk vindt? Eerst vond ik het vermoeiend, nu heb ik eigenlijk alleen maar medelijden.
Ik zal het hierbij laten en niet meer reageren.