Dat is inderdaad raar. Hoewel ik het nooit meer zou aandurven om daar films te kopen.
Dat is inderdaad raar. Hoewel ik het nooit meer zou aandurven om daar films te kopen.
Zavvi is nooit gestopt met verkopen van films, alleen met verzenden naar andere landen.
Via Zavvi.com kun je niet meer naar NL verzenden kom ik nu achter. Jammer, want ik had een goede black friday deal te pakken.
Hoewel je weer wat meer kunt bestellen bij ZAVVI is de mogelijkheid om te betalen via Ideal helaas niet meer mogelijk.
Move to Movie
UE55JS8000L 55 Samsung TV
PANASONIC 4K PLAYER
Omdat je wel kan betalen met PayPal vroeg ik mij af hoeveel dit kost bij Zavvi. Aangezien ze in the UK zitten. Stel je besteld 3 blu rays wat ben je dan extra kwijt?
Move to Movie
PANASONIC 4K PLAYER
Ze versturen niet naar NL, dus daar heb je nog niks aan.
Jawel hoor heb onlangs nog besteld via Ideal. Maar dat laatste kan dus niet meer.
Move to Movie
PANASONIC 4K PLAYER
Mij lukte het gisteren ook niet om bij bezorgadres land van United Kingdom te veranderen in Nederland bij zavvi.com. En als ik naar zavvi.nl ga dan krijg ik geen schijfjes te zien.
Inderdaad, maar door de posts van pjblack dacht ik even dat ze misschien weer bij zavvi.nl schijven aanboden. Jammer, bestelde daar jaren geleden regelmatig.
Ik zie er toch echt wel blurays te koop staan...
https://www.zavvi.nl/elysium.search?...&search=bluray
Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II
Het lijkt erop dat je idd weer wat kunt aanschaffen. Echter, de prijzen die ze durven te vragen doen mij heel hard naar Amazon DE rennen.