Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 223 van 223 worden weergegeven.
  1. #201
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @rogue, de site heeft volgens mijn nooit een certificaat gehad dus altijd al onveilige http verkeer ipv https. En als vervanging voor WiW heb je al eens gekeken naar trakt.tv ? Op deze kan je zowel series als films bijhouden. Ze halen hun data via de themoviedb.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #202

    Standaard

    Ik ga wel inderdaad even kijken wat trakt doet, bedankt!

  3. #203

    Standaard

    Wordt er daadwerkelijk onderhoud gepleegd of is het nu klaar met WiW? 1 vd mods een idee?

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Wordt er daadwerkelijk onderhoud gepleegd of is het nu klaar met WiW? 1 vd mods een idee?
    Ik ben ook wel benieuwd. Ik hoop iig nog een export te maken van de laatste 2 maanden.

  5. #205
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nee totaal geen idee. Lijkt er wel op dat je nog scores kan ingeven voor films maar niet meer voor afleveringen van TV series.

    Nu geen idee hoeveel werk er is om het te herstellen, maar duurt toch wel héél lang. Ben er zelf wel klaar mee nu. Trouwens ook al een tijdje weinig of niets meer gedaan als mod want er nul komma nul contact met de beheerder (waar hebben we dat nog eerder gehoord ). Enige wat ik nog deed was de anime series toevoegen als een nieuw seizoen startte.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #206

    Standaard

    Ik gebruik al jaren Letterboxd en Trakt (gebruikte ook WhatIwatch tot de crash van onlangs, vond het als freak niet erg om 3x te loggen xd).
    Ik zal WiW wel missen, begonnen in 2013 en vind het fantastisch dat ik 10 jaar lang heb kunnen genieten. Jammer dat het al jaren problemen geeft.

    Zal vooral het eenvoudig overzicht missen van het medium waarop ik het gezien heb, veel cinemabezoekjes en dat zal ik nu niet meer zo snel kunnen zien op mijn andere sites.

  7. #207

    Standaard

    Ik vind het ook jammer dat het nog steeds niet opgelost is. Ik heb trakt geprobeerd, maar vind het niet fijn werken, daarom gebruik ik nu even een excel bestand maar dat is ook niet alles.

  8. #208

    Standaard

    Ik gebruik Tweakers. Kun je zowel films als series beoordelen en erover discussiëren.

    Films: https://gathering.tweakers.net/forum...sages/1640908/
    Series: https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1522416

    Vandaag de dag leuker dan MovieMeter!

  9. #209

    Standaard

    Het blijft erg zonde dat de site niet hersteld wordt door de eigenaar. Ik vond het makkelijk om om even te zoeken wat je wel en niet gekeken hebt en wanneer.

  10. #210

    Standaard

    Het duurt wel erg lang inderdaad. Erg jammer.

  11. #211

    Standaard

    Nou, ik heb nu alle in WiW ingevoerde films overgezet naar mijn eigen Excel bestand. Helaas wel dan wat gegevens kwijt (op welk formaat is het bekeken, welke cut), maar goed, dat is maar zo.

    Blijft jammer, was zo gebruiksvriendelijk vond ik.

  12. #212

    Standaard

    Ja is toch jammer dat ze het niet weer op de rit krijgen. Inmiddels kan ik wel weer afleveringen toevoegen aan een serie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #213

    Standaard

    Ik heb niet het idee dat er iemand mee bezig is om het op te lossen Pep, jij wel?

  14. #214

    Standaard

    Nee, niet echt JP.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #215

    Standaard

    Dat is ook de reden dat ik al jaren geleden gestopt ben met DVD Profiler. Het kwam op mij over als de hobby van een enthousiaste amateur die daar nu geen tijd of zin meer in heeft. Vandaar dat ik ook ben overgestapt naar de commerciële software van Collectorz.com. Daar zit wél een heel (Nederlands) team achter dat regelmatig updates uitbrengt en ook een geweldige helpdesk heeft die snel reageert. Maar ja, het is niet gratis, al valt de (abonnements)prijs, in verhouding tot de talloze aankopen die door sommigen op deze site worden gedaan, reuze mee. Ik zou zeggen: probeer het eens.
    En een ander groot voordeel voor mij was dat ik eindelijk mijn Windows-computer de deur uit kon doen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #216

    Standaard

    Als je beide neemt (voor je telefoon en je computer) ben je rond de €50 per jaar kwijt. Dat is redelijk veel.

  17. #217

    Standaard

    Excel is gratis (nou ja, sort of...) en je kunt zoveel toevoegen als je wilt.

    Het enige nadeel is dat je geen gelikte opmaak hebt, alles zelf moet invoeren en er een beetje verstand van moet hebben.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je beide neemt (voor je telefoon en je computer) ben je rond de €50 per jaar kwijt. Dat is redelijk veel.
    Tja, wat is veel? 1 euro per week...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, wat is veel? 1 euro per week...
    Dat is ook waar; als je het zo bekijkt .
    Hoe compleet zijn ze? Ik heb best wat meer obscure DVD's uit bijvoorbeeld Hong Kong. Als die er niet in staan, voegen zij ze toe?

  20. #220

    Standaard

    Ik heb even een proefversie gedownload, maar helaas.....
    Je kon een import doen van DVDprofiler, maar ongeveer de helft van mijn DVD's werden niet herkend. Handmatige toevoegingen gedaan: ook veel niet herkend (ik heb een aantal Aziatische releases geprobeerd). Voor de gangbare titels zal dit best wel werken, maar voor de minder bekende releases wordt het lastig denk ik. Dat kun je dus wel via de link van IMDB de film toevoegen, maar dan heb je dus de film en niet de uitgave die je zelf hebt.

  21. #221

    Standaard

    Als het je er alleen maar om te doen is om bij te houden welke titels je wel of niet gekeken hebt en wanneer en met een beoordelingscijfer, dan is een simpel Excel-spreadsheet het gemakkelijkst. Kost je natuurlijk wel ieder jaar een abonnement op het Office-pakket, maar ja, voor niets gaat de zon op, niet waar? Ik heb zoiets ook gedaan voor al mijn speelfilms, concertfilms, TV-series, etc. met een eigen tabblad voor iedere letter uit het alfabet, en dat werkt voor mij prima! Daarnaast gebruik ik de Collectorz-software voor het bijhouden van mijn collectie UHD's, Blu-rays, DVD's, CD's en boeken en wat dies meer zij.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als het je er alleen maar om te doen is om bij te houden welke titels je wel of niet gekeken hebt en wanneer en met een beoordelingscijfer, dan is een simpel Excel-spreadsheet het gemakkelijkst. Kost je natuurlijk wel ieder jaar een abonnement op het Office-pakket, maar ja, voor niets gaat de zon op, niet waar?
    Nog nooit gehoord van Libre Office? Is een gelijkwaardig pakket, en je kunt er zelf Office bestanden mee openen. En het is gratis.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Nog nooit gehoord van Libre Office? Is een gelijkwaardig pakket, en je kunt er zelf Office bestanden mee openen. En het is gratis.
    Nee, nooit van gehoord en ik hou het toch liever bij het origineel. Heb namelijk totaal geen probleem met het moeten betalen voor computersoftware. Vind het niet meer dan normaal, maar ja, ik ben dan ook jaren lang zelf software-ontwikkelaar geweest...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •