DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Gekocht bij Bol (via Tvserieshop):
''Expend4bles (4K Ultra HD + Blu-ray, UK Uitgave)'' € 36,99
Omdat ik twijfelde heb ik een stukje van de film op HBO gekeken en ik denk wel dat het wat voor mij is. Weer een steelbook waarvoor ik een uitzondering maak, van amazon.it.
Smile maar meebesteld, die wil ik nog wel een keer zien.
Helaas wel. Maar er had met techniek van nu toch best wel wat meer in gezeten. Die "rollende balken" bijvoorbeeld hadden best weggepoetst kunnen worden lijkt mij.
Daarnaast is t nu niet meer dan een soort van bonus feature maar het staat wel prominent op de cover.
Van beide verwacht je dus eigenlijk wel soortgelijke kwaliteit.
Maar dat ligt nu mijlenver uit elkaar.
Gekocht 2 voor 30 bol.com.
Oja,de microphony van de ouderwetse analoge camera's. Lijkt me lastig wegpoetsen. Komt door te hard geluid ter plekke waar die componenten in oude tv-camera's gevoelig voor zijn. Opvallend genoeg hebben alleen de Wembley-opnames daar last van, de Philly-opnames niet. De UK optredens hebben dan weer multitrack-surround, bij de US-optredens was geloof ik alleen een stereobron voorhanden.
Heb zelf de Live Aid en Live 8 boxen op dvd, maar helaas regio 1, kan ik niet afspelen op mijn Sony UHD-speler.
Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II
Gekocht 2 voor 30 bol.com : cool hand Luke en maltese falcon
Gekocht/Besteld (Pre-order) bij Amazon.it:
''American Sniper 4K (10th Anniversary, Ultimate Collector's Edition, Steelbook)'' € 33,78
Laatst aangepast door DVD Watcher : 21-05-2024 om 21:15
Gekocht bij Bol.com in de 2 voor € 30,- actie:
Oppenheimer € 15,-
Training Day € 15,-
Amazon UK
Alvast in voorbereiding voor als ik alles heb gezien:
Amazon.fr:
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Pre-order Rarewaves.com:
The Silence of the Lambs 4K - 32,70 euro (incl. 10% korting en verzending)
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?