Pagina 487 van 490 EersteEerste ... 387437477483484485486487488489490 LaatsteLaatste
De resultaten 12.151 tot 12.175 van 12236 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #12151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Heeft iemand hier ervaring met het vervangen van de PS5-controller sticks? Ik heb twee controllers waarvan de garantie is verlopen die enorme last hebben van stick drift. Het gaat hier om de reguliere PS5-controllers, dus niet de Edge.

    Verdwijnt het probleem ook daadwerkelijk met het vervangen van de sticks?
    Over stick drift heb ik de laatste jaren best wat voorbij zien komen maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik in de 22 jaar dat ik nu game nog nooit een probleem met een controller heb gehad.Ik zou zeggen kijk naar ervaringen op Reddit.

    Nou ben ik ook wel heel lief voor een controller hoor.

  2. #12152

  3. #12153

    Standaard

    A LEGO Horizon Game!? PLUS Multiplayer, HZD Remaster & Netflix Show!?

  4. #12154

    Standaard

    Sony’s Creative Entertainment Vision


    https://www.gamed.nl/view/147751


    Mooie video.

  5. #12155

  6. #12156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    De eerste lego die ik zal kopen is als ze er een van The Legend Of Zelda maken.
    Je kunt gaan bestellen: Grote Deku-boom 2-in-1 77092 | LEGO® The Legend of Zelda™ | Officiële LEGO® winkel NL

    77092-box1-v29-1716903751170.jpg

  7. #12157

    Standaard

    Je bent me net voor

    Echt heel tof maar de prijs is wel hoog hoor.Die Tallneck vond ik qua prijs nog wel redelijk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-05-2024 om 15:40

  8. #12158

    Standaard

    Voor nu alleen nog bij LEGO zelf, maar zal nog wel goedkoper worden elders.

    https://www.budgetspelen.nl/bouwsten...uperMario.html

  9. #12159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Voor nu alleen nog bij LEGO zelf, maar zal nog wel goedkoper worden elders.

    https://www.budgetspelen.nl/bouwsten...uperMario.html
    Koop je hem later dan september dan zie je vaak dat sets in prijs stijgen.Zelfs met een paar tientjes eraf vind ik hem toch te duur.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-05-2024 om 20:20

  10. #12160

    Standaard

    Dat is weer flink aan de prijs voor ~2500 steentjes

    Niks voor mij, gelukkig.

  11. #12161

    Standaard


    HAHA ongelofelijk dit.

    Ook de prijs is ongelofelijk 299 euro is toch best wel veel.
    Maar wel gaaf voor de collectie.

  12. #12162

    Standaard

    Misschien heeft Nintendo dit najaar wel niets anders dan deze Lego set op de planning staan.

    Nee serieus niemand heeft nog een idee van wat zij dit najaar gaan doen.Maar ook op de andere consoles lijkt het dit jaar mager te worden.

    Summer game fest:Hier kunnen we natuurlijk nieuwe games te zien krijgen maar of die binnen 6 maanden uitkomen is de vraag.

    Een beetje een apart jaar is dit.

  13. #12163

    Standaard

    Volgens mij zitten veel games fabrikanten een beetje in een identiteitscrisis en weten ze eigenlijk niet zo goed wat ze moeten doen. Nintendo is met de volgende Switch bezig, maar naast een paar technische vernieuwingen is het nou niet je-van-het als toen de eerste Switch op de markt kwam na het Wii-U debacle. Sony zn PS5 begint nu pas echt op stoom te komen na jaren van schaarste en dat ze voornamelijk alleen maar bezig waren om dat ding uberhaupt te kunnen fabriceren. De PS VR en de Portal zijn nou ook niet echt denderende successen geworden, ondanks wederom een schaarste van die portal. En de PS5 gebruikt veel technische features die niet elke gamer heeft (VRR bijv) en qua exclusieve games is ook niet super. Enige echte wapenfeit wordt nog GTA VI, maar als die uitkomt moet Sony al bijna weer een PS6 gaan uitbrengen, anders lopen ze achter. Dus wat nu tot die tijd? En laten we over Microsoft maar ophouden, die weten al helemaal niet waar ze mee bezig zijn

  14. #12164

    Standaard

    @Rogier:Ben het met jou eens.


    Dit over Sony/Playstation:
    Sony heeft de lat qua producties ten tijden van PS4 zo hoog gelegd dat ze op dit moment wel willen maar niet kunnen.Studios hebben 4 a 5 jaar nodig om aan een game te werken.
    Rise of The Ronin en Stellar Blade zijn niet slecht maar ze kunnen niet tippen aan een Last of Us of God of War.De eerst genoemde titels zij nu in wezen een gat aan het vullen.

    De eerste grote exclusieve Sony titel zal pas na april 2025 uitkomen dus we moeten het van multplatform titels hebben.Maar ook daar is het niet heel spannend.

    Concord:Geruchten gaan dat Sony deze heeft voor het najaar.Ik ben niet van de pure multiplayer game.

    Dat Death Stranding 2 & Wolverine in de 2de helft van 2025 uitkomen lijkt me zo goed als zeker.Tja dat is nog een heel end weg

    Toch hoop ik dat Sony nog een verrassing heeft.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-05-2024 om 10:21

  15. #12165

    Standaard

    Tja, zonder een nieuwe Uncharted, Last of Us, GTA of AC zit er niet zoveel bijzonders in voor mij. Mirage kan me niet echt bekoren merk ik. Maar ik ben nu vooral nog bezig met RDR2 en GTA V op de PS4 en 5 en ik ben soms wat oudere 3D games op de PS3 aan het spelen. En ook de remastered versie van RDR1, want die heb ik sinds de PS3 niet meer gespeeld. Blijft ook een geweldige game.

  16. #12166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, zonder een nieuwe Uncharted, Last of Us, GTA of AC zit er niet zoveel bijzonders in voor mij. Mirage kan me niet echt bekoren merk ik. Maar ik ben nu vooral nog bezig met RDR2 en GTA V op de PS4 en 5 en ik ben soms wat oudere 3D games op de PS3 aan het spelen. En ook de remastered versie van RDR1, want die heb ik sinds de PS3 niet meer gespeeld. Blijft ook een geweldige game.
    Death Stranding Director's cut: Ik zou zeggen check deze is.Op gameplay gebied is dit nog niet eerder gedaan het is met momenten heel filmisch.
    En toffe acteurs.

  17. #12167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Death Stranding Director's cut: Ik zou zeggen check deze is.Op gameplay gebied is dit nog niet eerder gedaan het is met momenten heel filmisch.
    En toffe acteurs.
    Oh goeie tip thanks

  18. #12168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oh goeie tip thanks
    Wel een game die traag op gang komt en waar je echt voor moet gaan zitten.Audio & visuals van de bovenste plank!

  19. #12169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wel een game die traag op gang komt en waar je echt voor moet gaan zitten.Audio & visuals van de bovenste plank!
    Nice! Ik ben wel van de slow burners hoor, LOUII en RDR2 komen ook niet meteen heel vlot op gang. En heeft ie ook 60 fps?

  20. #12170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nice! Ik ben wel van de slow burners hoor, LOUII en RDR2 komen ook niet meteen heel vlot op gang. En heeft ie ook 60 fps?
    Jazeker!

    Dit nog: Zorg wel dat je PS5 verbinding met je internet maakt want er is een connectie tussen jou en de spelers die al in die wereld geweest zijn.Heel apart om met niemand te spelen en eigenlijk ook weer wel.

    Je moet het zelf maar gaan ervaren.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-05-2024 om 11:19

  21. #12171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jazeker!
    Nou mooi! Ik heb mn wishlist geupdate en wie weet komt er voor vaderdag een leuke nieuwe game

  22. #12172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou mooi! Ik heb mn wishlist geupdate en wie weet komt er voor vaderdag een leuke nieuwe game
    Heb boven een update gedaan.

    Ha ha idd.

    Omdat jij een groot fimfan bent denk ik dat jij deze game wel kan waarderen.

  23. #12173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb boven een update gedaan.

    Ha ha idd.

    Omdat jij een groot fimfan bent denk ik dat jij deze game wel kan waarderen.
    Zeker, thanks nogmaals!

  24. #12174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou mooi! Ik heb mn wishlist geupdate en wie weet komt er voor vaderdag een leuke nieuwe game
    Days of Play zijn nu aan de gang en DS DC kost nu 20 euro.

    Koop DEATH STRANDING Director's Cut - PS5™-game op disc | PlayStation® (NL)

  25. #12175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Days of Play zijn nu aan de gang en DS DC kost nu 20 euro.

    Koop DEATH STRANDING Director's Cut - PS5™-game op disc | PlayStation® (NL)
    Bij Nedgame op moment ook 20 euro.

Pagina 487 van 490 EersteEerste ... 387437477483484485486487488489490 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •