Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, dit is zo subjectief. De één zegt: "heel erg" en de ander zegt "valt me nog mee gezien de berichten". Ik denk dat je zelf alleen antwoord kan geven op die vraag. Overigens zou een nieuwe uitgave me verbazen in het huidige fysieke landschap.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er is nog hoop las ik. In Italie gaat Eagle de film uitbrengen. Eerder hebben ze bijvoorbeeld van een betere versie van Total Recall uitgebracht.
    Afwachten maar.
    Zie mijn eerder bericht.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zie mijn eerder bericht.
    Ik doelde meer op Paramount zelf, als een soort van correctie. Dat andere landen lokale uitgaven gaan uitbrengen zie je (gelukkig) vaker. Wel zijn ze vaak niet Engels vriendelijk, en dat is mijn vrees ook bij deze Italiaanse versie.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik doelde meer op Paramount zelf, als een soort van correctie. Dat andere landen lokale uitgaven gaan uitbrengen zie je (gelukkig) vaker. Wel zijn ze vaak niet Engels vriendelijk, en dat is mijn vrees ook bij deze Italiaanse versie.
    Nee, Paramount zal geen herstelactie o.i.d. doen. De Italiaanse versie (als die er komt) zal vast geen Engelse subs hebben, dat klopt, maar dat is bij deze film voor mij niet nodig.

  4. #29

    Standaard

    Ondanks de heel matige tot slechte reviews, toch overwogen om de US Limited 4K Edition van Once Upon a Time in the West voor 48 euro.bij Amzon US.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ondanks de heel matige tot slechte reviews, toch overwogen om de US Limited 4K Edition van Once Upon a Time in the West voor 48 euro.bij Amzon US.
    Dat lijkt wel de hoofdprijs die je dan betaald. Dan kun je beter even wachten, die prijs gaat zeker naar beneden.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat lijkt wel de hoofdprijs die je dan betaald. Dan kun je beter even wachten, die prijs gaat zeker naar beneden.
    Hij bedoelt inc shipping en heffingen, want de titel zelf is maar 28,-

  7. #32

    Standaard

    Deze film ontbrak nog in mijn collectie. Dit is dus een mooie manier om de film in je collectie te hebben, de oude versie die sommigen beter vinden of de nieuwe 4K. Ik heb m gister even bekeken en ik moet zeggen dat ik m erg raar vond. Het lijkt wel of de acteurs in de film zijn gezet tegen een green screen. Ja het beeld ziet er mooi uit, maar op een of andere manier voel je dat er aan gezeten is. Nu twijfel ik wat ik moet doen... sinds ik de film voor een niet al te hoge prijs in mn collectie wil.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •