Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 222829303132
De resultaten 776 tot 780 van 780 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Ik heb wel interesse in de EP-30, maar weet niet of je in de buurt woont.

  2. #777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb wel interesse in de EP-30, maar weet niet of je in de buurt woont.
    Ik stuur je even een berichtje.

  3. #778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Wonderbaarlijk: bij het opruimen van mijn zolder kwam ik er achter dat ik, naast mijn EP30, ook nog een HD-E1 had staan. Ik was hem al helemaal vergeten.

    Ik ga ze binnenkort testen om te zien of ze nog werken. Mocht iemand er nog belang bij hebben: ik ben bereid om ze gratis af te staan als iemand ze (of 1 van de 2) wil ophalen. Anders gaan ze binnenkort naar de kringloop.
    Die HD-E1 is hij regiovrij?

  4. #779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Die HD-E1 is hij regiovrij?
    HD DVD was natuurlijk altijd al regiovrij. Voor wat betreft de DVD kant weet ik dat niet meer helemaal. Als ik ze getest heb laat ik het je weten: dan zal ik dat ook onderzoeken.

  5. #780

    Standaard

    Ik heb ze vanavond getest (zowel de HD-EP30 als de HD-E1) en geconstateerd dat ze:
    - beiden gewoon werken en beiden nog steeds zowel HD-DVD's als gewone DVD's afspelen
    - beiden regiovrij zijn qua DVD's (en standaard natuurlijk al HD-DVD's)
    - nog steeds erg traag en luidruchtig zijn vergeleken met moderne blu-ray-spelers
    - vergeleken met hedendaagse blu-ray-spelers ook wel erg groot en zwaar zijn
    - ze wel wat moeite hebben met hedendaagse beeldschermen: beide spelers hebben een (bekend) probleem waarbij het aan staan van een ultra/UHD deep color setting op je tv ervoor zorgt dat ze geen audio afspelen. Zoals gezegd is het een bekend probleem en zorgt het uitschakelen van deze setting ervoor (na een herstart) dat het geluid weer terugkeert. Zie o.a. https://www.avforums.com/threads/sol...-oled.2289537/

Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 222829303132

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •