Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.

Discussie: Astro Bot [PS5]

  1. #26

    Standaard

    Ik game bijna niet meer, maar dat gratis spel was wel leuk. Mocht deze een redelijke prijs hebben, dan is er wel een kans dat ik 'm koop.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik game bijna niet meer, maar dat gratis spel was wel leuk. Mocht deze een redelijke prijs hebben, dan is er wel een kans dat ik 'm koop.
    Heb een grote twijfel of Sony bij dit spel onder de 60 gaat zitten.Om veel mensen aan boord te krijgen hoop ik natuurlijk op een 10tje of 2 minder.Persoonlijk zie ik hier top kwaliteit dus nogmaals zou het voor mij 60 Euro waard zijn.

    Dat jij voor deze game in dit topic komt zegt ook wel iets.

  3. #28

    Standaard

    Ik kijk bij deze game ook enorm uit naar de soundtrack.Een platform game met een matige soundtrack is voor een misser.

    Bij Playroom heeft de ontwikkelaar een top soundtrack laten maken.

    Deze synthwave track is mijn favo:
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-06-2024 om 16:39

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Morgen gaan de pre-orders live en dan zien we de prijs.
    Ik vind dde boxart nice dus ik ga voor fysiek.
    Ik ben ook erg benieuwd naar de prijs en boxart.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ben ook erg benieuwd naar de prijs en boxart.
    Die is er al.

  6. #31

    Standaard

    € 64,99 bij Bol.com


    Productbeschrijving

    Wanneer het moederschip van de PS5® wordt aangevallen door ASTRO's al lang bestaande galactische aartsvijand, worden de draden door elkaar gegooid en de bemanning over de ruimte verspreid. Alleen ASTRO kan alles weer in orde maken! Hij gaat op zijn grootste missie tot nu toe en heeft jouw hulp nodig om de gestrande bemanning te redden en het moederschip weer op te bouwen.
    Pre-order nu en ontvang:

    • ASTRO’s PaRappa Lovestruck Lyricist outfit*
    • Glorious Graffiti Dual Speeder paint color*
    • (2) ASTRO PSN Avatars

    Maak optimaal gebruik van ASTRO's nieuwe power-ups, met de hand gemaakt om je onderdompeling te verbeteren: van veerkrachtige punches en raketten tot een gigantische spons! Maak je klaar voor epische PlayStation®-kameraadschap, bundel de krachten met je favoriete PlayStation-iconen en laat het universum zien dat klein machtig is in dit gloednieuwe ASTRO-avontuur, exclusief voor PS5-consoles!

    • Ga op een galactische zoektocht en verken meer dan 50 planeten op zoek naar ASTRO’s verloren bemanning.
    • Dash, zwaai en raket-punch je een weg door deze reis, met geheel nieuwe power-ups.
    • Voel de wereld tot leven komen via je DualSense® draadloze controller.
    • Werk samen met iconische PlayStation® helden om het heelal te redden!

    PS5 Functies

    • Voel levensechte in-game acties door middel van Adaptieve Triggers; van power-ups, tot het besturen van de Dual Speeder, tot het repareren van het PS5® moederschip.
    • Intense Haptische Feedback functies door het hele spel, in elke wereld die je verkent.
    • De luidsprekerfunctionaliteit van de DualSense® draadloze controller verbetert de zintuiglijke input van haptische feedback.
    • Help ASTRO een handje en geef hem een zetje via de microfoon van de DualSense draadloze controller.
    • Bukken, rollen en duiken met ASTRO terwijl je in-game acties worden versterkt door je bewegingen in de echte wereld, via de gyrofunctionaliteit van de DualSense draadloze controller.
    • Een consistente 60 FPS.
    • Tempest 3D Audio technologie*.
    • Snelle laadtijden met Pre-Load, gecombineerd met geoptimaliseerd gebruik van de SSD van de PS5-console.
      * 3D Audio met stereo koptelefoon (analoog of USB).


    UPDATE
    Heb een afbeelding van de pre-order bonus kunnen vinden.Apart dat ik in de tekst van Bol geen poster zie.

    [plaatje vier is een skin]



    Buiten Mario is het vandaag de dag lastig om een platformer te verkopen dus die 65/70[digitaal] Euro is een gewaagde keuze van Sony.Persoonlijk zie hoge kwalteit in deze titel.

    Zeker als deze het straks in reviews goed gaat doen dan komt het qua verkoop denk wel goed.Ik merk op het web geen gebrek aan interesse.

    UPDATE
    Digitaal[PSN] is hij € 69,99
    Er is op PSN ook een Digital Deluxe Edition

    Ik heb zin in deze titel.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 07-06-2024 om 15:17

  7. #32

    Standaard

    @Rogier de site werkt niet goed ik kan boven de video niet wissen.Al die tekens die je ziet.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Rogier de site werkt niet goed ik kan boven de video niet wissen.Al die tekens die je ziet.
    Geen idee, maar de tekst was van een afbeelding (IMG) die je probeerde te posten. Ik heb de tekst nu verwijderd, dat kan je zelf ook via aanpassen van je post. Een video kan je het ebste vanuit Youtube hier embedden, ik weet niet of andere sites dat goed doen hier.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Geen idee, maar de tekst was van een afbeelding (IMG) die je probeerde te posten. Ik heb de tekst nu verwijderd, dat kan je zelf ook via aanpassen van je post. Een video kan je het ebste vanuit Youtube hier embedden, ik weet niet of andere sites dat goed doen hier.
    Die ik had stond puur op Playstation Blog.Maar is goed zo joh.
    Had in de ochtend ook al problemen met site[PC&Smartphone]
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2024 om 17:15

  10. #35

    Standaard



    Dit is de poster bij fysieke pre-order [1]



    [2]
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-06-2024 om 17:19

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nice

  13. #38

    Standaard

    Als hij onder de €50 komt gaan we er over nadenken .

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als hij onder de €50 komt gaan we er over nadenken .
    Zo richting december kan je deze misschien voor 45 wel ergens scoren denk ik.
    Toch een leuk spel voor heel de familie

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zo richting december kan je deze misschien voor 45 wel ergens scoren denk ik.
    Toch een leuk spel voor heel de familie
    Zeker! Zal misschien dan wel een kerstcadeau worden .

  16. #41

    Standaard

    [Playstation Acces] Preview


    Gaat een topper worden

    Wel apart dat Sony van deze game wel nieuwe beelden laat zien en van Lego-Horizon niet.Beide previews zijn goed dus laat ik niet gaan klagen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-06-2024 om 20:34

  17. #42

  18. #43

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •