Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 267 van 267 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Bij boekenvoordeel, gekregen van een vriend voor mijn verjaardag as zondag


  2. #252

    Standaard

    Nog eentje bij Amazon US:


    (2e titel 50% korting)

    WowHD:

    Laatst aangepast door BigLebowski : 16-06-2024 om 23:00
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    WowHD:

    Ik ben wel benieuwd naar je ervaring met WoW (ook met IOSS). Mijn laatste bestelling dateert van een aantal jaren terug; die kwam toen niet aan en het kostte heel veel moeite om mijn geld terug te krijgen.

  4. #254

    Standaard

    Ik bestel niet geregeld bij ze. Mijn vorige bestelling bij hun dateert alweer van februari van dit jaar. Toen ging er wel iets mis, maar daarvan lag de schuld volgens mij eerder bij de bezorgdienst. Na lang wachten en navraag bleek het pakketje namelijk retour te zijn gestuurd, bij mijn weten zonder bij me te zijn aangeboden. Geen mail ontvangen, niks. Ik heb WowHD erover gemaild en ze hebben toen vrij snel de volledige bestelling opnieuw verstuurd. Deze kwam toen zonder problemen of extra kosten aan. Die ervaring was wat dat betreft dus goed opgelost. Ook geen douanekosten dus. Of dat meer geluk dan wijsheid is, geen idee.

    Ik heb verder nog geen grote problemen met ze gehad gelukkig. Maar het zal ongetwijfeld wel een keertje kunnen gebeuren natuurlijk (even afkloppen) Hoe het nu met deze bestelling loopt laat ik nog wel even weten.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #255

    Standaard

    American Werewolf in London (arrow) via amazon.com.be

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik bestel niet geregeld bij ze. Mijn vorige bestelling bij hun dateert alweer van februari van dit jaar. Toen ging er wel iets mis, maar daarvan lag de schuld volgens mij eerder bij de bezorgdienst. Na lang wachten en navraag bleek het pakketje namelijk retour te zijn gestuurd, bij mijn weten zonder bij me te zijn aangeboden. Geen mail ontvangen, niks. Ik heb WowHD erover gemaild en ze hebben toen vrij snel de volledige bestelling opnieuw verstuurd. Deze kwam toen zonder problemen of extra kosten aan. Die ervaring was wat dat betreft dus goed opgelost. Ook geen douanekosten dus. Of dat meer geluk dan wijsheid is, geen idee.

    Ik heb verder nog geen grote problemen met ze gehad gelukkig. Maar het zal ongetwijfeld wel een keertje kunnen gebeuren natuurlijk (even afkloppen) Hoe het nu met deze bestelling loopt laat ik nog wel even weten.
    Bedankt, ik ben benieuwd!

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Bij boekenvoordeel, gekregen van een vriend voor mijn verjaardag as zondag

    Poolse Aquaman? Heeft Aquaman ook een blu-ray erbij?

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Poolse Aquaman? Heeft Aquaman ook een blu-ray erbij?

    verkeerd plaatje denk ik die ik heb is de franse en nederlandse en heeft alleen het 4K schijfje

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Poolse Aquaman? Heeft Aquaman ook een blu-ray erbij?
    Dan moet je de steelbook kopen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #260

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com:



    Harry Potter Dark Arts Collection € 100,98 - € 2,50 Select Cadeau Sparen = € 98,08

    Vandaag is deze uitgave echter nog goedkoper te koop, namelijk voor € 90,85. En gelukkig zat de box in een eigen doos, want in de doos waarin Bol.com de box verzonden had pasten wel twee exemplaren en was natuurlijk niet opgevuld. Door de eigen box gelukkig geen beschadigingen.
    Laatst aangepast door Frank : 20-06-2024 om 22:02

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Gekocht bij Bol.com:

    Harry Potter Dark Arts Collection € 100,98 - € 2,50 Select Cadeau Sparen = € 98,08

    Vandaag is deze uitgave echter nog goedkoper te koop, namelijk voor € 90,85. En gelukkig zat de box in een eigen doos, want in de doos waarin Bol.com de box verzonden had pasten wel twee exemplaren en was natuurlijk niet opgevuld. Door de eigen box gelukkig geen beschadigingen.
    Zijn dit keepcases of steelbooks?

    Edit: staat vermeld, steelbooks.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Zijn dit keepcases of steelbooks?

    Edit: staat vermeld, steelbooks.
    Inderdaad steelbooks met alleen 4k discs.

  13. #263

    Standaard

    Gekocht bij Bol.com in de 2 UHD's voor € 30,- actie:



    The Nightmare Before Christmas € 15,-
    V for Vendetta € 15,-

  14. #264

    Standaard

    Bol - 2 voor 30,-



    Barbie is voor mij een gok, hopen dat het mee gaat vallen. Maar wel nieuwsgiering. En Casablanca in deze uitvoering is een koopje!
    Laatst aangepast door BigLebowski : 22-06-2024 om 13:24
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #265

    Standaard

    Voor €75 bij Bol:
    The future is Blu

  16. #266

    Standaard

    True Lies en Ghostbusters Frozen Empire elk voor 32,99 bij Mediamarkt Wilrijk maar er ging 1/3 af in de 2+1 actie (de derde schijf was een Blu-ray die ook 32,99 kostte)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt, ik ben benieuwd!

    Om je nog even van mijn bestelling bij WowHD op de hoogte te houden:
    tot mijn eigen verrassing kwam vandaag al het eerste gedeelte (3 van de 4 titels) binnen. Het wachten is nog op Fargo, welke twee dagen geleden is verstuurd. Dit eerste deel van de bestelling heb ik zonder extra douanekosten mogen ontvangen. Nu nog even afwachten of dat ook voor het laatste deel gaat gelden.
    Laatst aangepast door BigLebowski : Vandaag om 14:45
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •