De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Eurosport stream.

  1. #1

    Standaard Eurosport stream.

    Ik heb al jaren een abonnement op Eurosport player zodat je alles kan streamen wat je wilt.
    Altijd een jaar abonnement van 29.99 euro.

    Nu gaan ze iedere maand 6.99 euro incasseren in plaats van die 29.99 per jaar.
    Ik een email geschreven met daarin die klacht.
    Kreeg ik het antwoord dat ze geen jaar abonnementen meer aanbieden.
    Ik keek uiteindelijk alleen maar tennis en dan meestal alleen de Grand Slams.
    Nu ga ik dus na Wimbledon het gewoon opzeggen en dan maar iedere grand slam weer activeren.

    Zo zie je ze willen steeds meer en meer geld verdienen.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb al jaren een abonnement op Eurosport player zodat je alles kan streamen wat je wilt.
    Altijd een jaar abonnement van 29.99 euro.

    Nu gaan ze iedere maand 6.99 euro incasseren in plaats van die 29.99 per jaar.
    Ik een email geschreven met daarin die klacht.
    Kreeg ik het antwoord dat ze geen jaar abonnementen meer aanbieden.
    Ik keek uiteindelijk alleen maar tennis en dan meestal alleen de Grand Slams.
    Nu ga ik dus na Wimbledon het gewoon opzeggen en dan maar iedere grand slam weer activeren.

    Zo zie je ze willen steeds meer en meer geld verdienen.
    Ik snap je punt.

    Bij bv Ziggo gaat op een of andere reden ook je abonnement elk jaar omhoog.Hun kosten zijn hoog dus ja daar moet je het mee doen.

    ABN AMRO:Je kan fysiek niet meer naar een bank want digitaal is de toekomst.Leuk en aardig maar de prijzen voor je pas enzo gaan gewoon omhoog.

    Het ergste is dat je er zelf heel weinig aan kan doen.Mijn klaag heeft weinig met Eurosport te maken maar toch.

  3. #3

    Standaard

    Via HBO max 5 euro per maand op je abonnement. Tenminste als je die al hebt ....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #4

    Standaard

    Tsja, de streamingdiensten hebben ons even gelokt, maar verhogen nu allemaal de prijzen. Niet onverwacht dus. Dit is wel een fikse verhoging Driekus, maar nog steeds een schijntje in vergelijking met wat ik voor espn betaal.

  5. #5

    Standaard

    Bij KPN heb ik al jaren "gratis" 4 espn kanalen. Kan kiezen tussen 2 pakketten en switchen 1 keer per maand.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •