De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

    Een nieuwe (dus geen remake) Zelda game, en nu echt een Zelda game want Zelda is de speelbare karakter.
    Ik moet zeggen, ik vind die @jeroeni zogezegd Chibi stijl wel passen in deze game.
    Het ziet er allemaal erg leuk uit, mooi landschap en best een grote map voor een kleine game.

    Als de map klopt zoals we op deze foto zien.



    Ik ben erg benieuwd naar de game en je hebt geen zwaard maar een soort toverstaf waar je dingen mee moet dupliceren... een hele andere gameplay.
    Ik ga hem zeker kopen natuurlijk.

    Ook komt er een nieuwe Legend of Zelda Switch Lite Hyrule edition, om nog maar eens geld te verdienen aan de Zelda fan, zoals ik.
    Hier zit dan wel gelijk een jaar abonnement bij op Switch online + uitbreidingspakket.
    Laatst aangepast door Driekus : 19-06-2024 om 09:07

  2. #2

    Standaard

    Hier is een grondige videoanalyse van de game door Zeltik.

    Erg interessant om naar te kijken.
    Laatst aangepast door Driekus : 19-06-2024 om 13:18

  3. #3

    Standaard

    Het gaat zeker een leuke Zelda game worden hoor.Op gameplay gebied doen ze leuke dingen.

    Persoonlijk ben ik meer fan van het windwaker achtige stijltje.Na Gamecube heeft Nintendo dat nog een paar keer op de handheld consoles gedaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-06-2024 om 16:23

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het gaat zeker een leuke Zelda game worden hoor.Op gameplay gebied doen ze leuke dingen.

    Persoonlijk ben ik meer fan van het windwaker achtige stijltje.Na Gamecube heeft Nintendo dat nog een paar keer op de handheld consoles gedaan.
    Wind Waker moest ik toen even aan wennen, maar is nu een van mijn favoriete games.

    Ik vind toch deze stijl ook leuk, ik was erg verrast toen Link's Awakening werd gepresenteerd.
    Het ziet er allemaal erg cute uit.

    Toch hoop ik nog op een verrassing dit jaar, A Link Between Worlds naar de switch zou mijn jaar compleet maken.
    Omdat ze nu Donkey Kong Country Returns en Luigi Mansion 2 ook naar de switch brengen die ook op de 3DS waren.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Wind Waker moest ik toen even aan wennen, maar is nu een van mijn favoriete games.

    Ik vind toch deze stijl ook leuk, ik was erg verrast toen Link's Awakening werd gepresenteerd.
    Het ziet er allemaal erg cute uit.

    Toch hoop ik nog op een verrassing dit jaar, A Link Between Worlds naar de switch zou mijn jaar compleet maken.
    Omdat ze nu Donkey Kong Country Returns en Luigi Mansion 2 ook naar de switch brengen die ook op de 3DS waren.
    Deze Zelda staat voor september dus ik zou dit jaar niets meer verwachten.Nintendo gaat deze Echoes of Wisdom alle ruimte geven.
    Sowieso heeft Nintendo alles uit deze hardware gehaald wat er uit te halen is.Laat nieuwe projecten maar mooi op de Switch 2 uitkomen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-06-2024 om 16:36

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •