Pagina 491 van 491 EersteEerste ... 391441481487488489490491
De resultaten 12.251 tot 12.264 van 12264 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #12251

    Standaard

    Nou er zitten wel een paar titels in die ik zeker ga kopen hoor.

    Natuurlijk de nieuwe (dus geen remake) Zelda game,The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom en nu echt een Zelda game want Zelda is de speelbare karakter.
    Verassend lijk me dat en even wennen.

    De Super Mario Party Jamboree is ook altijd een game die ik neem.
    Dat spelen we graag met de kids van mijn nicht.

    Ook de Donkey kong Returns ga ik aanschaffen.

  2. #12252

    Standaard

    Ook deze game verrast me The Smurfs: Dreams
    Een platform game. Het ziet er wel erg leuk uit moet ik zeggen.



    Laatst aangepast door Driekus : 19-06-2024 om 13:19

  3. #12253

    Standaard

    DRAGON QUEST III HD-2D Remake

    Deze was gisteren in de Nintendo-Direct te zien maar komt ook naar andere platformen.

    Ziet er heel tof uit!

    Iemand hier ervarind met het origineel ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-06-2024 om 18:46

  4. #12254

    Standaard

    Nee, is het enige deel van de Switch I-II-III collectie dat ik nog niet gespeeld heb. Denk dat ik dat ook niet meer ga doen en voor deze ga

  5. #12255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, is het enige deel van de Switch I-II-III collectie dat ik nog niet gespeeld heb. Denk dat ik dat ook niet meer ga doen en voor deze ga
    Zou je voor deze deel 1 & 2 gespeeld moeten hebben denk jij ?
    Heb zelf namelijk maar twee delen gespeeld binnen de serie en die hadden een eigen verhaal.

    UPDATE
    3-1-2 is schijnbaar de juiste volgorde.En 1 & 2 krijgen in 2025 een remake[check de Direct]

    Dit is de Direct van gisteren.Omdat ik met iets bezig was had ik niet alles mee gekregen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-06-2024 om 23:10

  6. #12256

  7. #12257

  8. #12258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zou je voor deze deel 1 & 2 gespeeld moeten hebben denk jij ?
    Heb zelf namelijk maar twee delen gespeeld binnen de serie en die hadden een eigen verhaal.

    UPDATE
    3-1-2 is schijnbaar de juiste volgorde.En 1 & 2 krijgen in 2025 een remake[check de Direct]

    Dit is de Direct van gisteren.Omdat ik met iets bezig was had ik niet alles mee gekregen.
    Elke Dragon Quest is los te spelen. Ze staan losjes met elkaar in verband via familiebanden.

  9. #12259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Elke Dragon Quest is los te spelen. Ze staan losjes met elkaar in verband via familiebanden.
    Die vraag kwam toen ik deze had gelezen:https://pu.nl/artikelen/feature/drag...nostalgietrip/

    Ik ga een pre-order doen

  10. #12260

    Standaard

    Verjaardagwensen op X hinten mogelijk naar een Venom-game:https://playsense.nl/590046/verjaard...en-venom-game/

    De geruchten over de Venom game blijven door gaan.Dat Insomniac Games een klein project tusssen Spider-Man 2 en Wolverine[2025] zou doen vind ik ook niet heel ver gezocht.
    En Insomniac Games heeft twee sudios.

  11. #12261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    The Witcher 3 complete edition for 12,50 in de PlayStation store. Is dat de moeite waard? Nooit gespeeld.
    Was benieuwd hoe de game oogt op mijn nieuwe scherm dus ik had zoiets van ik speel lekker een stuk zo dat ik weet of de game gedateerd is ja/nee.

    Met HDR oogt de PS5 versie prachtig.De aard van de game is dat de combat altijd wel een beetje clunky is geweest.
    Heel de vibe in de game is gewoon heel goed gedaan.Heel dit verhaal geld eigenlijk ook voor Cyberpunk 2077.[die andere game van de studio]

    Zeker gezien het nu een koopje op PSN is zou ik hem toch kopen als ik jou was.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-06-2024 om 12:11

  12. #12262

    Standaard

    Dragon Age: The Veilguard - Official Gameplay Reveal.


    De reacties op deze nieuwe game zijn zowel negatief als positief.In mijn ogen ligt dat niet zozeer aan Dragon Age: Inquisition[2014] maar meer aan de twee Bioware projecten die daarna kwamen.

    Gamers zijn het vertrouwen in deze ontwikkelaar kwijt.Persoonlijk denk ik zelf dat die houding ook wel een beetje terecht is.

    Of ik deze game op mijn najaars lijstje ga zetten is voor nu nog even een groot
    De komende maanden komen er vast wat previews die een beter beeld geven.

  13. #12263

    Standaard

    Disney Epic Mickey: Rebrushed verschijnt 24 september:
    https://www.gamed.nl/view/148015

  14. #12264

    Standaard

    Star Wars Jedi: Survivor [ps5]

    Heb de game tijdens de release periode al een keer uitgespeeld maar ik dacht van laat ik eens kijken hoe de game met al die updates nu voor de dag komt.

    Zit er nu een paar uur in en volgens mij hebben ze de game goed strak kunnen tekken.Was tijdens release al fan van de game en dat is nu niet anders.

    Ga lekker nog een run doen

Pagina 491 van 491 EersteEerste ... 391441481487488489490491

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •