De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Challengers (Blu-ray)

    Challengers (Blu-ray)

    Challengers en een warrig romantisch sportdrama uitgebracht op een kwalitatief prima Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Leuke film ook leuke muziek erin.
    Ik heb hem in de bioscoop gezien en ga hem zeker kopen.

  3. #3

    Standaard

    Destijds in het filmhuis gezien en mijn beleving is gelukkig toch een stuk positiever geweest dan hier in het artikel wordt beschreven.

    Vooraf ging ik er, om verschillende redenenen, met enige vrees en reservering in maar dat bleek volkomen onterecht. Van een rommelige constructie had ik geen last. Sterker nog: als het op een lineaire manier geconstrueerd zijn zijn geweest, was het denk ik een stuk gewoner/saaier geworden. De vertelling vraagt daarom misschien wel iets meer geduld dan men tegenwoordig geneigd is te verlangen. De drie verschillende karakters werden mooi neergezet, waarbij beetje bij beetje naar een climax toe wordt gewerkt. Voor mij boeiend van begin tot eind. Eén van de betere films van dit jaar.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 11-09-2024 om 13:32
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •